Για τα σημαντικά έργα της METKA στην πόλη της Θεσσαλονίκης μίλησε ο Ντίνος Μπενρουμπή, αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της METKA, από το στούντιο του ΟΤ Forum στο πλαίσιο της 89ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
«Καταρχήν χαίρομαι γιατί όσα είχα πει πέρυσι, από το στούντιο του OT Forum, έγιναν πραγματικότητα σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων της ΜΕΤΚΑ, είπε ο Ντίνος Μπενρουμπή καθώς η εταιρεία διπλασιάζει τα ετήσια αποτελέσματά της. «Όπως είχαμε δεσμευτεί απέναντι στους μετόχους μας», είπε χαρακτηριστικά, σε συζήτηση που είχε με τους δημοσιογράφους Χρήστο Κολώνα και Γιάννη Μπασκάκη.
Ειδικότερα για τα έργα της ΜΕΤΚΑ στην πόλη της Θεσσαλονίκης, ο κ. Μπενρουμπή τόνισε ότι εκτός από τον Flyover της πόλης, υπάρχει και το έργο κατασκευής 19 σχολείων μέσω ΣΔΙΤ σε 9 δήμους, ένα έργο που χαρακτήρισε σημαντικό τόσο για την Παιδεία όσο και για την ίδια την πόλη.
Αναφερόμενος στον Flyover σημείωσε ότι «πολλά λέγονταν πέρυσι», αλλά δύο είναι οι ουσιαστικές αλήθειες που ισχύουν: ότι καταρχήν βοήθησε στη βελτίωση του κυκλοφοριακού της Θεσσαλονίκης και ότι τεχνικά το έργο προχωράει κανονικά. «Μόνο καλά λόγια ακούγονται πλέον», είπε χαρακτηριστικά.
Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της METKA το έργο του Flyover έχει καταληκτική ημερομηνία παράδοσης την 23/05/2027, ημερομηνία η οποία θα τηρηθεί. Επιπλέον, ο κ. Μπενρουμπή είπε ότι το έργο του Flyover δεν είναι μόνο η εμβληματική πλέον γέφυρα, αλλά περιλαμβάνονται 9 ακόμα εργοτάξια που το κάθε ένα αποτελεί ένα ξεχωριστό έργο, όπως είπε χαρακτηριστικό.
«Πάνω από 30% του έργου έχει ολοκληρωθεί», κατέληξε για να συμπληρώσει ότι υπάρχει αισιοδοξία ότι «όλα θα πάνε μια χαρά».
Σχετικά με τον Προβλήτα 6 του Λιμένα Θεσσαλονίκης, ο Ντίνος Μπενρουμπή είπε ότι από την πλευρά της ΜΕΤΚΑ, σαν αναδόχου, «είμαστε πολύ κοντά στην τελική υπογραφή σε λίγες εβδομάδες». Άλλωστε, όπως είπε, υπάρχουν ενδείξεις ότι οδεύουμε προς τα εκεί αφού έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι πρόδρομες εργασίες αξίας 3 εκατομμυρίων ευρώ και ότι η υποχρέωση για το value engineering έγινε πριν την υπογραφή της σύμβασης.
«Άρα, το ποσό είναι συμφωνημένο, ο χρόνος επίσης, μόνο λεπτομέρειες απομένουν για την υπογραφή», διευκρίνισε.
Ερωτηθείς σχετικά με τη Μetlen ο κ. Μπενρουμπή είπε ότι στο μυαλό του Ευάγγελου Μυτιληναίου είναι το Λονδίνο και ο FTSE 100. Κάποτε όμως, όταν ξεκινήσαμε να συζητάμε για το Λονδίνο στο πίσω πίσω μέρος του μυαλού του ήταν το να μπει και η ΜΕΤΚΑ, με τις κατάλληλες προϋποθέσεις.
«Είναι σημαντικό να πειστεί ο Ευάγγελος Μυτιληναίος και φυσικά οι μέτοχοι ότι η ΜΕΤΚΑ εκπληρώνει αυτά τα οποία έχει ανακοινώσει και ότι και ο κλάδος γενικά αξίζει τον κόπο», είπε χαρακτηριστικά.
«Μην ξεχνάμε ότι η Metlen δεν είναι κατασκευαστική. Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τον κατασκευαστικό τομέα (δηλαδή την ΜΕΤΚΑ) γιατί θεωρήσαμε ότι είναι μία πολύ καλή περίοδος μακροπρόθεσμα για τις κατασκευές και για τις παραχωρήσεις», κατέληξε ο κ. Μπενρουμπή.