Το όνομα Victoria’s Secret κάποτε ήταν συνώνυμο της λάμψης και της αποπλάνησης, με τις διάσημες πασαρέλες και τα φτερά των «Αγγέλων» να μαγνητίζουν παγκόσμια προσοχή.
Σήμερα όμως, το brand παλεύει να ισορροπήσει ανάμεσα στο παλιό του μεγαλείο και τις απαιτήσεις μιας νέας εποχής — και οι επενδυτές δεν δείχνουν διατεθειμένοι να περιμένουν.
Η νέα CEO της Victoria’s Secret, Hillary Super, δέχεται πυρά μόλις εννέα μήνες μετά την ανάληψη της θέσης της, με τον μεγάλο επενδυτή Barington Capital να την κατηγορεί για «έλλειψη στρατηγικής εστίασης» και περιορισμένη εμπειρία σε ηγετικές θέσεις, σύμφωνα με το Retail Dive.

Victoria’s Secret: Οι επενδυτές ζητούν αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο
Ο επικεφαλής του fund, James Mitarotonda, ζητά από την εταιρεία να αναβιώσει την εμβληματική καμπάνια των «Αγγέλων», καθώς και αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο.
Η επιστροφή στο παρελθόν, ωστόσο, δεν φαίνεται να συγκινεί όλους τους ειδικούς.
«Δεν μπορούμε να επιστρέψουμε στις εποχές των Angels. Η εποχή εκείνη έχει περάσει και ήταν ακριβώς αυτή η στρατηγική που οδήγησε την εταιρεία σε κρίση», δήλωσε η Jessica Ramírez, συνιδρύτρια της The Consumer Collective.
Παρά το γεγονός ότι οι «Άγγελοι» έκαναν μία δειλή επιστροφή το περασμένο φθινόπωρο, η Victoria’s Secret προσπαθεί να χτίσει ξανά την ταυτότητά της με έμφαση στην ποικιλομορφία και την ένταξη.
Όμως οι πιέσεις από την αγορά είναι ασφυκτικές: Η μετοχή έχει χάσει πάνω από 2,4 δισ. δολάρια σε αξία από το 2021, ενώ ο ανταγωνισμός από νέες μάρκες είναι πιο έντονος από ποτέ.
Ο Mitarotonda επέκρινε ακόμα και τη γλώσσα που χρησιμοποιεί η διοίκηση, χαρακτηρίζοντας το εσωτερικό σύνθημα «super squad» υπεροπτικό και εκτός πραγματικότητας, δεδομένων των χαμηλών επιδόσεων της εταιρείας. Παράλληλα, καυτηρίασε τις «14 φορές που ακούστηκε η λέξη ‘υπερήφανοι’ στην τελευταία τηλεδιάσκεψη με επενδυτές», υπονοώντας έλλειψη σοβαρότητας.
Η εταιρεία από την πλευρά της επιμένει ότι βρίσκεται σε τροχιά ανάκαμψης. Σε δήλωσή της, τόνισε πως τα προϊόντα εσωρούχων και καλλυντικών αποτελούν τον πυρήνα της νέας στρατηγικής «Path to Potential», με θετικά πρώτα δείγματα παρά το δύσκολο περιβάλλον.
Για κάποιους, όμως, είναι νωρίς για να κριθεί η νέα διοίκηση. «Χρειάζεται τουλάχιστον ένας χρόνος για να δούμε αν θα υπάρξει πραγματική αλλαγή», λέει η Ramírez.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η Victoria’s Secret καλείται να αποφασίσει αν θα κοιτάξει μπροστά ή θα συνεχίσει να παλεύει με τις «σκιές» του παρελθόντος της.