Ralph Lauren: Ανησυχία για τα κέρδη λόγω δασμών – Τι σημαίνει για την μόδα της πολυτέλειας

Παρά την ισχυρή απόδοση πωλήσεων στις ΗΠΑ, η Ralph Lauren ανησυχεί για τους δασμούς και προειδοποιεί για τις συνέπειες στα κέρδη

Ralph Lauren: Ανησυχία για τα κέρδη λόγω δασμών – Τι σημαίνει για την μόδα της πολυτέλειας

Σε μια εποχή αβεβαιότητας για τη διεθνή αγορά πολυτελών ειδών, η εμβληματική αμερικανική εταιρεία Ralph Lauren αναδεικνύεται σε ένα παράδοξο παράδειγμα: από τη μία, ισχυρή ζήτηση και αύξηση εσόδων από την άλλη, προειδοποιήσεις για πιέσεις λόγω δασμών και αυξημένης ευαισθησίας των καταναλωτών στις τιμές.

Οι μετοχές της έκαναν βουτιά 7%, υπενθυμίζοντάς μας ότι ακόμη και οι πιο σταθερές μάρκες δεν είναι απρόσβλητες.

Ralph Lauren και ευαισθησία τιμών

Η Ralph Lauren προειδοποίησε ότι οι αυξανόμενοι δασμοί θα μειώσουν τα περιθώρια κέρδους της μέσα στο οικονομικό έτος.

«Η πιο ουσιαστική επιβάρυνση είναι το πρόσθετο κόστος από τους δασμούς», δήλωσε ο CEO Patrice Louvet σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές.

Το ακόμη μεγαλύτερο ερώτημα, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι πώς θα αντιδράσουν οι καταναλωτές σε ένα περιβάλλον αυξημένων τιμών.

«Παρακολουθούμε πολύ στενά την ευαισθησία των καταναλωτών στις τιμές όσο πλησιάζουμε στο δεύτερο εξάμηνο».

Ισχυρές πωλήσεις στις ΗΠΑ – Ανθεκτική πελατεία

Παρά τις προκλήσεις, τα έσοδα της Ralph Lauren ξεπέρασαν τις προβλέψεις για το πρώτο τρίμηνο, φτάνοντας τα $1,72 δισ. έναντι των αναμενόμενων $1,66 δισ., σύμφωνα με το Reuters.

Τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα $3,77, επίσης πάνω από τις εκτιμήσεις.

Η εταιρεία ποντάρει στη δύναμη των πιστών πελατών της με υψηλό εισόδημα, που εξακολουθούν να επενδύουν σε signature κομμάτια όπως τα πουλόβερ Polo Bear και τα λινά πουκάμισα. «Ο καταναλωτής θα πληρώσει περισσότερα – απλώς όχι για πάντα», σχολίασε ο Michael Ashley Schulman, CIO της Running Point Capital.

«Ο καταναλωτής θα πληρώσει περισσότερα – απλώς όχι για πάντα»

Η στρατηγική της Ralph Lauren να μειώσει τις προωθητικές ενέργειες και να εστιάσει στο full-price μοντέλο, έχει αποδώσει.

Η εταιρεία επενδύει στο μάρκετινγκ και την καινοτομία προϊόντων, με στόχο να αυξήσει τα μερίδια αγοράς στις βασικές κατηγορίες της, όπως τα πλεκτά, τα γυναικεία ρούχα και οι τσάντες.

Οι κατηγορίες μεγάλης δυναμικής ως επιταχυντές της ανάπτυξης

«Οι high-potential κατηγορίες μας, όπως η γυναικεία ένδυση, τα πανωφόρια και οι τσάντες, συνεχίζουν να λειτουργούν ως επιταχυντές για την ανάπτυξή μας», δήλωσε ο Louvet . Ξεχώρισε επίσης κομμάτια όπως το Cable-Knit πουλόβερ, το Polo Bear sweater, τα λινά φορέματα και τη νέα συλλογή τσαντών “Polo Play”.

«H γυναικεία ένδυση, τα πανωφόρια και οι τσάντες, συνεχίζουν να λειτουργούν ως επιταχυντές για την ανάπτυξή μας»

Το αισιόδοξο μήνυμα της Ralph Lauren έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την επιβράδυνση πωλήσεων που βιώνουν κολοσσοί όπως οι Kering (Gucci) και LVMH (Dior).

Η αμερικανική φίρμα αποδεικνύει ότι η «προσιτή πολυτέλεια» εξακολουθεί να έχει δυναμική σε ένα περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού και αβεβαιότητας.

Το 2026

Η εταιρεία προβλέπει αύξηση εσόδων για το οικονομικό έτος 2026 σε χαμηλό έως μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, και περιθώριο λειτουργικού κέρδους αυξημένο κατά 40-60 μονάδες βάσης μετά την προσαρμογή για τις συναλλαγματικές μεταβολές.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο