Astronomer: Πώς χρησιμοποίησε το Χόλιγουντ για να μετατρέψει μια καταστροφή σε νίκη μάρκετινγκ

Η Astronomer μετατράπηκε από μια ελάχιστα γνωστή εταιρεία τεχνολογίας σε μια παγκόσμια αίσθηση αυτόν τον μήνα

Astronomer: Πώς χρησιμοποίησε το Χόλιγουντ για να μετατρέψει μια καταστροφή σε νίκη μάρκετινγκ

Η Astronomer, μια κάποτε ελάχιστα γνωστή εταιρεία τεχνολογίας, στράφηκε στα αστέρια για να μετατρέψει μια viral καταστροφή σε μια ευκαιρία μάρκετινγκ.

Η εταιρεία παρουσιάστηκε στον κόσμο αφού απαθανατίστηκε από μια «κάμερα φιλιού» σε μια συναυλία των Coldplay, όπου ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλός της, Άντι Μπάιρον, αγκάλιασε την πρώην επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού της, Κριστίν Κάμποτ, πριν το ζευγάρι καλυφθεί για να κρυφτεί.

Το βίντεο έκανε τον γύρο του κόσμου και τα στελέχη παραιτήθηκαν μέρες αργότερα.

Η Astronomer στη συνέχεια κινήθηκε για να αλλάξει το αφήγημα και το έκανε συνεργαζόμενη με δύο αστέρια του Χόλιγουντ: την Γκουίνεθ Πάλτροου και τον Ράιαν Ρέινολντς.

Ο Ρέιλοντς ίδρυσε την viral διαφημιστική εταιρεία Maximum Effort το 2018. Έχει προωθήσει τις ταινίες “Deadpool”, στις οποίες πρωταγωνίστησε επίσης ο Ρέινολντς, και έχει δημιουργήσει χιουμοριστικές διαφημίσεις για το Match.com, το Mint Mobile, το NAACP και άλλους. Ο Ρέινολντς είναι ο επικεφαλής διευθυντής περιεχομένου.

Δεν είναι σαφές ποιος επικοινώνησε πρώτος με ποιον. Η Maximum Effort και η Astronomer δεν απάντησαν αμέσως στα μηνύματα του Business Insider. Η διαφημιστική εταιρεία, ωστόσο, επιβεβαίωσε στο LinkedIn την Κυριακή ότι βρισκόταν πίσω από τη νέα διαφήμιση της Astronomer, στην οποία συμμετείχε η Πάλτροου, χλεύασε την αντιπαράθεση χωρίς ποτέ να την αναφέρει και αναφέρθηκε στο έργο της εταιρείας.

Ειδικοί δημοσίων σχέσεων δήλωσαν στο BI μετά το περιστατικό των Coldplay ότι η Astronomer θα μπορούσε πιθανώς να επωφεληθεί από αυτό που κατά τα άλλα ήταν μια κακή κατάσταση. Η συνεργασία της εταιρείας με την Maximum Effort φαίνεται να έχει κάνει ακριβώς αυτό.

Η διαφήμιση έχει γίνει αποδεκτή με θετικά σχόλια και ορισμένοι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων δήλωσαν στο BI ότι η εταιρεία κατάφερε πλήρως να αξιοποιήσει την απροσδόκητη φήμη της.

«Η δημιουργία ενός βίντεο αρκετά έξυπνου, αλλά με αρκετή αμφισβήτηση, για να εξαπλωθεί στο διαδίκτυο και να τραβήξει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης, παράγει εκατομμύρια δολάρια δωρεάν, θετικής δημοσιότητας για την Astronomer», δήλωσε στο BI η Κρίστι Πίελ, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Media Minefield.

YouTube thumbnail

Η Astronomer έχει τον τελευταίο λόγο

Είπε ότι το σενάριο της Πάλτροου ήταν «εντάξει» και -το σημαντικότερο- επικεντρώθηκε σε αυτό που κάνει η Astronomer, όχι σε αυτό που έκαναν τα πρώην στελέχη της.

«Το βίντεο αλλάζει την αφήγηση, επιτρέποντας στην Astronomer να έχει τον τελευταίο λόγο», είπε η Πίελ.

Στο βίντεο, η Πάλτροου παρουσιάζεται ως «προσωρινή εκπρόσωπος» της εταιρείας. Λέει ότι η εταιρεία έχει «δεχτεί πολλές ερωτήσεις τις τελευταίες ημέρες» και ήθελε να απαντήσει στις «πιο συχνές».

Αλλά αντί να μοιραστεί νέες λεπτομέρειες σχετικά με την πλέον διαβόητη στιγμή του “kiss cam”, η Πάλτροου προώθησε τα προϊόντα της Astronomer.

«Αν θέλετε να μιλήσετε για επικοινωνία σε στιγμές κρίσης, αυτό είναι ένα εγχειρίδιο της εποχής του 2025 για το πώς να το κάνετε αυτό με τον σωστό τρόπο από εταιρική άποψη», δήλωσε στο BI ο Σαμ Άμστερνταμ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Amsterdam Group Public Relations,.

«Επέλεξαν να μην το κάνουν κρίση. Ήταν μια σκόπιμη προσπάθεια να είναι ρεαλιστές, να χτίσουν μια επωνυμία, να ορίσουν μια επωνυμία», είπε.

Ο Ράιαν ΜακΚόρμικ, συνιδρυτής της Goldman McCormick PR, δήλωσε ότι το κοινό έχει συνηθίσει να βλέπει εταιρικές αντιδράσεις σε κρίσεις που «χάνουν το στίγμα τους», αλλά αυτό δεν συνέβη αυτή τη φορά.

Έχοντας φτάσει στην άλλη πλευρά μιας viral διαμάχης, η εταιρεία φαίνεται έτοιμη να προχωρήσει. Σε μια ανάρτηση στο LinkedIn την Κυριακή, ο συνιδρυτής και νέος διευθύνων σύμβουλος της Astronomer, Πιτ ΝτεΤζόι, ευχαρίστησε την Maximum Effort για το «αξιοσημείωτο έργο» της.

«Όπως είπε η Γκουίνεθ Πάλτροου, τώρα είναι η ώρα να επιστρέψουμε σε αυτό που κάνουμε καλύτερα: να προσφέρουμε πρωτοποριακά αποτελέσματα για τους πελάτες μας. Ανυπομονούμε να δούμε τι επιφυλάσσει το επόμενο κεφάλαιο για την Astronomer».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο