Salvatore Ferragamo: Ζημιές, πτώση πωλήσεων και νέο πλάνο ανάκαμψης

Η εταιρεία Salvatore Ferragamo ανακοίνωσε νέο στρατηγικό σχέδιο μετά από σοβαρές οικονομικές απώλειες και μείωση πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Salvatore Ferragamo: Ζημιές, πτώση πωλήσεων και νέο πλάνο ανάκαμψης

Ο εμβληματικός οίκος πολυτελείας Salvatore Ferragamo  – μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της ιταλικής μόδας – αντιμετωπίζει μια από τις δυσκολότερες περιόδους της σύγχρονης ιστορίας του.

Μετά από διπλό πλήγμα σε πωλήσεις και κερδοφορία, η εταιρεία περνά σε φάση ανασυγκρότησης, ανακοινώνοντας την εφαρμογή ενός στοχευμένου σχεδίου δράσης για να επαναφέρει το brand στην κορυφή της αγοράς πολυτελείας.

Διψήφια πτώση πωλήσεων και ζημία

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, η Salvatore Ferragamo σημείωσε πτώση 9,4% στον κύκλο εργασιών της, με τα έσοδα να ανέρχονται σε €474 εκατ. από €523 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ταυτόχρονα, η καθαρή ζημία εκτοξεύθηκε στα €57 εκατομμύρια, έναντι κερδών €6 εκατ. το 2024.

Η μεγαλύτερη αιτία της πτώσης αποδίδεται στο χονδρικό κανάλι, το οποίο κατέγραψε μείωση 17,9%, αλλά και στην εξασθένηση της καταναλωτικής ζήτησης στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού — τη μεγαλύτερη αγορά της Ferragamo — όπου οι πωλήσεις έπεσαν κατά 18,5%.

Διεθνής εικόνα: Απότομες πτώσεις και μοναδικές εξαιρέσεις

Η Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) κατέγραψαν πτώση 7,8%, ενώ ακόμη και οι απευθείας πωλήσεις προς καταναλωτές σημείωσαν μείωση 6,5%.

Το μόνο θετικό σήμα προήλθε από την Κεντρική και Νότια Αμερική, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,6%, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει ακόμα δυναμικό σε συγκεκριμένες αναδυόμενες αγορές.

Νέο στρατηγικό πλάνο και προοπτικές

Η Ferragamo, χωρίς Διευθύνοντα Σύμβουλο μετά την αποχώρηση του Marco Gobbetti τον Μάρτιο, δήλωσε πως ολοκλήρωσε ανασκόπηση της θέσης του brand και ανέπτυξε ένα «στοχευμένο σχέδιο δράσης» για την ανανέωση της εταιρείας.

Σύμφωνα με το Reuters,  οι πρώτες αλλαγές έχουν ήδη εφαρμοστεί από το δεύτερο τρίμηνο και αναμένεται να φέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα έως το τέλος του 2025, με μεγαλύτερη δυναμική το 2026.

Το νέο πλάνο εστιάζει στην ενίσχυση του brand identity, την αναθεώρηση της εμπορικής στρατηγικής και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας σε κρίσιμα κανάλια διανομής.

Η Ferragamo πρέπει να επανεφεύρει τον εαυτό της

Η Ferragamo βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή.

Με ιστορική κληρονομιά και παγκόσμια αναγνώριση, ο οίκος καλείται να επανεφεύρει τον εαυτό του μέσα σε ένα ασταθές καταναλωτικό και γεωοικονομικό περιβάλλον.

Αν το σχέδιο δράσης αποδώσει, τότε ίσως αυτή η περίοδος αποτελέσει αφετηρία μιας νέας εποχής δημιουργικής και επιχειρηματικής αναγέννησης για τον ιταλικό κολοσσό.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο