Taco Bell: Με «πειραγμένα» αναψυκτικά και κοτόπουλο στοχεύει να συνεχίσει να ξεπερνά τα burgers

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Taco Bell, Σον Τρεσβάντ περιέγραψε τις στρατηγικές για την ανάπτυξη στο εξωτερικό και την προσέλκυση της GenZ

Taco Bell: Με «πειραγμένα» αναψυκτικά και κοτόπουλο στοχεύει να συνεχίσει να ξεπερνά τα burgers

Η Taco Bell κάποτε ενθάρρυνε τους πελάτες να «σκέφτονται έξω από το ψωμάκι». Σήμερα, η αλυσίδα μεξικανικού φαγητού σκέφτεται έξω από την τορτίγια.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Σον Τρεσβάντ βλέπει μια ευκαιρία για τα ποτά και το τραγανό κοτόπουλο να διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στην επιχείρηση της Taco Bell. Εστιάζει τις προσπάθειες μάρκετινγκ στους νεότερους καταναλωτές και θέλει να προσθέσει περισσότερες διεθνείς τοποθεσίες – ίσως ακόμη και στο Μεξικό.

Η δυναμική είναι με το μέρος του Τρεσβάντ. Η Taco Bell ανέφερε αύξηση 4% στις πωλήσεις ίδιων καταστημάτων για το πιο πρόσφατο τρίμηνο, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της – αν και οι αναλυτές ανέμεναν ακόμη μεγαλύτερη. Η Yum Brands είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αμερικανική μάρκα fast food σε πωλήσεις, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές Wendy’s και Burger King πριν από περίπου μια δεκαετία και διευρύνοντας το προβάδισμά της έκτοτε, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Technomic.

Ο 55χρονος Διευθύνων Σύμβουλος έδωσε συνέντευξη στην Wall Street Journal από την οποία βγαίνουν ορισμένα συμπεράσματα για την πορεία της εταιρείας που μόλις άνοιξε εστιατόριο στην Ελλάδα.

Taco Bell Chalandri

Το κοτόπουλο στο προσκήνιο

Το κοτόπουλο αποτελεί μέρος του 40% των παραγγελιών της Taco Bell αυτές τις μέρες, πολύ αυξημένη από το 25% του περασμένου έτους. Η αλυσίδα τώρα πουλάει μπολ με αργοψημένο κοτόπουλο και προσφέρει τραγανές λωρίδες σε τάκος και μπουρίτος. Οι κοτομπουκιές, που δοκίμασε η Taco Bell φέτος, πρόκειται να ενταχθούν στο μόνιμο μενού το 2026.

Οι πωλήσεις κοτόπουλου της Taco Bell έχουν αυξηθεί κατά 50% από το 2023 και βρίσκονται σε ρυθμό διπλασιασμού στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030. Οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο πουλερικά όταν τρώνε έξω, και αυτό είναι το κλειδί για την αύξηση των πωλήσεων δείπνου, είπε.

Η Taco Bell βοήθησε στη διάδοση του αναψυκτικού Mountain Dew Baja Blast, και ο Τρεσβάντ είπε ότι υπάρχουν δισεκατομμύρια δολάρια σε πρόσθετες πωλήσεις ποτών που μπορεί να κερδίσει η αλυσίδα εστιατορίων. Η εταιρεία κατασκευάζει «Live Más Cafés» μέσα στις υπάρχουσες τοποθεσίες της Taco Bell για την προώθηση ποτών, διαθέτοντας 30 μοναδικά ποτά που απευθύνονται σε νεότερους καταναλωτές.

Τα ποτά, συμπεριλαμβανομένων των ενεργειακών ποτών και των λεγόμενων «βρώμικων» αναψυκτικών – τα οποία αναμειγνύονται με σιρόπια, κρέμες και άλλα συστατικά – αυξάνουν τις πωλήσεις κατά 40% στην αρχική τους δοκιμή και η Taco Bell σχεδιάζει να ανοίξει 30 Live Más Cafés φέτος.

Η Taco Bell δεν είναι η μόνη αλυσίδα που στοχεύει σε ποτά για να ενισχύσει τις πωλήσεις. Η McDonald’s δοκιμάζει νέα κρύα ποτά και η Starbucks προσθέτει κρύο αφρόγαλα με πρωτεΐνη και άλλα μοντέρνα ποτά στο μενού της.

Η Taco Bell χρειάζεται τη GenZ

Όταν ο Τρεσβάντ έγινε Διευθύνων Σύμβουλος της Taco Bell πέρυσι, ένιωσε ότι η μάρκα προσπαθούσε να απευθυνθεί σε πάρα πολλούς διαφορετικούς καταναλωτές και αποφάσισε να ακολουθήσει μια πιο εστιασμένη προσέγγιση. Έχει βάλει στο μάτι πελάτες ηλικίας 18 έως 30 ετών, λίγο πολύ GenZ. Υπολογίζεται ότι το 9% των πελατών της Taco Bell πληρούν τις προϋποθέσεις ως GenZ, από 7% το 2023, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Numerator.

«Οι μάρκες που κάνουν την εμφάνισή τους απευθύνονται σε κάποιον συγκεκριμένα, και σε αυτόν που μιλάμε είναι κάποιος που αποκαλούμε «πολιτισμικό επαναστάτη»», είπε ο Τρεσβάντ.

Οι νέοι καταναλωτές τείνουν επίσης να προτιμούν τις προσφορές, κάτι που έπαιξε ρόλο στο γεγονός ότι το Taco Bell πέρυσι δημιούργησε εκπτωτικά κουτιά γευμάτων με mix-and-match. Η αλυσίδα προσθέτει στις επιλογές αξίας της, δοκιμάζοντας ένα μενού με είδη αξίας 3 δολαρίων ή λιγότερο.

Taco Bell

Κάτι περισσότερο από το γρήγορο φαγητό

Ο Τρεσβάντ, πρώην επικεφαλής μάρκετινγκ της Nike, βλέπει παραλληλισμούς μεταξύ της πώλησης παπουτσιών και tacos, χρησιμοποιώντας το αφήγημα για να τραβήξει την προσοχή των πελατών και παίζοντας με τον παράγοντα cool των προϊόντων. Είπε ότι μελετά τον αθλητισμό, την τέχνη, τον πολιτισμό και τη μουσική για έμπνευση σχετικά με το πού μπορεί να θέλει να εμφανιστεί το Taco Bell.

Νωρίτερα φέτος, η Taco Bell νοίκιασε έναν χώρο μουσικής στο κέντρο του Μπρούκλιν, όπου οι influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρατάχθηκαν με το κοινό για να δοκιμάσουν φαγητό, ενώ η ηθοποιός Άσλεϊ Παρκς προώθησε το νέο μενού. Ο Τρεσβάντ σχεδιάζει να συνεχίσει να αξιοποιεί και αθλητικές προσωπικότητες, όπως τον επαγγελματία skateboarder Τόνι Χοκ – ο οποίος «τρώει πραγματικά Taco Bell», είπε ο Τρεσβάντ.

Διεθνής αρένα

Η Taco Bell έχει επεκταθεί αργά εκτός των ΗΠΑ, αντίθετα με τις αλυσίδες KFC και Pizza Hut της Yum Brands. Η KFC έχει τώρα περίπου 28.000 καταστήματα εκτός των ΗΠΑ, έναντι περίπου 1.100 της Taco Bell.

«Γνωρίζουμε ότι υπάρχει μια μεγάλη αρένα διεθνώς», είπε ο Τρεσβάντ.

Θέλει σχεδόν να τριπλασιάσει το παγκόσμιο αποτύπωμα της Taco Bell έως το 2030, εισερχόμενος σε νέες χώρες, όπως η Ελλάδα και η Ιρλανδία, ενώ παράλληλα επεκτείνεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Αυστραλία και την Ινδία. Μέρος αυτού περιλαμβάνει την προσαρμογή του μενού στις γευστικές προτιμήσεις διαφορετικών χωρών.

Το Μεξικό δεν βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή της λίστας, αλλά η Tresvant δεν το απέκλεισε. Οι ιδιοκτήτες Taco Bell άνοιξαν κάποια εστιατόρια στο Μεξικό τη δεκαετία του 1990 και του 2000, αλλά αποσύρθηκαν αφού αντιμετώπισαν δυσκολίες.

Τώρα είναι μια διαφορετική εποχή για την επωνυμία, δήλωσε η Τρεσβάντ. «Καμία χώρα δεν είναι εκτός λίστας».

OT Originals
Περισσότερα από Επικαιρότητα

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο