Imperial Brands Hellas: 44 χρόνια διαδρομής στην Ελλάδα με οδηγό την καινοτομία και τον άνθρωπο

Η Imperial Brands Hellas διαχειρίζεται ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο επώνυμων και αναγνωρίσιμων brands

Imperial Brands Hellas: 44 χρόνια διαδρομής στην Ελλάδα με οδηγό την καινοτομία και τον άνθρωπο

Η άνω των σαράντα ετών επιτυχημένη πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα δεν είναι απλώς ένα ορόσημο αλλά πολύ περισσότερο είναι μία απόδειξη μιας σταθερά εξελισσόμενης διαδρομής, που συνδυάζει τη διεθνή εμπειρία με την τοπική δυναμική. Ανήκοντας στον παγκόσμιο Όμιλο Imperial Brands, η ελληνική θυγατρική έχει εδραιώσει τη θέση της στην αγορά προϊόντων νικοτίνης, επενδύοντας στην καινοτομία και το ανθρώπινο δυναμικό, δύο σταθερές αξίες που λειτουργούν ως θεμέλιο για κάθε βήμα της.

Ένα χαρτοφυλάκιο που διαρκώς εξελίσσεται

Η Imperial Brands Hellas διαχειρίζεται ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο επώνυμων και αναγνωρίσιμων brands, όπως τα Davidoff, Golden Virginia και Rizla, ενώ πρωταγωνιστεί και στον τομέα των Προϊόντων Νέας Γενιάς. Τα προϊόντα blu (Νο1 ηλεκτρονικό τσιγάρο στην Ελλάδα (Πηγή: Nielsen), το σύστημα θέρμανσης καπνού PULZE και οι καινοτόμες ράβδοι iD και iSENZIA, απαντούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των ενηλίκων καταναλωτών, ενσωματώνοντας την τεχνολογία στην καθημερινή εμπειρία.

Η ανοδική πορεία της Imperial Brands Hellas

Η Imperial Brands Hellas, μέλος του Ομίλου Imperial Brands, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για την οικονομική χρήση 1/10/2023 – 30/9/2024, βάσει των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων. Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μία ακόμη περίοδο δυναμικής ανάπτυξης για την εταιρεία στην ελληνική αγορά, καταγράφοντας αύξηση 14% στον καθαρό κύκλο εργασιών και 20% στα Κέρδη προ Φόρων σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.

Κεντρικός πυλώνας αυτής της επιτυχίας υπήρξε η κατηγορία των Προϊόντων Νέας Γενιάς, η οποία παρουσίασε εντυπωσιακή δυναμική. Ειδικότερα τα Προϊόντα Νέας Γενιάς συμμετείχαν στον καθαρό κύκλο εργασιών με ποσοστό 43% έναντι 34% κατά την προηγούμενη οικονομική χρήση μετά από την εξαιρετική πορεία του blubar αλλά και τη συνεχή ενίσχυση του Χαρτοφυλακίου τόσο στα Ηλεκτρονικά Τσιγάρα όσο και στα Θερμαινόμενα. Ταυτόχρονα η κατηγορία των Καπνικών Προϊόντων διατήρησε τη δυναμική της με το Davidoff αλλά και τα προϊόντα Rizla να ενισχύουν περαιτέρω τη θέση της Εταιρείας στην Αγορά.

Καινοτομία με αντίκτυπο – Βραβεία «Προϊόν της Χρονιάς 2025»

Πολύ πρόσφατα, η Imperial Brands Hellas επιβραβεύτηκε για την προσήλωσή της στην καινοτομία, αποσπώντας τρεις διακρίσεις στον θεσμό “Προϊόν της Χρονιάς 2025”. Το βραβείο «Προϊόν της Χρονιάς» (Voted Product of the Year) είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος θεσμός βράβευσης διεθνώς σχετικά με την καινοτομία καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, με τις διακρίσεις να προκύπτουν μετά από καταναλωτική έρευνα. Οι βραβεύσεις που έλαβε η εταιρεία αφορούν τα blubox και blubar 1000, καινοτόμα προϊόντα ατμίσματος μιας χρήσης, καθώς και τη σειρά iSENZIA Nicotine Tea Sticks, θερμαινόμενες ράβδοι Τσαγιού, που αποτελούν μία μοναδική πρόταση στο πλαίσιο της εμπειρίας θέρμανσης καπνού μέσω των συσκευών Pulze.

Η καινοτομία, ωστόσο, δεν σταματά στην τεχνολογία. Διαχέεται σε κάθε πτυχή της λειτουργίας της εταιρείας και εντοπίζεται σε ενέργειες που αφορούν τις πρακτικές βιωσιμότητας και τις πρωτοβουλίες εταιρικής υπευθυνότητας, έως την ενεργή στήριξη της υπεύθυνης ενημέρωσης και της διαφανούς επικοινωνίας με τους καταναλωτές.

Το ανθρώπινο δυναμικό σε θέση πρωταγωνιστή της επιτυχίας

Πίσω από κάθε προϊόν και κάθε στρατηγική επιλογή, βρίσκονται οι άνθρωποι της Imperial Brands Hellas. Η εταιρεία λειτουργεί με έναν ξεκάθαρα ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό, επενδύοντας ουσιαστικά στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει τη συμμετοχικότητα, την προσωπική ανάπτυξη και την επαγγελματική ανέλιξη. Η πρόσφατη πιστοποίηση Great Place to Work, με ποσοστό εμπιστοσύνης 92% από τους εργαζόμενους, αποτελεί ηχηρή αναγνώριση της καθημερινής προσπάθειας για την καλλιέργεια μιας κουλτούρας εμπιστοσύνης και συνεργασίας. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει και επιβραβεύει τη δέσμευση της εταιρείας σε αυτήν την ανθρωποκεντρική κατεύθυνση.

Η στρατηγική του ανθρώπινου δυναμικού εστιάζει στη συνεχή μάθηση – μέσα από προγράμματα εκπαίδευσης – αλλά και στην ενδυνάμωση των εργαζομένων, ώστε κάθε ταλέντο να έχει χώρο να εξελιχθεί και να προσθέσει αξία. Η προσέγγιση αυτή μεταφράζεται σε ένα εργασιακό περιβάλλον που λειτουργεί ως εφαλτήριο δημιουργικότητας και καινοτομίας.

Το μέλλον ξεκινά από το σήμερα

Η Imperial Brands Hellas με οδηγό το όραμά της: «Σηματοδοτούμε το Αύριο μίας Ισχυρής Επιχείρησης, Χαράζοντας το Δρόμο για ένα πιο Υγιές Μέλλον!» συνεχίζει δυναμικά να επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα της κατηγορίας της, με οδηγό την υπευθυνότητα, την τεχνολογία και την ανθρώπινη δυναμική. Στο επίκεντρο της στρατηγικής της παραμένει η δημιουργία αξίας – όχι μόνο για τους καταναλωτές της, αλλά και για την κοινωνία και το οικοσύστημα στο οποίο δραστηριοποιείται. Με πυξίδα την εμπειρία των 40 και πλέον ετών και κινητήρια δύναμη τη διαρκή ανανέωση, η εταιρεία επιβεβαιώνει ότι το μέλλον ανήκει σε εκείνους που το διαμορφώνουν με συνέπεια, όραμα και αυθεντικότητα.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο