Forever 21: Η δεύτερη ευκαιρία της fast-fashion στις Ηνωμένες Πολιτείες

Δύο μέρες μετά την ανακοίνωση της Forever 21 ότι δεν θα ανοίξει φυσικά καταστήματα στις ΗΠΑ, η εταιρεία αλλάζει γνώμη

Forever 21: Η δεύτερη ευκαιρία της fast-fashion στις Ηνωμένες Πολιτείες

Μόλις πριν από δύο ημέρες, η Authentic Brands Group –μητρική εταιρεία της Forever 21– διαβεβαίωνε ότι το κεφάλαιο των φυσικών καταστημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες έχει κλείσει οριστικά.

Η εταιρεία είχε παρουσιάσει ένα σχέδιο εστιασμένο αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις συνεργασίες χονδρικής, αφήνοντας πίσω της τον κόσμο του φυσικού retail.

Σήμερα, ωστόσο, το αφήγημα αλλάζει ριζικά.

Η Authentic Brands αποκάλυψε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με μεγάλο όμιλο, με στόχο το άνοιγμα νέων καταστημάτων στην αμερικανική αγορά, σύμφωνα με το Retail Dive.

Forever 21: Η διπλή στρατηγική της Authentic Brands

Η ξαφνική αυτή ανατροπή δείχνει πως η εταιρεία πειραματίζεται με έναν «υβριδικό» δρόμο: συνδυασμό φυσικής και ψηφιακής παρουσίας.

Ο εκπρόσωπος της Authentic Brands μίλησε για «δέσμευση διατήρησης φυσικού αποτυπώματος» και για ισορροπία ανάμεσα στα ψηφιακά και τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης.

Παράλληλα, η Forever 21 έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες με διαφορετικούς συνεργάτες για να «τρέξουν» το e-commerce και τη χονδρική στις ΗΠΑ: η Unique Brands για τις ανδρικές συλλογές, η Mark Edwards Apparel για τις γυναικείες και η Kidz Concepts για τα παιδικά.

Η βαριά σκιά της χρεοκοπίας

Η νέα στρατηγική έρχεται μετά από την πρόσφατη χρεοκοπία του αμερικανικού φορέα της Forever 21, που οδήγησε στο κλείσιμο όλων των καταστημάτων.

Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που το brand υποβάλλει αίτηση πτώχευσης μετά το 2019, γεγονός που φανερώνει τη δυσκολία προσαρμογής του σε μια αγορά που αλλάζει με ταχύτητα.

Παρά τις αμερικανικές απώλειες, στο εξωτερικό η Forever 21 παραμένει ενεργή με pop-up καταστήματα και συνεργασίες σε διεθνείς αγορές.

Ο αμείλικτος ανταγωνισμός

Η εταιρεία γνωρίζει καλά ότι μπαίνει ξανά σε ένα ιδιαίτερα σκληρό πεδίο.

Ανταγωνιστές όπως η Shein και η Temu κυριαρχούν στην online αγορά με ασυναγώνιστες τιμές και ταχύτητα παράδοσης.

Ακόμη και η συνεργασία που επιχείρησε η Forever 21 με τη Shein το 2023 δεν κατάφερε να της εξασφαλίσει πλεονέκτημα.

Το μεγάλο στοίχημα

Η Forever 21 ανήκει στην Authentic Brands από το 2020, όταν εξαγοράστηκε έναντι 81 εκατ. δολαρίων μαζί με τις Simon Property Group και Brookfield.

Ο CEO της Authentic, Jamie Salter, έχει χαρακτηρίσει αυτή την εξαγορά «το μεγαλύτερο λάθος» της καριέρας του.

Κι όμως, η εταιρεία εξακολουθεί να επενδύει στην επανεκκίνηση, αναζητώντας τώρα ένα νέο αφήγημα επιτυχίας.

Ανατροπή σε πραγματικό χρόνο

Το γεγονός ότι η Forever 21 αλλάζει στρατηγική μέσα σε λίγες μόλις ημέρες δείχνει τον βαθμό ανασφάλειας αλλά και την αποφασιστικότητά της να μη χαθεί από τον χάρτη της αμερικανικής μόδας.

Το ερώτημα είναι αν η επιστροφή των φυσικών καταστημάτων θα αποδειχθεί σωσίβιο ή μια ακόμη βεβιασμένη στροφή.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο