Nα προετοιμαστούν για περαιτέρω μειώσεις κόστους προειδοποίησε τους εργαζομένους της η Porsche καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων πολυτελείας αναζητά τρόπους για να αντισταθμίσει τη μείωση των πωλήσεων στην Κίνα και το κλιμακούμενο κόστος των αμερικανικών δασμών.
Η αυτοκινητοβιομηχανία θα ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για πρόσθετες μειώσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, έγραψε ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Blume σε υπόμνημα προς τους εργαζομένους που είδε το Bloomberg. Η διοίκηση τηρεί την υπόσχεσή της να βρει περισσότερες εξοικονομήσεις, αφού έλαβε μέτρα για τη μείωση του προσωπικού νωρίτερα φέτος.
Η Porsche αντιμετωπίζει χαμηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα και αδύναμες πωλήσεις πολυτελών οχημάτων στην Κίνα
«Το επιχειρηματικό μας μοντέλο, το οποίο μας έχει εξυπηρετήσει καλά για πολλές δεκαετίες, δεν λειτουργεί πλέον στην τρέχουσα μορφή του», ανέφερε ο Blume στο υπόμνημα.
Η Porsche αντιμετωπίζει χαμηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα και αδύναμες πωλήσεις πολυτελών οχημάτων στην Κίνα, όπου η αγορά αυτοκινήτων με μπαταρία είναι έντονα ανταγωνιστική. Στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της Porsche όπου βασίζεται αποκλειστικά στις εισαγωγές, οι εμπορικές κινήσεις του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ επιβαρύνουν τα περιθώρια κέρδους.
«Όλα αυτά μας πλήττουν σκληρά – σκληρότερα από πολλούς άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων», δήλωσε ο Blume. Η Porsche νωρίτερα αυτόν τον μήνα προειδοποίησε για έναν δύσκολο δρόμο μπροστά όσον φορά στις πωλήσεις φέτος, μετά από μια επιβράδυνση στις ΗΠΑ και τη συνεχιζόμενη αδυναμία της στην Κίνα.
Οι πρόσθετες περικοπές, που θα συμφωνηθούν με τους ηγέτες των εργατικών συνδικάτων, έχουν ως στόχο να ενισχύσουν την κερδοφορία της Porsche τα επόμενα χρόνια.
Η εταιρεία στοχεύει σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους 15% έως 17% μεσοπρόθεσμα, από 8,6% στο πρώτο τρίμηνο.
Porsche στον δρόμο της μητρικής VW
Ο κατασκευαστής της 911 ακολουθεί το παράδειγμα της μητρικής Volkswagen στην προσπάθειά του να περιορίσει το κόστος παραγωγής της στη Γερμανία, όπου το εργατικό κόστος και η ενέργεια είναι ακριβά.
Η Volkswagen έκλεισε τη δική της συμφωνία με τα συνδικάτα στα τέλη του περασμένου έτους για να μειώσει την παραγωγική ικανότητα και τον αριθμό των εργαζομένων κατά 35.000 τα επόμενα πέντε χρόνια.