Armani: Διπλασιασμός επενδύσεων παρά την πτώση πωλήσεων

Η Armani κινείται σαν τη Chanel - Επενδύσεις ρεκόρ 332 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2024

Armani: Διπλασιασμός επενδύσεων παρά την πτώση πωλήσεων

Κατά 5% μειώθηκαν το 2024 τα έσοδα της Armani, καθώς η επιβράδυνση της πολυτέλειας συνεχίζεται σε όλον τον κόσμο, λόγω των παγκόσμιων εντάσεων και των υψηλών επιπέδων αβεβαιότητας.

Η εταιρεία με έδρα το Μιλάνο, ωστόσο, συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο, παρά τις… τρικλοποδιές, λίγες ημέρες μετά την επίδειξη της Εβδομάδας Μόδας στην πόλη, την οποία ο Giorgio Armani έχασε για πρώτη φορά από το 1975, λόγω του ότι βρισκόταν στο σπίτι του για να αναρρώσει από μια ασθένεια.

Ο όμιλος Armani διπλασίασε τις επενδύσεις του, φθάνοντας σε ρεκόρ 332 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2024

Armani, όπως Chanel

Τα έσοδα του Armani Group για το οικονομικό έτος 2024 μειώθηκαν κατά 5% στα 2,3 δισ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε ο όμιλος στις 2 Ιουλίου. Τα κέρδη πήγαν ακόμη χειρότερα, με τα EBITDA να μειώνονται κατά 24% στα 398 εκατ. ευρώ έναντι 523 εκατ. ευρώ το 2023.

«Κατά τη διάρκεια του 2024, έχοντας πλήρη επίγνωση της επιβράδυνσης της αγοράς που ήταν ήδη εμφανής κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και των πολλών προκλήσεων που προκύπτουν από το διεθνές περιβάλλον, συνέχισα να λειτουργώ με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον», ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Giorgio Armani.

«Με αυτό το σκεπτικό επέλεξα σε κάθε περίπτωση να επενδύσω σε έργα μεγάλης συμβολικής και πρακτικής σημασίας, τα οποία είναι θεμελιώδους σημασίας για το μέλλον της εταιρείας. Το έτος 2024, πάντως, έκλεισε με θετικά αποτελέσματα, καρπός της σταθερής και συνετής διαχείρισης, επιβεβαιώνοντας περαιτέρω την ευρωστία του ομίλου».

Παρά την επιβράδυνση της αγοράς, ο όμιλος διπλασίασε τις επενδύσεις του, φθάνοντας σε ρεκόρ 332 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2024, περίπου διπλάσιες από τις επενδύσεις που πραγματοποίησε το 2023 (168,5 εκατ. ευρώ).

Ανάμεσά τους, ξεχώρισαν οι ανακαινίσεις καταστημάτων και η ανάθεση της διαχείρισης του ηλεκτρονικού εμπορίου σε εξωτερικούς συνεργάτες, ακολουθώντας παρόμοια προσέγγιση με τη Chanel, η οποία, παρά τη μείωση των κερδών της, σχεδιάζει να διατηρήσει τα αυξημένα επίπεδα των επενδύσεών της και το 2025.

YouTube thumbnail

Μετριοπάθεια και σταθερότητα

Σύμφωνα και με τη Vogue, ο όμιλος Armani δεν ανέλυσε τα έσοδα της εταιρείας ανά περιοχή, αλλά σημείωσε το ποσοστό των πωλήσεων που αντιπροσωπεύει η καθεμία από αυτές το 2024. Η Ευρώπη παρήγαγε το 49% των ενοποιημένων καθαρών εσόδων το 2024. Η Αμερική αντιπροσώπευε το 22%, ενώ η Ασία και ο Ειρηνικός έπεσε στο 19% περίπου. Το τελευταίο είναι ελαφρώς μειωμένο σε σύγκριση με το 2023, γεγονός που, σύμφωνα με την εταιρεία, αντανακλά την επιβράδυνση της κινεζικής αγοράς, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει το μερίδιο των εσόδων για την Ασία και τον Ειρηνικό το 2023.

Δεν είναι μόνο η Κίνα που αντιμετωπίζει την καταναλωτική πίεση. Δεν είναι τυχαίο πως τα στελέχη επισήμαναν ότι υπάρχουν εμπόδια σε όλους τους τομείς, από τους δασμούς που περιπλέκουν τον επιχειρησιακό σχεδιασμό έως το κλονισμένο καταναλωτικό κλίμα σε όλο τον κόσμο λόγω των υψηλών επιπέδων πολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας.

Παρά τα εμπόδια αυτά, ο όμιλος δεν άλλαξε πολύ δραστικά τις δραστηριότητές του, σύμφωνα και με όσα τόνισε στη Vogue ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και εμπορικός διευθυντής Giuseppe Marsocci. «Επιλέξαμε “μετριοπαθή” τιμολογιακή πολιτική, με αυξήσεις κάτω από το ρυθμό του πληθωρισμού, και διανομή με έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα, όπως αποδεικνύεται από τη σταθερότητα του αριθμού των καταστημάτων, χωρίς πίεση για νέα ανοίγματα και με πολύ επιλεκτική προσέγγιση», είπε. «Τελικά, η απόφαση ήταν να δοθεί προτεραιότητα στην ποιότητα των προϊόντων και στην εμπειρία του πελάτη, ακόμη και με το κόστος της θυσίας των περιθωρίων κέρδους βραχυπρόθεσμα, με την πεποίθηση ότι αυτή η επιλογή θα μας καταστήσει πιο ανταγωνιστικούς όταν η αγορά επιστρέψει στην ανάπτυξη».

Ο 90χρονος Armani εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον. «Είμαι πεπεισμένος ότι η επιδίωξη της συνέπειας και της συνέχειας και η αποφυγή της επιδίωξης άμεσων κερδών είναι η καλύτερη στρατηγική για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας», δήλωσε. «Χάρη σε αυτή την προσέγγιση, σε ένα ολοένα και πιο πολύπλοκο και ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον, είμαι περήφανος που μπορώ να πω ότι διατηρήσαμε την ανεξαρτησία και τη σταθερότητα του ομίλου. Είμαι βέβαιος ότι οι τρέχουσες δυσκολίες της αγοράς και οι διεθνείς εντάσεις θα μειωθούν στο εγγύς μέλλον».

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο