Σε μια περίοδο που η ζήτηση για ποιοτικά γαλακτοκομικά προϊόντα εκτοξεύεται στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, η Arla Foods κάνει μια στρατηγική κίνηση υψηλής αξίας.
Επένδυση-ορόσημο για την αγορά κάνει η Arla Foods
Η Arla Foods ανακοίνωσε επένδυση ύψους €50 εκατ. για την επέκταση της παραγωγής τυριού κρέμα στο Μπαχρέϊν, επιδιώκοντας όχι μόνο να καλύψει την αυξανόμενη κατανάλωση αλλά και να ενισχύσει το προβάδισμά της σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές αγορές του κόσμου.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην κατηγορία και να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής όπως το Ραμαζάνι και η επιστροφή στα σχολεία, εξηγεί στο ρεπορτάζ του το περιοδικό ESM.
Η σημασία της MENA για την Arla Foods
Η περιοχή MENA (Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική) αποτελεί τη μεγαλύτερη εμπορική ζώνη για το διεθνές χαρτοφυλάκιο της Arla Foods.
Το brand Puck, με το χαρακτηριστικό βαθύ μπλε λογότυπο, έχει καθιερωθεί ως αγαπημένη επιλογή νοικοκυριών, συνδυάζοντας ποιότητα, γεύση και ευκολία στην καθημερινή μαγειρική.
Σχέδιο ανάπτυξης και βιωσιμότητας
Η επένδυση θα αυξήσει την παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου κατά περίπου 30%.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέων εγκαταστάσεων παραγωγής και αποθήκευσης, δημιουργώντας παράλληλα περίπου 20 νέες θέσεις εργασίας.
Η Arla Foods θα ενσωματώσει και βιώσιμες πρακτικές, τοποθετώντας ηλιακά πάνελ στις στέγες και αναβαθμίζοντας το σύστημα ψύξης, μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
Ένα μέλλον γεμάτο γεύση και καινοτομία
Η εταιρεία, που απέκτησε το εργοστάσιο το 2019, συνεχίζει να επενδύει στην αναβάθμιση και τη διεύρυνση της παραγωγής, εδραιώνοντας τη θέση της ως βασικός «παίκτης» στην αγορά γαλακτοκομικών της περιοχής.
Για την Arla Foods, η επένδυση αυτή δεν είναι μόνο επιχειρηματική στρατηγική, αλλά και δέσμευση να παραμείνει κομμάτι της καθημερινής διατροφικής κουλτούρας των καταναλωτών.
Θα τα καταφέρει;