Walmart: Βελτιώνει την αναζήτηση σε πολλές γλώσσες με προηγμένες μεταφράσεις ΑΙ

Η Walmart χρησιμοποιεί AI και γλωσσολόγους για να μετατρέψει τις αναζητήσεις σε κάθε γλώσσα σε μια ακριβή και εύχρηστη εμπειρία

Walmart: Βελτιώνει την αναζήτηση σε πολλές γλώσσες με προηγμένες μεταφράσεις ΑΙ

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη και οι γλωσσολόγοι συνεργάζονται για να φέρουν την ακρίβεια στα αποτελέσματα αναζήτησης;

H Walmart, o μεγαλύτερος λιανέμπορος του κόσμου, εκσυγχρονίζει την αναζήτηση στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, προσφέροντας εξατομικευμένες, πολυγλωσσικές εμπειρίες αγορών.

Η νέα στρατηγική της Walmart

Η Walmart ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι εφαρμόζει μια νέα στρατηγική για την αναζήτηση προϊόντων από μη αγγλόφωνους πελάτες.

Χρησιμοποιώντας έναν AI πράκτορα, η εταιρεία ανιχνεύει λέξεις-κλειδιά που απαιτούν περαιτέρω διόρθωση.

Αυτές οι λέξεις αποστέλλονται σε ομάδα γλωσσολόγων και μηχανικών υπολογιστών, οι οποίοι εντοπίζουν τη σωστή έννοια και την προσθέτουν στην πλατφόρμα μετάφρασης της Walmart.

Με αυτόν τον τρόπο, οι αναζητήσεις δεν βασίζονται μόνο σε λέξεις-κλειδιά, αλλά και στο πλαίσιο και την πρόθεση του χρήστη. Για παράδειγμα, η ισπανική λέξη για “T-shirt” είναι η “camiseta”, αλλά στη Μεξικό λέγεται “playera” και στη Χιλή “polera”.

Η AI φροντίζει ώστε η αναζήτηση να κατανοεί αυτές τις διαφορές.

Η αξία της μεταφραστικής ακρίβειας για τον πελάτη

Η Julie Geller, διευθύντρια έρευνας στην Info-Tech Research Group, εξηγεί ότι οι ποιοτικές μεταφράσεις βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη μειώνοντας τα εμπόδια και καθιστώντας την πλοήγηση πιο προσβάσιμη.

«Η μεταφραστική ακρίβεια βοηθά τους πελάτες να βρίσκουν προϊόντα και πληροφορίες με συνέπεια, διατηρώντας την εικόνα και την εμπιστοσύνη προς την εταιρεία», σημειώνει η Geller.

Η AI επιτρέπει επίσης να ξεπεραστούν οι παραδοσιακές μέθοδοι αναζήτησης που βασίζονται αποκλειστικά σε λέξεις-κλειδιά και συχνά παρανοούν την πρόθεση των χρηστών.

Ένα παράδειγμα: στη Βρετανία ο όρος “jumper” αντιστοιχεί στο αμερικανικό “sweater” — η σωστή πλατφόρμα διασφαλίζει ότι και οι δύο αναζητήσεις επιστρέφουν σχετικά αποτελέσματα.

Από τις πολυγλωσσικές αγορές στην τοπική προσέγγιση

Η Walmart χρησιμοποιεί επίσης AI για να εντοπίζει περιπτώσεις όπου τα ονόματα εμπορικών σημάτων μοιάζουν με κοινές λέξεις. Ένας πελάτης στο Κεμπέκ που αναζητά “yogourt liberte” δεν ψάχνει “γιαούρτι της ελευθερίας”, αλλά προϊόντα της μάρκας Liberte.

Σύμφωνα με την Geller, ακόμα και εταιρείες που δραστηριοποιούνται μόνο σε μία χώρα μπορούν να επωφεληθούν από τη βελτίωση της ψηφιακής μετάφρασης. Η ικανότητα να προσφέρει κανείς εμπειρίες σε πολλές γλώσσες δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εμπιστοσύνη στους πελάτες και ευκαιρίες επέκτασης της αγοράς.

Το μέλλον της αναζήτησης πολλών γλωσσών

Με τη συνεργασία AI και γλωσσολόγων, η αναζήτηση προϊόντων μεταμορφώνεται από στατική διαδικασία σε δυναμικό κύκλο ανατροφοδότησης που συνεχώς βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.

Η Walmart δείχνει πως η τεχνολογία και η γλωσσική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που ψωνίζουμε, ανεξάρτητα από τη γλώσσα που μιλάμε.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο