Σε μια εποχή που η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα καθορίζουν την επιβίωση και την επιτυχία στον κλάδο του λιανεμπορίου, τα Vamos Kiosk έρχονται να προσφέρουν μια νέα απάντηση στα ζητήματα της μικρής λιανικής.
Πρόκειται για ένα νέο concept container-mini market, με σαφείς επιρροές από την ασιατική καινοτομία και εφαρμογές που έχουν ήδη τραβήξει το ενδιαφέρον του επιχειρηματικού κόσμου.
Vamos Kiosk, υπόθεση οικογενειακή
Η ιδέα ανήκει στον Άγγελο Δημοθεόδωρο, έναν νέο επιχειρηματία, ο οποίος μαζί με τον αδελφό του Κωνσταντίνο και υπό την καθοδήγηση του πατέρα τους Ιωάννη, που υπήρξε μέτοχος στην Αφοί Δημοθεόδωροι ΑΕ, δημιούργησε την επωνυμία VamosKios.
Σήμερα, λειτουργούν ήδη δέκα περίπτερα και δύο σύγχρονα container mini markets σε Καματερό και Πόρτο Ράφτη – και έπεται συνέχεια.
«Η οικογένειά μας δραστηριοποιείται σχεδόν 40 χρόνια στον κλάδο του λιανεμπορίου», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Άγγελος Δημοθεόδωρος.
«Ο πατέρας μου ήρθε από τα Γιάννενα στην Αθήνα με τα αδέλφια του τη δεκαετία του ’70 και άνοιξαν μαζί το πρώτο περίπτερο στο Κολωνάκι. Το 2013, ανοίξαμε το πρώτο μας σούπερ μάρκετ και στη συνέχεια ένα δεύτερο, τα οποία πουλήθηκαν στη Market In το 2024».
Container mini market
Το κάθε κατάστημα Vamos Kiosk λειτουργεί ως αυτόνομη μονάδα, με ξεχωριστό ΑΦΜ, οργανωμένο προσωπικό και δυνατότητα 24ωρης εξυπηρέτησης.
Αναπτύσσεται σε μισθωμένα οικόπεδα με ειδική άδεια χρήσης χώρου (πράξη γκαράζ), ενώ η υποδομή περιλαμβάνει σύγχρονα ράφια, ψυγεία, χώρους στάθμευσης, ακόμη και προεγκατεστημένη υποδομή για φωτοβολταϊκά στην οροφή.
Κάθε σημείο προσφέρει πάνω από 3.500 νόμιμους κωδικούς προϊόντων, από βασικά είδη παντοπωλείου μέχρι εξειδικευμένα snacks, ποτά και παροχές κινητής τηλεφωνίας.
«Το κάθε σημείο πώλησης έχει τζίρο περίπου 1-1.5 εκατ. ευρώ. Για το 2ο25 αναμένουμε ότι ο τζίρος θα είναι γύρω στο 8%», προσθέτει ο κ. Δημοθεόδωρος.
Τα franchise και η Wolt
Η επιχειρηματική λογική πίσω από το VamosKiosk βασίζεται στη χαμηλή επένδυση σε ακίνητη περιουσία, την προσαρμοστικότητα στις ανάγκες της περιοχής και την ευκολία διαχείρισης – στοιχεία που το καθιστούν ιδανικό για franchising.
Ήδη υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από Θεσσαλονίκη και Μυτιλήνη, ενώ σχεδιάζεται συνεργασία με την Wolt, για την άμεση εξυπηρέτηση καταναλωτών με παραδόσεις στο σπίτι.
Η ελληνική εκδοχή του σύγχρονου περιπτέρου δεν είναι πια στατική.