Για δεκαετίες, η Walmart ήταν γνωστή ως ο απόλυτος προορισμός για χαμηλού κόστους τρόφιμα, είδη καθαρισμού και καθημερινές αγορές.
Η μόδα, όμως, δεν ήταν το δυνατό της χαρτί.
Σήμερα, η εικόνα αυτή αλλάζει ριζικά.
Με επενδύσεις σε σύγχρονα brands, επιτυχημένες συνεργασίες και καινοτομία στην παραγωγή, η εταιρεία κατακτά το κοινό των νέων καταναλωτών, αναφέρει σε ρεπορτάζ του το TheStreet.
Η νέα στρατηγική της Walmart στη μόδα – Από τα βασικά είδη στο στυλ
Το 2024, η Walmart ανανέωσε το brand No Boundaries, παρουσιάζοντας μοντέρνα ρούχα για νέους ενήλικες, με τις περισσότερες επιλογές κάτω από 15 δολάρια.
Λίγο αργότερα, λάνσαρε τη συλλογή για tweens, με τιμές που ξεκινούν από μόλις 10 δολάρια.
Η στρατηγική της δεν περιορίζεται στις χαμηλές τιμές.
Το 2021, η Walmart προσέλαβε τον διάσημο σχεδιαστή μόδας Brandon Maxwell για να αναβαθμίσει τις συλλογές της. Το αποτέλεσμα ήταν η επιτυχία της σειράς Free Assembly, που συνδυάζει προσιτές τιμές με σύγχρονο σχεδιασμό.
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το παιχνίδι
Στη βιομηχανία της μόδας, η δημιουργία μιας συλλογής μπορεί να διαρκέσει έως και έξι μήνες.
Η Walmart επενδύει στην καινοτομία με ένα εργαλείο, που μειώνει τον χρόνο από τον σχεδιασμό μέχρι την κυκλοφορία στα ράφια σε μόλις 6-8 εβδομάδες.
Αυτό της δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, προσφέροντας γρήγορη ανταπόκριση στις τάσεις.
Η Target μένει πίσω
Η Target, που για χρόνια εθεωρείτο πιο «μοδάτη» από τη Walmart, φαίνεται να χάνει έδαφος. Έχει επενδύσει σημαντικά στον τομέα της ομορφιάς, αλλά λιγότερο στην ένδυση.
Η υπερβολική έμφαση στο activewear, με τη σειρά Blogilates for Target, δεν συνοδεύτηκε από ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.
Παράλληλα, αν και η παιδική σειρά Cat & Jack παραμένει δημοφιλής, πολλοί καταναλωτές τη θεωρούν ακριβή χωρίς εκπτώσεις.
Θα γίνει η Walmart η νέα βασίλισσα του στυλ;
Συνδυάζοντας προσιτές τιμές, τάσεις που ακολουθούν τη μόδα και γρήγορη παραγωγή, η Walmart καταφέρνει να αποσπάσει πελάτες από την Target.
Αν συνεχίσει σε αυτό το μονοπάτι, δεν αποκλείεται να καθιερωθεί ως η νέα βασίλισσα του προσιτού στυλ στις ΗΠΑ.