Σε κομβικό κομμάτι της αναπτυξιακής στρατηγικής της Premia Properties εξελίσσεται ο κλάδος της οινοποιίας, με την εταιρεία να σχεδιάζει σημαντικές επενδύσεις για να ενισχύσει το αποτύπωμά της. Κάτι που υπογράμμισε και ο βασικός μέτοχος της εταιρείας, Ηλίας Γεωργιάδης στο πλαίσιο πρόσφατης εκδήλωσης, αναγγέλλοντας παράλληλα την ανέγερση ενός νέου οινοποιείου από κοινού με τον όμιλο TEMES του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου στην περιοχή του Costa Navarino.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τη δημιουργία ενός πρότυπου οινοποιείου στην περιοχή Μουζάκη της Μεσσηνίας, ύψους 10 εκατ. ευρώ. Οι προσδοκίες είναι ιδιαίτερα υψηλές καθώς επιδίωξη των εμπνευστών είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την ευρύτερη περιοχή, με τους επισκέψιμους χώρους και τους βιολογικούς αμπελώνες να ξεχωρίζουν ενώ παράλληλα δρομολογείται η κατασκευή σύγχρονου εμφιαλωτηρίου στη Νεστάνη της Τρίπολης, ύψους 4 εκατ. ευρώ, σε συνέχεια της εξαγοράς της οινοποιίας Semeli από τον Μιχάλη Σάλλα.
Ενεργό ενδιαφέρον για την Tsantalis
Την ίδια ώρα, η εταιρεία σύμφωνα με πληροφορίες εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για τα περιουσιακά στοιχεία της Tsantalis. Καλά πληροφορημένες πηγές ξεκαθαρίζουν πως η προσφορά πλέον θα είναι αισθητά χαμηλότερη από αυτή που έκαναν τον Νοέμβριο του 2023, που έφθανε τα 11 εκατ. ευρώ.
Και αυτό γιατί τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας έχουν πλέον απαξιωθεί. Από τα κτήρια μέχρι τους αμπελώνες και τα δίκτυα ενώ και οι εργαζόμενοι απολύθηκαν. Αποδίδουν τη δυστοκία στην προώθηση της πώλησης στις αρνητικές παρενέργειες του σχεδίου Ηρακλής, το οποίο όπως υποστηρίζουν αφαιρούσε το θέμα του επείγοντας από τις πλάτες των τραπεζών. Υπενθυμίζουν τη περίπτωση του Μπουτάρη, όπου τα πράγματα εξελίχθηκαν εντελώς διαφορετικά. «Κάποιοι κέρδισαν…, εδώ (Τσάνταλης) με μαθηματική ακρίβεια βγαίνουν όλοι χαμένοι», σημειώνουν χαρακτηριστικά.
Απώτερος στόχος το Χρηματιστήριο
Σε κάθε περίπτωση, η Premia, με όχημα τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία συνεχίζει την προσπάθεια για τη δημιουργία ενός ισχυρού παίκτη στην ελληνική οινοποιία, με απώτερο στόχο το Χρηματιστήριο Αθηνών. Η είσοδος στο ταμπλό της Λεωφόρου Αθηνών σχεδιάζεται να υλοποιηθεί σε ορίζοντα διετίας, όταν τα νούμερα μεγαλώσουν περαιτέρω. Μόνο πέρυσι, οι πωλήσεις των Ελληνικών Οινοποιίων έφθασαν στα επίπεδα των 30 εκατ. ευρώ.