Μουρελάτος (Coca-Cola): «Χτίζουμε brands που ικανοποιούν τους καταναλωτές»

Η Coca-Cola εστιάζει στην καινοτομία, λέει ο GM της Coca-Cola Hellas Σταύρος Μουρελάτος

Μουρελάτος (Coca-Cola): «Χτίζουμε brands που ικανοποιούν τους καταναλωτές»

Τα τελευταία τρία χρόνια η Coca-Cola έχει λανσάρει περισσότερα από 17 νέα προϊόντα με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη, ανέφερε ο κ. Σταύρος Μουρελάτος σε χθεσινή εκδήλωση της εταιρείας.

Fanta και Sprite Zero, το ρόφημα Powerade και τα καινούργια Schweppes είναι μερικά μόνο από τα νέα προϊοντα της εταιρείας.

«Τοθετούμε τον καταναλωτή στο επίκεντρο και καινοτομούμε, προσαρμόζοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας», εξηγεί κ. Μουρελάτος.

Φαίνεται ότι η καινοτομία ευνοεί την Coca-Cola.

Παρά τις προκλήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος, στην Ελλάδα το brand σημειώνει σταθερή ανάπτυξη.

Αύξηση του όγκου πωλήσεων

Όπως επισημαίνεται και στην τελευταία μελέτη του IOBE για το brand, ο όγκος πωλήσεων καταγράφει διαδοχική άνοδο τα τελευταία τρία χρόνια: +9,1% το 2022, +6,9% το 2023 και +6,1% το 2024.

Η χονδρική διάθεση των προϊόντων ενισχύθηκε σημαντικά, κυρίως χάρη στην ανοδική πορεία του τουρισμού, με αυξήσεις 15,2%, 9,8% και 7,8% αντίστοιχα.
Από την άλλη πλευρά, το λιανεμπόριο εμφάνισε μια πιο ήπια εικόνα, με μικρές πιέσεις τα δύο πρώτα χρόνια (-1,1% και -0,4%) και μια διακριτική ανάκαμψη το 2024 (+1,2%).

Ως αποτέλεσμα των μεταβολών του όγκου πωλήσεων, o κύκλος εργασιών κατέγραψε έντονα ανοδική πορεία σημειώνοντας αύξηση 28% την περίοδο 2022-2024.

Το 2022, o κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα €657 εκατ., το 2023 ενισχύθηκε στα €785 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 19,4% και το 2024 ανήλθε στα €845 εκατ. (ετήσια αύξηση 7,7%).

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 55% του κύκλου εργασιών του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα είναι της Coca-Cola.

Τα τέσσερα εργοστάσια

Η Coca-Cola διαθέτει 4 εργοστάσια στην Ελλάδα, το mega plant στο Σχηματάρι, το εργοστάσιο εμφιαλώσεως στο Αίγιο για το νερό Αύρα, το εργοστάσιο στην Αταλάντη για την παραγωγή των σνακ και ένα ακόμα εργοστάσιο στην Κρήτη.

Η ανακύκλωση και η αντιμετώπιση της λειψυδρίας

Η Coca-Cola εφαρμόζει προγράμματα για το περιβάλλον, είτε αυτά αφορούν την ανακύκλωση είτε την αντιμετώπιση της λειψυδρίας.

Ο κ. Μουρελάτος μίλησε για το πρόγραμμα Zero Waste Horeca, το οποίο αριθεί πάνω από 2800 εστιατόρια, καφέ και ξενοδοχεία.

«Οι καταναλωτές πρέπει να μπορούν να προσαρμοστούν σε μια πιο δύσκολη εποχή, την εποχή που χρειάζεται την ανακύκλωση».

Η εταιρεία συνεχίζει επίσης τα  προγράμματα αντιμετώπισης της λειψυδρίας, τα οποία εφαρμόζει σε περισσότερες από 39 περιοχές της χώρας.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο