Meta: Αυξάνει τις επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη – Άλμα για τη μετοχή

Μετά τη μέτρια αποδοχή του μοντέλου Llama 4, η Meta επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της στον τομέα της AI

Meta: Αυξάνει τις επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη – Άλμα για τη μετοχή

Η Meta Platforms αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις της για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες του έτους, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης. Η ανακοίνωση αυτή οδήγησε τη μετοχή της εταιρείας σε άνοδο σχεδόν 9% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές.

Ο όμιλος που διαχειρίζεται το Facebook και το Instagram εκτιμά πλέον ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες θα διαμορφωθούν μεταξύ 66 και 72 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξάνοντας το κατώτατο όριο από την προηγούμενη εκτίμηση των 64 δισεκατομμυρίων. Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί την πρόσφατη ανακοίνωση της Alphabet, η οποία την προηγούμενη εβδομάδα αύξησε τις δικές της προβλέψεις για επενδύσεις κατά 10 δισεκατομμύρια δολάρια, λόγω της ενισχυμένης ζήτησης για υπηρεσίες αναζήτησης και cloud που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.

Η ανάπτυξη και η εκπαίδευση προηγμένων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης απαιτούν σημαντικούς πόρους, τόσο σε εξοπλισμό όσο και σε εξειδικευμένο προσωπικό. Μετά τη μέτρια αποδοχή του μοντέλου Llama 4 και τις αποχωρήσεις στελεχών που ακολούθησαν, η Meta επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της στον τομέα της AI, προσφέροντας ανταγωνιστικά πακέτα αμοιβών σε ερευνητές από άλλες εταιρείες του κλάδου.

Η στρατηγική της Meta

Ο διευθύνων σύμβουλος, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, έχει δηλώσει ότι η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια στη δημιουργία μεγάλων κέντρων δεδομένων για την τεχνητή νοημοσύνη. Ήδη, η Meta έχει διαθέσει 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια για μερίδιο στη startup Scale AI, προσελκύοντας τον 28χρονο διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Αλεξάντρ Γουάνγκ. Για τη χρηματοδότηση αυτών των επενδύσεων, η Meta βασίζεται στη μεγάλη βάση χρηστών της, καθώς και στις βελτιώσεις που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στην αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο, διατηρώντας το ενδιαφέρον των διαφημιζόμενων ακόμη και σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας.

Πρόσφατα, η εταιρεία παρουσίασε ένα εργαλείο δημιουργίας διαφημιστικών βίντεο από στατικές εικόνες με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, ως μέρος της σουίτας Advantage+. Παράλληλα, το Instagram, με το προϊόν Reels που ανταγωνίζεται το TikTok της ByteDance και τα YouTube Shorts, αναμένεται φέτος να συνεισφέρει περισσότερο από το ήμισυ των διαφημιστικών εσόδων της Meta στις ΗΠΑ, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών eMarketer.

Ταυτόχρονα, η Meta εντείνει τις προσπάθειες για τη δημιουργία εσόδων από τις πλατφόρμες WhatsApp και Threads μέσω της ενσωμάτωσης διαφημίσεων. Τον προηγούμενο μήνα, η εταιρεία όρισε τον Κόνορ Χέιζ επικεφαλής του Threads, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την αυτονομία της πλατφόρμας, η οποία μέχρι πρόσφατα στηριζόταν στο Instagram για την ανάπτυξή της.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο