Σε αποκλειστικές συνομιλίες για την πώληση της ζημιογόνου δραστηριότητάς της στην Ιταλία, στην New Princes Group, βρίσκεται η γαλλική πολυεθνική Carrefour, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων στην Ευρώπη.
Η πώληση της Carrefour Ιταλίας, στον ιταλικό Ομιλο NewPrinces, που έχει δραστηριότητα στη βιομηχανια τροφίμων και εγκαταστάσεις σε Αγγλία, Γαλλία, Πολωνία και Ολλανδία, υπόκειται στην έγκριση των ρυθμιστικών αρχών και σε διαβουλεύσεις με τα συνδικάτα, αλλά θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025, αναφερει το Reuters.
Η πώληση της Carrefour Ιταλίας, η οποία λειτουργεί 1.188 καταστήματα, αλλά είχε λειτουργικές ζημίες 67 εκατ. ευρώ (78,85 εκατ. δολάρια) πέρυσι, υπόκειται στην έγκριση των ρυθμιστικών αρχών και σε διαβουλεύσεις με τα συνδικάτα, αλλά θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025, δήλωσε η Carrefour.
Αύξηση πωλήσεων
Παρα τα αρνητικά αποτελέσματα στην Ιταλία, όπου έχει λειτουργικές ζημίες 67 εκατ. ευρώ , ο γαλλικός ομιλος ανακοίνωσε ισχυρότερες πωλήσεις δεύτερου τριμήνου, καθώς οι μειώσεις τιμών βοήθησαν να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές που είναι επιφυλακτικοί με τον πληθωρισμό, ιδίως στη Γαλλία, τη μεγαλύτερη αγορά της.
Συνολικά, οι πωλήσεις της Carrefour κατά το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 4,4% σε συγκρίσιμη βάση σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, βασιζόμενες σε αύξηση 2,9% κατά το πρώτο τρίμηνο.
«Οι δραστηριότητες της Carrefour σημείωσαν σαφή επιτάχυνση κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, χάρη στη δυναμική στις τρεις βασικές της χώρες: Γαλλία, Ισπανία και Βραζιλία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Carrefour Αλεξάντρ CEO Μπομπάρντ.
O Μπομπάρντ υπογραμμισε ότι «η επιχειρηματική δραστηριότητα της Carrefour σημείωσε σαφή επιτάχυνση κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, λόγω της δυναμικής στις τρεις βασικές χώρες της: Γαλλία, Ισπανία και Βραζιλία.
Αυτό το εξάμηνο χαρακτηρίστηκε από ένα πιο υποστηρικτικό περιβάλλον στην Ευρώπη, τερματίζοντας μια μακρά περίοδο πίεσης στους όγκους πωλήσεων. Στη Γαλλία, η Carrefour κερδίζει μερίδιο αγοράς, βελτιώνοντας παράλληλα την κερδοφορία του ιστορικού της πεδίου. Στην Ισπανία, ο Όμιλος κατέγραψε επιτάχυνση στις πωλήσεις, παράλληλα με αύξηση της κερδοφορίας. Στη Βραζιλία, η δραστηριότητα και τα αποτελέσματα βελτιώθηκαν ξανά».