Hermes: Οι τσάντες αύξησαν τα κέρδη της Hermes

Πώς η Hermes διασώθηκε από την περιδίνηση του κλάδου πολυτελείας

Hermes: Οι τσάντες αύξησαν τα κέρδη της Hermes

Αύξηση 9% στις πωλήσεις της για το β’ τρίμηνο ανακοίνωσε η Hermes, λόγω της συνεχιζόμενης διάθεσης για αγορές που χαρακτηρίζει τους πλούσιους αγοραστές για απόκτηση των πολυπόθητων τσαντών της εταιρείας, αξίας 10.000 δολαρίων, καθιστώντας τον γαλλικό οίκο εξαίρεση στη γενική δυσφορία που επικρατεί παγκοσμίως στον κλάδο πολυτελείας.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος, Axel Dumas, δήλωσε ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν προγραμματιστεί περαιτέρω αυξήσεις τιμών φέτος, μετά από μια γενική αύξηση 7% παγκοσμίως και μια επιπλέον 5% στις ΗΠΑ, με την εταιρεία να έχει ξεκαθαρίσει ότι θα μετακυλίσει πλήρως τις επιπτώσεις των δασμών στους πελάτες της.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους σε τηλεφωνική επικοινωνία, ο Dumas δήλωσε ότι αυτές οι αυξήσεις τιμών πιθανότατα θα επαρκούσαν για να αντισταθμίσουν τον δασμολογικό συντελεστή 15% που συμφωνήθηκε μεταξύ της κυβέρνησης Τραμπ και της ΕΕ.

Οι πωλήσεις για το δεύτερο τρίμηνο έως τα τέλη Ιουνίου έφτασαν τα 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ (4,50 δισεκατομμύρια δολάρια), σημειώνοντας αύξηση 9% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανακοίνωσε η Hermes, κοντά στο 10% που προέβλεπαν οι αναλυτές.

Οι τσάντες έσωσαν τη Hermes

Η ελκυστικότητα των διάσημων τσαντών Birkin, Constance και Kelly μέχρι στιγμής έχει προστατεύσει τον όμιλο από αντιξοότητες στον τομέα των ειδών πολυτελείας, ενώ η ανάπτυξη στα μικρότερα τμήματα μόδας και μεταξιού της Hermes επιβραδύνθηκε και οι πωλήσεις αρωμάτων και καλλυντικών συρρικνώθηκαν.

«Αυτό είναι ένα σημάδι ότι η αγορά παραμένει δύσκολη», δήλωσε ο αναλυτής της Bernstein, Luca Solca.

Η Hermes, που φέτος ξεπέρασε την LVMH ως η πιο πολύτιμη εισηγμένη εταιρεία της Γαλλίας με βάση την κεφαλαιοποίηση της αγοράς, διατηρεί αυστηρό έλεγχο της παραγωγής, την οποία αυξάνει με σταθερό ρυθμό περίπου 6% έως 7% ετησίως, απογοητεύοντας ορισμένους αγοραστές που πρέπει να περιμένουν μήνες για μια τσάντα.

Αυτή η στρατηγική βοήθησε την εταιρεία να αντισταθεί στην επιβράδυνση του κλάδου, καθώς μεγάλες μάρκες μόδας όπως η Chanel, η Gucci της Kering και οι Louis Vuitton και Dior, ιδιοκτησίας της LVMH, αντιμετωπίζουν μείωση των πωλήσεων.

Ουδέν νεότερον από Κίνα

Η παρατεταμένη ύφεση στην Κίνα έχει μετατοπίσει την εστίαση των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων πολυτελείας στις ΗΠΑ, αν και η ζήτηση εκεί συνάντησε εμπόδια λόγω της ασταθούς χρηματιστηριακής αγοράς και της εύθραυστης καταναλωτικής εμπιστοσύνης.

«Δεν βλέπω καμία θεμελιώδη αλλαγή στο κλίμα πωλήσεων στην Κίνα αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Dumas, προσθέτοντας ότι εξακολουθεί να θεωρεί το μακροπρόθεσμο δυναμικό της Κίνας άθικτο, χωρίς διαρθρωτικές αλλαγές στο καταναλωτικό κλίμα.

Η συμβουλευτική εταιρεία Bain προβλέπει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ειδών πολυτελείας θα μειωθούν κατά 2% έως 5% το 2025, μετά από πτώση 1% πέρυσι.

Οι μετοχές της Hermes έχουν αυξηθεί κατά 2% από την αρχή του έτους, ξεπερνώντας τον κλάδο μαζί με την Richemont, ιδιοκτήτρια της Cartier, η οποία έχει επωφεληθεί από την αύξηση των πωλήσεων κοσμημάτων υψηλής ποιότητας, αλλά διαπραγματεύεται αμετάβλητη.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο