Η γερμανική πολυεθνική Henkel, γνωστή για τα απορρυπαντικά Persil και τα προϊόντα περιποίησης Schwarzkopf, ακολουθεί μια στρατηγική μετασχηματισμού που εστιάζει στην καινοτομία, παρά τις προκλήσεις που θέτει το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον.
Αν και η εταιρεία αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψή της για τις ετήσιες πωλήσεις, προχωρά με αυξημένη αισιοδοξία για την κερδοφορία της.
Henkel: Η καινοτομία ως μοχλός αύξησης κερδών
Η Henkel δήλωσε ότι επενδύει στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, τα οποία όχι μόνο προσφέρουν προστιθέμενη αξία στον καταναλωτή, αλλά και επιτρέπουν στην εταιρεία να επιβάλει υψηλότερες τιμές.
«Οι καινοτομίες μάς δίνουν τη δυνατότητα να αυξήσουμε τις τιμές μας σε ορισμένες περιπτώσεις», είπε ο διευθύνων σύμβουλος Carsten Knobel, προσθέτοντας ότι οι τομείς των προϊόντων μαλλιών, ηλεκτρονικών και βιομηχανικών εφαρμογών παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, σύμφωνα με το Reuters.
Εξορθολογισμός και ενοποίηση επωνυμιών
Η Henkel έχει συγχωνεύσει από το 2022 τα brands ομορφιάς, καθαρισμού και φροντίδας σπιτιού σε μία ενιαία επιχειρηματική μονάδα, στοχεύοντας στη μείωση του κόστους.
Σύμφωνα με τον Knobel, ο στόχος εξοικονόμησης €525 εκατ. μέχρι το τέλος του 2025 βρίσκεται σε καλό δρόμο και ενδέχεται να ξεπεραστεί.
Πρόβλεψη για το 2025
Η εταιρεία αναβάθμισε το κατώτατο όριο της πρόβλεψης για το περιθώριο προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών (EBIT) στο 14,5%-15,5%, από 14,0%-15,5%.
Ωστόσο, η οργανική ανάπτυξη προβλέπεται να κινηθεί μεταξύ 1% και 2%, κάτω από την αρχική εκτίμηση 1,5%-3,5%, λόγω της αβεβαιότητας στο παγκόσμιο οικονομικό σκηνικό.
Παρά τις δυσκολίες, η Henkel κατέγραψε προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT 15,5% το πρώτο εξάμηνο του έτους, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της αγοράς.