Ένωση Λιμένων Ελλάδος: Αναβαθμίζει την υπηρεσία Helpdesk προς τα μέλη της

Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος σχεδιάζει την ενσωμάτωση δυνατοτήτων Τεχνητής Νοημοσύνης για την ταχεία εξυπηρέτηση των μελών της

Ένωση Λιμένων Ελλάδος: Αναβαθμίζει την υπηρεσία Helpdesk προς τα μέλη της

Στον εκσυγχρονισμό της υπηρεσίας Helpdesk, η οποία πλέον θα είναι διαθέσιμη και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας www.elime.gr., προχώρησε η Ένωση Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), προκειμένου να υποστηρίξει περαιτέρω τα μέλη της σε θέματα εύρυθμης λειτουργίας τους προς αναβάθμιση του εθνικού λιμενικού συστήματος.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στη νέα αναβαθμισμένη έκδοση της υπηρεσίας δομείται και η κωδικοποίηση της νομοθεσίας για τα Λιμενικά Ταμεία, ενώ στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης, η ΕΛΙΜΕ σχεδιάζει την ενσωμάτωση δυνατοτήτων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), ώστε να διευκολυνθεί περαιτέρω η αναζήτηση πληροφοριών και η ταχεία εξυπηρέτηση των μελών της.

Σημειώνεται, δε, ότι με την αναβάθμιση αυτή, «το Helpdesk εξελίσσεται σε κεντρικό σημείο αναφοράς για την καθημερινή λειτουργία αλλά και την στρατηγική ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων, ώστε να ενισχύεται η συνεργασία και η ενοποίηση καλών πρακτικών σε εθνικό επίπεδο. Παράλληλα προσφέρονται βέλτιστες πρακτικές, προτάσεις για την οργάνωση λειτουργικών διαδικασιών και διευκρινίσεις σε επιχειρησιακά ζητήματα, συμβάλλοντας στην ομοιομορφία, την αποτελεσματικότητα και την διαφάνεια της λειτουργίας των λιμένων-μελών».

Τεκμηριωμένη υποστήριξη

Η υπηρεσία Helpdesk, που λειτουργεί από τον Ιούλιο του 2024, έχει καθιερωθεί ως πολύτιμο εργαλείο για τα μέλη της ΕΛΙΜΕ, παρέχοντας άμεση και τεκμηριωμένη υποστήριξη σε θέματα που αφορούν:

α)την εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου

β)την ερμηνεία νόμων, υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων

γ)την διοικητική διαχείριση, παραχωρήσεις, αδειοδοτήσεις κ.λπ.

Μέσω και της ιστοσελίδας της ΕΛΙΜΕ, τα μέλη θα μπορούν πλέον να υποβάλλουν αιτήματα, εξασφαλίζοντας ακόμη πιο εύκολη και άμεση επικοινωνία. Κάθε αίτημα λαμβάνει μοναδικό αριθμό αναφοράς και εξετάζεται με προτεραιότητα, ενώ για σύνθετες περιπτώσεις παρέχεται εξατομικευμένη υποστήριξη.

Αύξηση μελών

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η ΕΛΙΜΕ προσδοκά την αύξηση των μελών της ώστε όλα τα λιμάνια της χώρας να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του Helpdesk».

Η Ε.ΛΙΜ.Ε. είναι εταιρεία αστική, μη κερδοσκοπική. Στόχος της Ε.ΛΙΜ.Ε. είναι ο συντονισμός των δραστηριοτήτων των μελών της με σκοπό την ανάπτυξη λιμενικής πολιτικής, τη συμμέτοχη των λιμένων στην περιφερειακή ανάπτυξη και τη δημιουργία εύρωστων και ανταγωνιστικών επιχειρήσεων παροχής λιμενικών υπηρεσιών.

Μέλη της είναι 13 Ελληνικοί Οργανισμοί Λιμένων Ελλάδας που λειτουργούν με τη μορφή Ανώνυμης Εταιρείας (Α.Ε.) και 25 Λιμενικά Ταμεία (Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου). Αντικείμενό της είναι η αντιμετώπιση και προώθηση όλων των θεμάτων που αφορούν τους λιμένες μέσα στο πλαίσιο της Ελληνικής, Ευρωπαϊκής και Διεθνούς νομοθεσίας. Σκοπός της είναι η δημιουργία θέσεων για την ανάπτυξη όλων των Οργανισμών Λιμένων Ελλάδας, της λιμενικής βιομηχανίας και των μεταφορών.

OT Originals
Περισσότερα από Ναυτιλία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο