Αύξηση πωλήσεων κατά 7,6% επέτυχε στο πρώτο εξάμηνο του έτους ο όμιλος Π.Πετρόπουλος, καθώς αυτές διαμορφώθηκαν σε €117,78 εκατ. από €109,45 εκατ στις 30.6.2024. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το ΕΒΙTDA του ομίλου ανήλθε σε €9,30 εκατ. έναντι €7,52 εκατ. το 2024, ενώ τα κέρδη μετά τους φόρους ανήλθαν σε €3,88 εκατ. έναντι €3,49 εκατ. στις 30.6.2024.
Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός ανήλθε στα €35,8 εκατ. από €46,8 εκατ. στις 31.12.2024, ενώ ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός ανήλθε στα €21,2 εκατ. από € 19,1 εκατ. στις 31.12.2024. Ο δείκτης φερεγγυότητας του ομίλου (καθαρή θέση ως % του συνόλου του ενεργητικού χωρίς τα διαθέσιμα και ισοδύναμα) στις 30.6.2025 ήταν 46,1%.
H Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 1922 στη Θεσσαλονίκη. Κατασκευάζει, διασκευάζει, διανέμει και υποστηρίζει μεγάλο εύρος προϊόντων αυτοκινητοβιομηχανίας όπως αυτοκίνητα,
φορτηγά, λεωφορεία, κινητήρες diesel, σκάφη, εξωλέμβιες μηχανές, αγροτικά, χωματουργικά και βιομηχανικά μηχανήματα, λιπαντικά, μπαταρίες, προϊόντα ηλεκτροκίνησης και ενέργειας,
ελαστικά, μοτοσυκλέτες.
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Πρόσφατα, ο όμιλος Π.Πετρόπουλος ανακοίνωσε ότι επιταχύνει τον μετασχηματισμό του, υιοθετώντας ένα εκτεταμένο σχέδιο ψηφιακής αναδιάρθρωσης, με την τεχνογνωσία και την υποστήριξη της PwC Ελλάδας.
Στο πλαίσιο αυτό υλοποιεί έναν ψηφιακό μετασχηματισμό που περιλαμβάνει:
-Την εφαρμογή SAP S/4HANA και SAP Analytics Cloud για τη βελτιστοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών λειτουργιών (οικονομικά, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών).
-Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πλατφόρμας Business Automation, B2B portal και Enterprise Service Bus, με στόχο την αυτοματοποίηση, την ενοποίηση συστημάτων και την ενίσχυση της συνέργειας μεταξύ των μονάδων.
-Την υιοθέτηση σύγχρονων εργαλείων διαχείρισης υπηρεσιών, διακυβέρνησης δεδομένων και κυβερνοασφάλειας, ενισχύοντας τηναξιοπιστία και ανθεκτικότητα των υποδομών πληροφορικής.
Το έργο, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2026, εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο αναβάθμισης του επιχειρησιακού του μοντέλου και αποσκοπεί στην ουσιαστική βελτίωση των λειτουργιών και των υπηρεσιών του ομίλου κάτι που θα αποτυπωθεί και στην εμπειρία των πελατών του, όπως αναφέρεται σχετικά.