Duracell: Μηνύει την Energizer για «παραπλανητικούς» ισχυρισμούς

Η Duracell ισχυρίστηκε ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια της ανταγωνίστριας Energizer προκάλεσε «ανεπανόρθωτη ζημιά στη φήμη της εταιρείας».

Duracell: Μηνύει την Energizer για «παραπλανητικούς» ισχυρισμούς

Οι κορυφαίες μάρκες μπαταριών της Αμερικής βρίσκονται σε μια διαμάχη εξουσίας σχετικά με τους ισχυρισμούς διάρκειας ζωής της μπαταρίας.

Η Duracell υπέβαλε αγωγή κατά της Energizer, κατηγορώντας την αντίπαλη εταιρεία κατασκευής μπαταριών ότι διεξάγει μια παραπλανητική διαφημιστική καμπάνια.

Σε καταγγελία που κατατέθηκε σε ομοσπονδιακό δικαστήριο στο Μανχάταν στις 13 Ιουνίου, η Duracell — η οποία ανήκει στην Berkshire Hathaway του Γουόρεν Μπάφετ — ισχυρίστηκε ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια της Energizer δηλώνει ψευδώς ότι οι μπαταρίες Energizer MAX διαρκούν περισσότερο από τις μπαταρίες Duracell Power Boost κατά 10%.

Οι ισχυρισμοί της διαφήμισης έχουν προκαλέσει στην Duracell «ανεπανόρθωτη βλάβη στη φήμη της, συμπεριλαμβανομένης της αμαύρωσης της επωνυμίας της και της απώλειας φήμης της», ανέφερε η Duracell στην καταγγελία.

Η Duracell ισχυρίστηκε ότι η μόνη βάση για τον ισχυρισμό της Energizer για το 10% είναι η σύγκριση των μπαταριών AA των δύο εμπορικών σημάτων βάσει ενός βιομηχανικού προτύπου, αλλά η απόδοση της μπαταρίας μετριέται και με άλλα πρότυπα, ανέφερε η εταιρεία.

Το Energizer Bunny εναντίον Duracell

«Η ψευδής διαφήμιση της Energizer MAX αποτελεί σαφή προσπάθεια της Energizer να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της – εις βάρος της Duracell – μπερδεύοντας και παραπλανώντας τους καταναλωτές σχετικά με τη συγκριτική απόδοση των μπαταριών Energizer MAX και των μπαταριών Duracell Power Boost με απροκάλυπτα ψευδή διαφήμιση, σε μια προφανή και άδικη προσπάθεια αύξησης των πωλήσεων», αναφέρει η αγωγή.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Energizer, η οποία ξεκίνησε νωρίτερα αυτόν τον μήνα, έχει προβληθεί σε πολλά τηλεοπτικά κανάλια, καθώς και στο Facebook, το Instagram και το YouTube, αναφέρει η αγωγή.

Μια διαφήμιση στο YouTube παρουσιάζει τη μασκότ της Energizer, το Energizer Bunny, να εμπλέκεται σε μια αντιπαράθεση πρόσωπο με πρόσωπο με μια μπαταρία που μοιάζει με μπαταρία Duracell.

«Δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Η Energizer MAX ξεπερνά την Duracell Power Boost κατά 10%», αναφέρει η διαφήμιση. «Καμία ανοησία, μόνο γεγονότα».

Η Duracell επιδιώκει να σταματήσει τις διαφημίσεις της Energizer και να καταβάλει η Energizer χρηματική αποζημίωση.

Ένας εκπρόσωπος της Energizer Holdings δήλωσε στο CNN ότι η εταιρεία δεν σχολιάζει καμία ενεργή δικαστική διαμάχη.

«Ας ελπίσουμε ότι, σε μια διαδικασία που δεν θα είναι πολύ μεγάλη, θα έχουμε φτάσει σε μια αμυντική ικανότητα που κανείς δεν θα τολμούσε καν να μας αμφισβητήσει», είπε.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο