Ενισχύει την εξωστρεφή δραστηριότητα της η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κερδίζοντας δύο σημαντικά σιδηροδρομικά έργα στη Ρουμανία συνολικού προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ.
Για την ακρίβεια η ΤΕΡΝΑ συμμετέχοντας σε κοινοπραξία με την Alstom Romania αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης για τον σχεδιασμό και την πλήρη ανάταξη της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 83 χλμ. από την Κραϊόβα έως την Ιγκιροάσα, που αποτελεί μέρος του διαδρόμου Orient/East Mediterranean.
Ο προϋπολογισμός των έργων στη Ρουμανία
Φορέας δημοπράτησης των έργων είναι ο κρατικός διαχειριστής σιδηροδρομικών υποδομών CFR και τα συγκεκριμένα έργα περιλαμβάνουν τα εξής τμήματα:
- LOT 1: Craiova – Filiași, με προϋπολογισμό 543.448.600 ευρώ.
- LOT 2: Filiași- Igiroasa, με προϋπολογισμό 449.206.363 ευρώ.
Η διάρκεια εκπόνησης των μελετών είναι 12 μήνες, ενώ η διάρκεια κατασκευής ορίζεται σε 36 μήνες. Η υπογραφή των συμβάσεων εκτός απρόοπτου εκτιμάται περί τα τέλη του έτους.
Στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς ομίλους η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Με το νέο έργο στη Ρουμανία ο Όμιλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ενισχύει περαιτέρω τη θέση του ως ένας από τους κορυφαίους ομίλους της Ευρώπης στους τομείς των Παραχωρήσεων και των Κατασκευών, όπως σημείωσε στη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων ο Πρόεδρος και CEO Γιώργος Περιστέρης.
Παρά το απαιτητικό διεθνές περιβάλλον και τις υφιστάμενες προκλήσεις – όπως η περιορισμένη διαθεσιμότητα εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον – διατηρούμε την ισχυρή μας θέση στον κατασκευαστικό κλάδο. Η ΤΕΡΝΑ, η μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρεία στην Ελλάδα, με ετήσια έσοδα 1,3 δισ. ευρώ, υλοποιεί και παραδίδει έργα υψηλών προδιαγραφών με τεχνική αρτιότητα, συνέπεια και ικανοποιητική κερδοφορία, τόνισε ο Γιώργος Περιστέρης
Σύμφωνα με τον ίδιο «στον τομέα των κατασκευών, το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων κινείται πλέον στην περιοχή των 7 δισ. ευρώ και εκτείνεται σε ορίζοντα πενταετίας, διασφαλίζοντας σταθερά και βιώσιμα περιθώρια κερδοφορίας. Το ανεκτέλεστό μας θα ενισχύεται διαρκώς με νέα έργα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», τόνισε χαρακτηριστικά και αναφέρθηκε στα νέα έργα της ΤΕΡΝΑ: «Ενδεικτικά αναφέρω ότι πρόσφατα, η ΤΕΡΝΑ αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης για δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα στη Ρουμανία, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1 δις. ευρώ. Τα έργα αφορούν την πλήρη ανάταξη της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από την Κραϊόβα έως την Ιγκιροάσα, συνολικού μήκους 83 χιλιομέτρων, με φορέα δημοπράτησης την CFR, τον εθνικό διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου της Ρουμανίας.
Το asset της ΤΕΡΝΑ
Ο Πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σημείωσε δε, ότι η ΤΕΡΝΑ υλοποιεί εγκαίρως και άρτια όλες τις επενδύσεις και τα έργα που αναλαμβάνει. Όπως εξήγησε: «Αυτό σημαίνει ότι το ανεκτέλεστό μας δεν είναι ένα στατικό μέγεθος που απλά αυξάνεται όταν αναλαμβάνουμε νέα έργα. Είναι ένας δυναμικός δείκτης της επιχειρηματικής και κατασκευαστικής μας ικανότητας να αναλαμβάνουμε και να υλοποιούμε με επιτυχία σύνθετα έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό».
Υπογράμμισε τη διατήρηση της ισχυρής θέσης που κατέχει η ΤΕΡΝΑ: «Παρά το απαιτητικό διεθνές περιβάλλον και τις υφιστάμενες προκλήσεις – όπως η περιορισμένη διαθεσιμότητα εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον – διατηρούμε την ισχυρή μας θέση στον κατασκευαστικό κλάδο. Η ΤΕΡΝΑ, η μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρεία στην Ελλάδα, με ετήσια έσοδα 1,3 δισ. ευρώ, υλοποιεί και παραδίδει έργα υψηλών προδιαγραφών με τεχνική αρτιότητα, συνέπεια και ικανοποιητική κερδοφορία».
Ο ίδιος απευθυνόμενος στους μετόχους επισήμανε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της ΤΕΡΝΑ έναντι άλλων εταιρειών του κλάδου: «Αποτελούμε σημείο αναφοράς για τον εγχώριο τεχνικό κλάδο, είμαστε ο πλέον αξιόπιστος συνεργάτης για τους πελάτες μας, τους προμηθευτές μας και τους υπεργολάβους μας και ο καλύτερος πρεσβευτής του ελληνικού τεχνικού δυναμικού στο εξωτερικό».