Walmart: Οι δασμοί αυξάνουν το κόστος και συμπιέζουν τα κέρδη

Περίπου το 1/3 των εμπορευμάτων της Walmart στις ΗΠΑ εισάγεται από χώρες όπως η Κίνα, το Μεξικό, το Βιετνάμ και η Ινδία

Walmart: Οι δασμοί αυξάνουν το κόστος και συμπιέζουν τα κέρδη

Η Walmart, ο κολοσσός του λιανικού εμπορίου στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι οι αμερικανικοί δασμοί οδηγούν σε αύξηση του κόστους λειτουργίας της, ασκώντας πίεση στα περιθώρια κέρδους, ακόμη και σε μια περίοδο που προσελκύει περισσότερους πελάτες οι οποίοι αναζητούν προσιτές τιμές. Η εταιρεία τόνισε ότι έχει καταβάλει προσπάθειες να συγκρατήσει τις τιμές, καθώς οι δασμοί που επέβαλε η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ έχουν αρχίσει να εφαρμόζονται.

Περίπου το ένα τρίτο των εμπορευμάτων της Walmart στις ΗΠΑ εισάγεται από χώρες όπως η Κίνα, το Μεξικό, το Βιετνάμ και η Ινδία. Το κόστος των προϊόντων που πωλεί έχει αρχίσει να κλιμακώνεται, καθώς η εταιρεία αυξάνει τα αποθέματά της ενόψει της εορταστικής περιόδου. «Καθώς ανανεώνουμε τα αποθέματά μας με τιμές που ενσωματώνουν τους δασμούς, βλέπουμε το κόστος μας να αυξάνεται κάθε εβδομάδα, κάτι που αναμένουμε να συνεχιστεί στο τρίτο και τέταρτο τρίμηνο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart, Νταγκ ΜακΜίλον.

Παρά το γεγονός ότι η Walmart αύξησε τις προβλέψεις για τις πωλήσεις της για το σύνολο του έτους και ανέφερε αύξηση του μεριδίου αγοράς έναντι των ανταγωνιστών της, δεν κατάφερε να επιτύχει τους στόχους κερδοφορίας. Αυτή η σπάνια αστοχία απογοήτευσε τους επενδυτές, με αποτέλεσμα η μετοχή της εταιρείας να υποχωρήσει κατά 5% κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Πέμπτης στη Wall Street.

Τα αποτελέσματα της Walmart

Για το δεύτερο τρίμηνο, η Walmart ανακοίνωσε ότι τα παγκόσμια έσοδά της αυξήθηκαν κατά 4,8% στα 177,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών. Ωστόσο, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 8,2% στα 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια, επηρεασμένα εν μέρει από ασφαλιστικές αποζημιώσεις, δικαστικά έξοδα και κόστος αναδιάρθρωσης. Η εταιρεία αναθεώρησε την πρόβλεψή της για τις καθαρές πωλήσεις στο 3,75% έως 4,75%, αλλά διατήρησε αμετάβλητη την πρόβλεψη για τα προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα.

Οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν σημειώσει άνοδο τα τελευταία χρόνια, καθώς οι Αμερικανοί καταναλωτές αναζητούν καταφύγιο από τον πληθωρισμό στις ανταγωνιστικές τιμές της. Παράλληλα, η Walmart ενισχύει τη θέση της έναντι της Amazon στις διαδικτυακές πωλήσεις, με τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου να καταγράφει αύξηση 25% στο τρίμηνο. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στα καταστήματα των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 4,6% σε ετήσια βάση, με ισχυρές επιδόσεις στις κατηγορίες τροφίμων και προϊόντων υγείας και ευεξίας.

Η εταιρεία δήλωσε ότι κερδίζει μερίδιο αγοράς σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων της στις ΗΠΑ, με τα νοικοκυριά υψηλότερου εισοδήματος να συνεισφέρουν το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αύξησης. Ο Νταγκ ΜακΜίλον σημείωσε ότι, αν και δεν έχει παρατηρήσει δραματικές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, «δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι βλέπουμε περισσότερες προσαρμογές στα νοικοκυριά μεσαίου και χαμηλότερου εισοδήματος». Πρόσθεσε ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν σε «κατηγορίες διακριτικής ευχέρειας όπου οι τιμές των προϊόντων έχουν αυξηθεί», με τους πελάτες σε ορισμένες περιπτώσεις να στρέφονται σε διαφορετικά προϊόντα ή κατηγορίες.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο