Αύξηση πωλήσεων κατά 5%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό -επίσης με αύξηση πωλήσεων- κατέγραψε η Πλαίσιο.
Οπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, τα αποτελέσματα έρχονται σε συνέχεια ενός κερδοφόρου 2024, κατά το οποίο σημειώθηκε ρεκόρ κύκλου εργασιών στα 480,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 2,4% σε σχέση με το 2023.
Η εταιρεία βρίσκεται σε τροχιά να ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εξαμήνου.
Η κερδοφορία της κατέγραψε διψήφια ανάπτυξη το πρώτο εξάμηνο του 2025, παρά το γεγονός ότι το 2024 ξεκίνησαν επενδύσεις ανάπτυξης δικτύου και υποδομών, ανφέρεται μεταξύ άλλων.
Σημαντικά συνέβαλε στα θετικά οικονομικά στοιχεία της εταιρίας, το κρατικό πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β» 1ος κύκλος, καθώς η Πλαίσιο έλαβε το μεγαλύτερο μερίδιο του προγράμματος.
Για τα επόμενα τρία χρόνια, η Πλαίσιο θα εντείνει την επένδυσή της στην ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων και στο χτίσιμο υποδομών -ως δύο κεντρικούς άξονες ανάπτυξης-, με στόχο να συνεχίσει την κερδοφόρα πορεία, να αυξήσει την παραγωγική της ισχύ σε IT και Logistics και να ενισχύσει το αποτύπωμα του brand σε περισσότερες πόλεις στην Ελλάδα.
Διεύρυνση δικτύου
Στο πλαίσιο της στρατηγικής διεύρυνσης του φυσικού δικτύου της Πλαίσιο, ξεκίνησε τη λειτουργία του το 27ο κατάστημα της στα Μελίσσια (Αν. Παπανδρέου & Τραπεζούντος 17), ενισχύοντας την παρουσία της στα Βόρεια Προάστια Αττικής. Με επιφάνεια 1.800 τ.μ. σε τρία επίπεδα, το κατάστημα προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών σε τεχνολογία, computing, χαρτοπωλείο και οικιακές συσκευές, καθώς και Experience Points για hands-on δοκιμές, live demos και τεχνική καθοδήγηση.
Παράλληλα, το πρώτο εξάμηνο του έτους, τα νέα καταστήματα σε Ιωάννινα και ΔΑΑ υποδέχτηκαν περισσότερους από 180.000 επισκέπτες.
Ψηφιακή εξέλιξη
Στο πλαίσιο της επένδυσης στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, η εταιρεία ολοκλήρωσε την υιοθέτηση νέας πλατφόρμας διαχείρισης τηλεφωνικού κέντρου. Παράλληλα, προχωρά ο εκσυγχρονισμός των ιστοσελίδων Plaisio.gr και Plaisiopro.gr, ενώ έχει δρομολογηθεί η μετάβαση στο προηγμένο σύστημα ERP SAP S/4HANA, που θα ενισχύσει περαιτέρω τις επιχειρησιακές υποδομές της εταιρείας.
Διακρίσεις
Στο πρώτο εξάμηνο, η Πλαίσιο απέσπασε τη διάκριση του Retailer of the Year 2025 στα Retail Business Awards, για το σύνολο της παρουσίας της στην αγορά, την οικονομική της υγεία, τη στρατηγική ανάπτυξής της, τη σχέση της με τους καταναλωτές και τη συνολική συνεισφορά της στον κλάδο.
Παράλληλα, η Πλαίσιο αναγνωρίστηκε ξανά ως Best Workplace, κατέκτησε την 1η θέση στο Best Workplace for Women, ενώ για ένατη συνεχή χρονιά συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τις πιο Αξιοθαύμαστες Εταιρείες στην Ελλάδα — φτάνοντας στην 8η θέση συνολικά, ως ο μοναδικός εκπρόσωπος του κλάδου του non-food retail.
Τέλος, διακρίθηκε με την κατάταξη της στη 2η βαθμίδα Diamond (Leaders), στη λίστα του Forbes με τις 100 μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες που ξεχωρίζουν για τη διαφάνειά τους σε θέματα ESG, συμμετέχοντας παράλληλα για 2η συνεχόμενη χρονιά στη λίστα με τις Most Sustainable Companies in Greece.