Ahold Delhaize: Εντός εκτιμήσεων το β’ τρίμηνο – Πώς έπιασε τους στόχους της

Ο όμιλος ανακοίνωσε αύξηση 13,4% στις πωλήσεις στην Ευρώπη στα 9,94 δισεκατομμύρια ευρώ

Ahold Delhaize: Εντός εκτιμήσεων το β’ τρίμηνο – Πώς έπιασε τους στόχους της
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ahold Delhaize, Frans Muller

Ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της αγοράς, με σημαντικό περιθώριο κέρδους για το δεύτερο τρίμηνο ο όμιλος Ahold Delhaize, επισημαίνοντας κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ότι η ισχυρή απόδοση στην Ευρώπη αντισταθμίστηκε από τις μειώσεις τιμών στις αλυσίδες του στις ΗΠΑ.

Ο ολλανδικός όμιλος σούπερ μάρκετ, ο οποίος λειτουργεί τις αλυσίδες Stop & Shop, Giant, Food Lion και Hannaford στις ΗΠΑ και τις αλυσίδες Albert Heijn και Delhaize σε Ολλανδία και Βέλγιο, ανέφερε υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους 4% για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας και τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Στο επίκεντρο της απόδοσης της Ahold Delhaize βρέθηκε η omnichannel στρατηγική που εφαρμόζει στις μάρκες της

Η απόδοση της Ahold Delhaize

Ο όμιλος ανακοίνωσε αύξηση 13,4% στις πωλήσεις στην Ευρώπη στα 9,94 δισεκατομμύρια ευρώ (11,51 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 9,82 δισεκατομμύρια ευρώ για την περιοχή.

«Στην Ευρώπη, η πορεία ανάπτυξής μας ήταν αξιοσημείωτη», επισήμανε και στο ESM Magazine ο διευθύνων σύμβουλος, Frans Muller, τονίζοντας ότι οι προβλέψεις της εταιρείας για το σύνολο του έτους παραμένουν οι ίδιες.

Σύμφωνα και με τον Muller, «η εστίασή μας στην επίτευξη της σωστής ισορροπίας μεταξύ της επένδυσης στην ανάπτυξη και της δημιουργίας ευκαιριών για την προώθηση της επιχειρησιακής αριστείας συνεχίζει να τροφοδοτεί τις θετικές προοπτικές για την εταιρεία μας. Είμαι βέβαιος ότι είμαστε καλά προετοιμασμένοι να διαχειριστούμε την πολυπλοκότητα του τρέχοντος επιχειρηματικού περιβάλλοντος και να τοποθετήσουμε την εταιρεία σε θέση να προωθήσει την ισχύ της επωνυμίας και την αύξηση του μεριδίου αγοράς τις επόμενες περιόδους».

«Σκόραρε» στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι έφτασε σε κερδοφορία ηλεκτρονικού εμπορίου σε πλήρη κατανομή κατά το πρώτο εξάμηνο.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14,4% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και 11,8% σε πραγματικές συναλλαγματικές ισοτιμίες, λόγω της διψήφιας αύξησης των διαδικτυακών ειδών παντοπωλείου και στις δύο περιοχές και της ισχυρής απόδοσης στο bol.

Ο Muller εξήγησε πως «η βελτιωμένη διαδικτυακή μας κερδοφορία είναι αποτέλεσμα πολλών βασικών παραγόντων, όπως ο προσανατολισμός μας σε μοντέλα παράδοσης αυθημερόν που απαιτούν λιγότερο ενεργητικό, η αύξηση της χωρητικότητας εκπλήρωσης παραγγελιών, η αυτοματοποίηση των λειτουργιών και η αξιοποίηση των προτάσεων των μέσων λιανικής πώλησης».

«Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι, όλο και περισσότεροι πελάτες βρίσκουν αξία στην ευκολία και την ευελιξία των προσφορών omnichannel των επωνυμιών μας».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο