Ryanair: Πώς αντιμετωπίζει τα προβλήματα από υπερμεγέθεις αποσκευές έως τους δασμούς

Η Ryanair δίνει μπόνους σε προσωπικό για αναγνώριση μεγάλων αποσκευών που σκέφτεται να αυξήσει, αλλά δυσκολεύεται να δει πως θα ανταπεξέλθει στους δασμούς

Ryanair: Πώς αντιμετωπίζει τα προβλήματα από υπερμεγέθεις αποσκευές έως τους δασμούς

Η Ryanair εξετάζει το ενδεχόμενο αύξησης του μπόνους που καταβάλλεται στο προσωπικό για την αναγνώριση υπερμεγέθων αποσκευών επιβατών, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της.

Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους πληρώνει το προσωπικό περίπου € 1,50 για την αναχαίτιση πελατών που φέρνουν υπερμεγέθεις αποσκευές σε αεροσκάφη.

Το μπόνους περιορίζεται σε περίπου €80 για κάθε μέλος του προσωπικού το μήνα, ανέφεραν οι Sunday Times το Σαββατοκύριακο, επικαλούμενες μια μισθοδοσία από έναν πρώην υπάλληλο που ανέφερε ένα «μπόνους για τις αποσκευές στην είσοδο».

Οι επιβάτες χρεώνονται τέλος έως και €75  για την μεταφορά αποσκευών που είναι μεγαλύτερες από αυτές που πλήρωσαν κατά την κράτηση του ταξιδιού τους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Μάικλ Ο’Λίρι, δήλωσε τη Δευτέρα ότι περισσότερο από το 99,9% των επιβατών συμμορφώνονται με τους κανόνες για τις αποσκευές, με τους «μετρητές» να βρίσκονται εντός του αεροδρομίου.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δώσουμε κίνητρα στο [προσωπικό] μας με ένα μερίδιο από αυτές τις χρεώσεις για τις επιπλέον αποσκευές, οι οποίες πιστεύουμε ότι θα μειωθούν μέσα στο επόμενο ένα ή δύο χρόνια. Είναι περίπου €1,50  ανά αποσκευή – και σκεφτόμαστε να το αυξήσουμε, για να εξαλείψουμε το φαινόμενο», είπε

Η Ryanair περιλαμβάνει μεταφορά μικρής χειραποσκευής – με μέγεθος 40x20x25cm και βάρος 10kg – με κάθε εισιτήριο.

Μάστιγα θεωρεί τις μεγαλύτερες αποσκευές η Ryanair

Οι επιβάτες πρέπει να πληρώσουν ένα τέλος εάν θέλουν να φέρουν μεγαλύτερες αποσκευές ή εάν θέλουν να φέρουν πολλές αποσκευές.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, αποκαλύφθηκε ότι το προσωπικό του αεροδρομίου της Swissport, μιας αεροπορικής εταιρείας που διαχειρίζεται πύλες επιβατών στα αεροδρόμια, θα μπορούσε να λάβει 1,20 λίρες για «κάθε χειραποσκευή που λαμβάνεται» στο πλαίσιο του προγράμματος «κίνητρο εσόδων από χειραποσκευές στην πύλη της easyJet».

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πιέζει τις αεροπορικές εταιρείες να επιτρέπουν στους επιβάτες να φέρουν δωρεάν ένα προσωπικό αντικείμενο και μικρές χειραποσκευές στο αεροσκάφος. Ωστόσο, ο Ο’Λίρι προέβλεψε ότι η πρόταση δεν θα τεθεί σε ισχύ λόγω έλλειψης χώρου.

Μιλώντας στα επιχειρηματικά νέα στην εκπομπή Morning Ireland του RTÉ, είπε: «Πετάμε σε μεγάλο βαθμό με πλήρεις πτήσεις, περίπου οι μισοί επιβάτες μπορούν να φέρουν δύο αποσκευές και οι άλλοι μισοί μπορούν να φέρουν μόνο μία – επειδή αυτό είναι το μόνο που χωράει στο αεροπλάνο.

«Ήδη παλεύουμε με αυτό το βάρος αποσκευών. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους είμαστε τόσο επιθετικοί στην εξάλειψη της μάστιγας των επιβατών με επιπλέον αποσκευές.»

Ξεχωριστά, η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, η οποία αντιμετωπίζει πιθανές διαταραχές σε ολόκληρο τον κλάδο, εκτός εάν η ΕΕ και οι ΗΠΑ καταλήξουν σε εμπορική συμφωνία πριν από την 1η Αυγούστου, δήλωσε ότι ελπίζει ότι τα εμπορικά αεροσκάφη θα εξαιρεθούν από τους δασμούς των ΗΠΑ βάσει μιας συμφωνίας πολιτικής αεροπορίας του 1979.

Ο οικονομικός της διευθυντής, Νιλ Σόραχαν, είχε πει στον Guardian ότι υπάρχει «αύξηση της εμπιστοσύνης ότι η εξαίρεση του 1979 θα παραμείνει» μέχρι να αναφερθεί η αναφορά σε δασμούς 30% πριν από περίπου μια εβδομάδα.

«Αλλά νομίζω ότι η Ευρώπη είχε δίκιο που δεν αντέδρασε αμέσως», είπε.

Ryanair

Παλεύοντας με τους δασμούς

Αυτό έρχεται καθώς η ΕΕ και οι ΗΠΑ εισέρχονται σε μια ακόμη εβδομάδα συνομιλιών, με τους διαπραγματευτές να προσπαθούν να καταλήξουν σε συμφωνία πριν από την 1η Αυγούστου, όταν ο Τραμπ έχει απειλήσει να πλήξει τις περισσότερες εξαγωγές της ΕΕ με δασμούς 30%.

Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες έχουν προειδοποιήσει ότι δεν θα είναι σε θέση να απορροφήσουν το κόστος των δασμών. Τον περασμένο μήνα, η αμερικανική αεροπορική εταιρεία Delta Air Lines, η οποία παρέλαβε 47 αεροσκάφη Airbus που κατασκευάστηκαν στον Καναδά, τη Γερμανία και τη Γαλλία πέρυσι, προειδοποίησε ότι ίσως χρειαστεί να σταματήσει να αγοράζει αεροπλάνα ξένης κατασκευής.

Η Ryanair είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της Boeing στην Ευρώπη και ως εκ τούτου θα μπορούσε να εκτεθεί σε δασμούς σε εμπορικά αεροσκάφη.

Ωστόσο, ο Σόραχαν πρόσθεσε ότι οποιοδήποτε κόστος δασμών θα απορροφηθεί κυρίως από την Boeing, το αμερικανικό αεροπλάνο κατασκευαστή.

«Είναι θέμα της Boeing, όχι της Ryanair», είπε. «Έχουμε μια σταθερή τιμή με την Boeing για τα αεροσκάφη… σίγουρα θα συνεργαστούμε με την Boeing για να προσπαθήσουμε να μετριάσουμε το κόστος εάν αυτό γίνει δεκτό. Αλλά ελπίζω ότι η λογική θα επικρατήσει».

Η Ryanair, η οποία έχει την έδρα της στο Swords του Δουβλίνου, ανέφερε επίσης ότι τα κέρδη της μετά φόρων υπερδιπλασιάστηκαν στα 820 εκατομμύρια ευρώ (710 εκατομμύρια λίρες) στο τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, εν μέρει χάρη στην ισχυρή περίοδο των διακοπών του Πάσχα.

Ο μέσος ναύλος αυξήθηκε κατά 21% σε σύγκριση με πέρυσι στα 51 ευρώ. Αυτό έρχεται μετά από πτώση 7% πέρυσι, όταν οι πιέσεις στο κόστος ζωής οδήγησαν τους καταναλωτές να περιορίσουν τις δαπάνες τους.

Ωστόσο, η αύξηση του αριθμού των επιβατών παρεμποδίζεται από καθυστερήσεις στις παραδόσεις νέων αεροσκαφών, δήλωσε ο Σόραχαν. Η εταιρεία αναμένει αύξηση «μόλις 3%» σε 206 εκατομμύρια επιβάτες σε ολόκληρο το έτος.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο