Lilo & Stitch και Mission: Impossible σημείωσαν ρεκόρ για την Ημέρα Μνήμης

Οι ταινίες Lilo & Stitch της Walt Disney και Mission: Impossible — The Final Reckoning της Paramount Global αύξησαν τις πωλήσεις εισιτηρίων

Lilo & Stitch και Mission: Impossible σημείωσαν ρεκόρ για την Ημέρα Μνήμης

Οι διπλές κυκλοφορίες των ταινιών Lilo & Stitch της Walt Disney Co. και Mission: Impossible — The Final Reckoning της Paramount Global αύξησαν τις πωλήσεις εισιτηρίων στις κινηματογραφικές αίθουσες, στις ΗΠΑ και τον Καναδά, στα 260,8 εκατομμύρια δολάρια μέχρι την Κυριακή, σημειώνοντας ρεκόρ στα box office για το Σαββατοκύριακο των διακοπών της Ημέρας Μνήμης, της εθνικής γιορτής των ΗΠΑ.

Το Lilo & Stitch, ένα live-action remake της ταινίας κινουμένων σχεδίων του 2002 για ένα κορίτσι από τη Χαβάη και το εξωγήινο κατοικίδιό της, ονόματι Stitch – που είναι εξίσου άτακτο και αξιολάτρευτο – κατέκτησε την πρώτη θέση με 145,5 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις εισιτηρίων, σύμφωνα με την Comscore Inc. Το Mission: Impossible, στην οποία ο Τομ Κρουζ επαναλαμβάνει τον ρόλο του ως μυστικός πράκτορας Ethan Hunt, ήρθε στη δεύτερη θέση με 63 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.

Οι δύο ταινίες, η μία κωμωδία και η άλλη δράσης, και οι δύο βασισμένες σε υπάρχοντα franchise, προσέλκυσαν ένα ευρύ φάσμα θεατών. Το 64% των θεατών της ταινίας Lilo & Stitch ήταν γυναίκες, ενώ το 62% των θεατών της ταινίας Mission: Impossible ήταν άνδρες, σύμφωνα με τα στούντιο. Η ταινία του Κρουζ, η οποία βαθμολογήθηκε με PG-13, συγκέντρωσε το 95% των θεατών της από άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω. Η ταινία Lilo & Stitch αύξησε τους νεότερους.

Οι δύο ταινίες, η μία κωμωδία και η άλλη δράσης, και οι δύο βασισμένες σε υπάρχοντα franchise, προσέλκυσαν ένα ευρύ φάσμα θεατών

Ενώ οι κινηματογράφοι δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις επιλογές ταινιών στο διαδίκτυο, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι σωστές ταινίες μπορούν ακόμα να φέρουν κόσμο στους κινηματογράφους σε μεγάλο αριθμό.

Η ταινία Lilo & Stitch σημείωσε το μεγαλύτερο άνοιγμα στην ιστορία κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της Ημέρας Μνήμης, ενώ η όγδοη ταινία Mission: Impossible σημείωσε ρεκόρ ανοίγματος Σαββατοκύριακου για την εν λόγω σειρά ταινιών.

Το προηγούμενο ρεκόρ Σαββατοκύριακου της Ημέρας Μνήμης σημειώθηκε το 2013, σύμφωνα με το Comscore.

Τα μεγαλύτερα ρεκόρ Σαββατοκύριακου της Ημέρας Μνήμης, σύμφωνα με το Comscore.

Ξεπούλησαν τα προϊόντα λιανικής Lilo & Stitch

Οι ταινίες Stitch έχουν γίνει ένα μεγαθήριο της Disney τα τελευταία χρόνια. Προϊόντα λιανικής αξίας περίπου 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων που σχετίζονται με την ταινία Lilo & Stitch πωλήθηκαν κατά το τελευταίο οικονομικό έτος της εταιρείας, δήλωσε η Disney, από 200 εκατομμύρια δολάρια πριν από μόλις πέντε χρόνια.

Πλέον, συγκαταλέγεται στις δέκα πιο δημοφιλείς ταινίες της εταιρείας και έχει προσελκύσει μεγάλο αριθμό θαυμαστών στο διαδίκτυο. Μια ομάδα στο Facebook που ονομάζεται Stitch Lovers έχει περισσότερα από 723.000 μέλη παγκοσμίως, τα οποία δημοσιεύουν φωτογραφίες εμπορευμάτων – από ανεμιστήρες γραφείου σε σχήμα Stitch μέχρι δερμάτινα αθλητικά παπούτσια αξίας 90 δολαρίων με τον ομώνυμο χαρακτήρα να δαγκώνει το λογότυπο της Nike.

Πρώτη προβολή σε πολλές μεγάλες πόλεις για το Mission: Impossible

Η Paramount έκανε ό,τι μπορούσε για να προωθήσει τη νέα ταινία Mission: Impossible, με πρεμιέρες στη Σεούλ, το Τόκιο, τις Κάννες, το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη. Ο ίδιος ο Τομ Κρουζ επισκέφθηκε επίσης αίθουσες σε προβολές στο Τέξας. Η συγκεκριμένη σειρά ταινιών έχει αποφέρει περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office από την κυκλοφορία της πρώτης ταινίας το 1996.

«Αυτό το άνοιγμα είναι ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα και πιστεύω ότι έχουμε μια μακρά περίοδο προβολής για την ταινία – είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι το 41% ​​του κοινού είναι 18 έως 34 ετών, γεγονός που δείχνει ότι πρόκειται για μια ταινία για όλους», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Chris Aronson, πρόεδρος της Paramount για την εγχώρια κινηματογραφική διανομή.

Η νέα ταινία είναι η συνέχεια της ταινίας Mission: Impossible — Dead Reckoning, η οποία έκανε πρεμιέρα τον Ιούλιο του 2023, έναντι του ανταγωνισμού από το φαινόμενο «Barbenheimer», που δημιουργήθηκε από τις ταυτόχρονες κυκλοφορίες της ταινίας Barbie της Warner Bros. Discovery Inc. και του Oppenheimer της Universal Pictures της Comcast Corp. Ενώ το Dead Reckoning απέφερε συνολικά 571,1 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, η νωρίτερα ημερομηνία κυκλοφορίας του The Final Reckoning σηματοδοτεί την έναρξη της καλοκαιρινής κινηματογραφικής σεζόν, η οποία θα πρέπει να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων, δήλωσε ο Andrew Goldman, επίκουρος καθηγητής στη Σχολή Τεχνών Tisch του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης.

Το Lilo & Stitch έχει μικρή διάρκεια 90 λεπτών, μία ώρα λιγότερο από την ταινία Cruise, πράγμα που σημαίνει ότι οι κινηματογραφικοί αίθουσες μπορούν να την προβάλουν περισσότερες φορές, δήλωσε ο Goldman.

Άλλες ταινίες που θα κάνουν πρεμιέρα αυτό το καλοκαίρι με δυνατότητα να γίνουν blockbuster περιλαμβάνουν τις F1, Jurassic World Rebirth και Superman.

OT Originals

Περισσότερα από Tέχνη και Ζωή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο