Αύξηση στις πωλήσεις της το τελευταίο τρίμηνο εμφάνισε η McDonald’s Corp., γεγονός που υποδηλώνει ότι οι συνεργασίες που επικεντρώνονται στην ποπ κουλτούρα και τα οικονομικά γεύματα συμβάλλουν στην αντιστάθμιση του οικονομικού άγχους των πελατών.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις σε εστιατόρια που είναι ανοιχτά τουλάχιστον 13 μήνες αυξήθηκαν κατά 3,8% το δεύτερο τρίμηνο, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη. Ποσοστό υψηλότερο από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg.
Οι διεθνείς αγορές ηγήθηκαν της ανάπτυξης της εταιρείας, ενώ οι ΗΠΑ εμφανίστηκαν κι εκείνες ελαφρώς υψηλότερες από τις προσδοκίες.
Τέλος στην πτώση της McDonald’s;
Τα αποτελέσματα έβαλαν τέλος σε τέσσερα τρίμηνα φθίνουσας ή χλιαρής ανάπτυξης, καθώς η αλυσίδα fast food αντιμετώπισε μια μόλυνση με E. coli, πολλές αντιδράσεις κατά αμερικανικών εμπορικών σημάτων στη Μέση Ανατολή και την ανησυχία των καταναλωτών για την οικονομία ως απάντηση στις εμπορικές διαμάχες του Προέδρου Τραμπ.
Η μετοχή της McDonald’s σημείωσε άνοδο έως και 3,7% στις προσυνεδριακές συναλλαγές στη Νέα Υόρκη. Οι μετοχές είχαν κερδίσει 3,1% φέτος μέχρι το κλείσιμο της Τρίτης, ακολουθώντας την άνοδο 7,1% του S&P 500.

Τα merch
Οι προσπάθειες της αλυσίδας κατά το δεύτερο τρίμηνο να προσελκύσει πελάτες περιελάμβαναν ένα γεύμα αφιερωμένο στην κυκλοφορία της ταινίας Minecraft και μια προσφορά περιορισμένης διάρκειας με θέμα τα Squishmallows.
Στις ΗΠΑ, η εταιρεία λάνσαρε τα chicken strips (σ.σ. λωρίδες κοτόπουλου), ενώ προσπαθούσε να κερδίσει πελάτες με περιορισμένο προϋπολογισμό, με προσφορές όπως το πακέτο γευμάτων της που ξεκινούσαν από 5 δολάρια.
Τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων, διαμορφώθηκαν στα 3,19 δολάρια ανά μετοχή — υψηλότερα από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών. Τα έσοδα, τα οποία αποτελούνται από πωλήσεις από εστιατόρια που λειτουργούν από την εταιρεία και αμοιβές από καταστήματα franchise, ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες.
Πριν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, οι αναλυτές ανέμεναν ότι η αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων των McDonald’s στα εταιρικά καταστήματα θα επιταχυνόταν κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Πρωτοβουλίες όπως η επανακυκλοφορία του Snack Wrap — το οποίο οι πελάτες ζητούσαν εδώ και χρόνια — και οι ευκολότερες συγκρίσεις δεδομένων των χαμηλών πωλήσεων πέρυσι τροφοδότησαν τις προοπτικές.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να δοκιμάσει νέα ροφήματα, συμπεριλαμβανομένων κρύων καφέδων και αναψυκτικών, σε περισσότερες από 500 τοποθεσίες στις ΗΠΑ ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο.