Το επόμενο μεγάλο βήμα στη διεθνή ανάπτυξη της κάνει η Carpo, επεκτείνοντας τις εργασίες της στις αγορές του Περσικού Κόλπου, μέσα από τη στρατηγική συνεργασία με τον κολοσσό της εστίασης Americana Restaurants International Plc.
Η ελληνική αλυσίδα ξηρών καρπών που «γεννήθηκε» στην Αθήνα στην πιο δύσκολη στιγμή της οικονομικής κρίσης και κατάφερε να εδραιωθεί με καταστήματα στην Αθήνα, το Λονδίνο, το Ντουμπάι και προσεχώς το Άμπου Ντάμπι ανοίγει τον βηματισμό της σε μια πολλά υποσχόμενη περιοχή του κόσμου, σε ένα κοινό που επιλέγει το γνήσιο, εκλεπτυσμένο και εμπειρικό τρόπο κατανάλωσης.
Επέκταση με ισχυρό «σύμμαχο»
Οι αγορές του Κόλπου γνωρίζουν ταχεία ανάπτυξη στον τομέα των εκλεπτυσμένων και ποιοτικών τροφίμων. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι λιανικές πωλήσεις premium προϊόντων τροφίμων αναμένεται να αυξηθούν πάνω από 10% ετησίως τα επόμενα χρόνια.
«Σύμμαχο» σε αυτή την προσπάθεια θα έχει την Americana Restaurants International Plc, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων και εστίασης στη Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική (MENA) με παρουσία σε περισσότερες από 13 χώρες με πάνω από 2.050 εστιατόρια. Διαθέτει αποκλειστικές συμφωνίες franchise για παγκοσμίου φήμης brands όπως KFC, Pizza Hut, Hardee’s, Krispy Kreme, TGI Fridays και Peet’s Coffee, ενώ παράλληλα αναπτύσσει και δικά της brands, όπως το Wimpy. To 2023, η Americana Restaurants κατέγραψε ισχυρές οικονομικές επιδόσεις. Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε περίπου 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη της προσέγγισαν τα 280 εκατομμύρια δολάρια.

Σε Κουβέιτ και Κατάρ τα πρώτα καταστήματα
Η πρώτη φάση της επέκτασής της carpo περιλαμβάνει δημιουργία καταστημάτων στο Κουβέιτ και το Κατάρ, δύο αγορές με πολιτισμική εγγύτητα στις αξίες της εταιρείας και ιδιαίτερη εκτίμηση στη λεπτομέρεια και την ποιότητα. Η συνέχεια θα γίνει σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία, αγορές με δυναμική και αυξανόμενη ζήτηση για premium εμπειρίες.
Τη σημασία που αποδίδει η carpo στην είσοδο στην Μέση Ανατολή υπογραμμίζει ο ιδρυτής της εταιρείας, Κώστας Κοντόπουλος, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στη συνεργασία με την Americana Restaurants. «Η συνεργασία μας με την Americana Restaurants, αποδεικνύει πως μια κορυφαία δύναμη της περιοχής με βαθιά γνώση και επιχειρησιακή αρτιότητα επιλέγει εμάς για να προσφέρει την εμπειρία carpo στον Κόλπο. Όχι απλώς ως ένα νέο εμπορικό εγχείρημα, αλλά ως το ξεκίνημα ενός κοινού ονείρου: να αναδείξουμε την ουσία του “φιλοξενείν” μέσα από υψηλής ποιότητας προϊόντα φτιαγμένα με μεράκι και υπηρεσίες που τιμούν τον επισκέπτη.», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Με οδηγό την ποιότητα
Ο κ. Κοντόπουλος στέκεται και στην πορεία της carpo, η οποία όπως λέει «με οδηγό μας τον σεβασμό, τη σεμνότητα και την ευθύνη, κατάφερε να υψώσει ένα προϊόν της καθημερινότητας στο βάθρο που του αξίζει».
Παράλληλα, αναφέρεται στην συμβολή των ανθρώπων της εταιρείας, οι οποίοι «μεταμόρφωσαν την απλή αγορά σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία, δημιουργώντας χώρους συνάντησης, όπου οι επισκέπτες μας μοιράζονται στιγμές πλημμυρισμένες από τα αρώματα φρεσκοψημένων ξηρών καρπών, την αυθεντικότητα της σοκολάτας, τον εκλεκτό καφέ και την αίσθηση μιας φυσικής, ανεπιτήδευτης κομψότητας».
Αντίστοιχα ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Americana Restaurants International Plc, Μοχάμεντ Αλαμπάρ, σχολίασε: «Η συνεργασία με την carpo μάς επιτρέπει να προσεγγίσουμε ένα εκλεπτυσμένο και ταχέως αναπτυσσόμενο κοινό, μέσα από ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο brand που έχει χτιστεί πάνω στην τέχνη και την αριστεία. Αντικατοπτρίζει τη συνεχή μας προσήλωση στην καινοτομία, την αναβάθμιση του brand και την παροχή μοναδικών εμπειριών στους πελάτες μας σε ολόκληρη την περιοχή.»