Λουξ Μαρλαφέκας: Με θετικό πρόσημο πωλήσεις και κέρδη το 2024

Οι πωλήσεις της Λουξ Μαρλαφέκας ανήλθαν σε 39,098 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 9%

Λουξ Μαρλαφέκας: Με θετικό πρόσημο πωλήσεις και κέρδη το 2024

Νέες γεωγραφικές αγορές και νέους κλάδους «βλέπει» η Λουξ Μαρλαφέκας ΑΕΒΕ, η οποία το 2024 αύξησε πωλήσεις και κέρδη, ενώ παρά τις πιέσεις που ασκούνται από το αυξημένο κόστος πρώτων υλών και ενέργειας δηλώνει ότι λαμβάνει μέτρα για τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και την προσαρμογή της τιμολογιακής της πολιτικής και διατηρεί θετικές προβλέψεις για τη φετινή χρονιά.

Συν 9% στις πωλήσεις της Λουξ Μαρλαφέκας

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου στην οικονομική χρήση του 2024  ανήλθε σε 39.098.916,51 ευρώ έναντι 35.871.527,07 ευρώ των αντίστοιχων πωλήσεων του 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,00%. Το μικτό κέρδος παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 7,50% και διαμορφώθηκε στα 21.656.544,36  ευρώ το 2024 έναντι 20.146.454,05 ευρώ το 2023.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου διαμορφώθηκαν σε  5.649.312,95 ευρώ έναντι 4.575.464,10 ευρώ το 2023.

Τα αποτελέσματα προ φόρων του ομίλου αυξήθηκαν σε 3.734.857,69 ευρώ έναντι 2.537.269,72 ευρώ το 2023, ενώ τα συνολικά αποτελέσματα περιόδου συμπεριλαμβανομένων και των λοιπών συνολικών εσόδων ανήλθαν σε κέρδη 2.797.090,98 ευρώ έναντι 2.301.794,50 ευρώ το 2023.

Παρά τη ρευστότητα του γενικότερου περιβάλλοντος, ο συνδυασμός υψηλών δεικτών ρευστότητας και μηδενικών δανειακών υποχρεώσεων «προσδίδει στην εταιρεία μία πρόσθετη ασφάλεια, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική και βιώσιμη, κερδίζοντας συνεχώς μερίδια αγοράς», όπως αναφέρεται σχετικά.

Νέες αγορές και νέα προϊόντα

Στους βασικούς στόχους της Λουξ Μαρλαφέκας περιλαμβάνονται «η διατήρηση της θέσης της στον κλάδο των αναψυκτικών, η κάλυψη των ολοένα αυξανόμενων αναγκών των πελατών της και η διεύρυνση της παρουσίας της σε νέες αγορές και κλάδους, εφαρμόζοντας την εξειδικευμένη τεχνογνωσία που διαθέτει, τόσο μέσω της εξάπλωσης σε νέες γεωγραφικές αγορές όσο και μέσω της κυκλοφορίας νέων προϊόντων».

«Επομένως», σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην έκθεση του ΔΣ, «ως απόρροια των ορθών επιλογών της διοίκησης και του σωστού σχεδιασμού του προγράμματος ανάπτυξης που ακολουθεί, αναμένεται να έχει ανοδική πορεία και να παραμείνει μια υγιής και εξελισσόμενη ελληνική εταιρεία».

Η Λουξ Μαρλαφέκας κατέχει το 100% των μετοχών της θυγατρικής Λουξ Εμπορική ΙΚΕ και κατέχει το 42,34% των μετοχών της εταιρείας εμφιάλωσης νερού Δίρφυς ΑΕ με αξία κτήσης τα 1,2 εκατ. ευρώ.

Καθετοποιημένη παραγωγή

Η εταιρεία διαθέτει τρεις ιδιόκτητες υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής, εμφιάλωσης και διανομής, καθώς και γραφεία στην Αθήνα, όπου έχει μεταφερθεί η έδρα από την 24η Ιανουαρίου 2020. Η πρώτη μονάδα, είναι το εργοστάσιο παραγωγής στο Κεφαλόβρυσο. Η δεύτερη μονάδα είναι το κέντρο διανομής, που βρίσκεται στην δημοτική κοινότητα Σαραβαλίου Πατρέων και η τρίτη μονάδα, είναι οι εγκαταστάσεις παραγωγής συσκευασιών, τύπου PET, στο Αίγιο.

Επίσης, το 2008, η δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο κέντρο logistics στο Κορωπί Αττικής, με στόχο τη μείωση του κόστους μεταφοράς και του χρόνου παράδοσης.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία ιδρύθηκε το 1950 με τη μορφή προσωπικής επιχείρησης με την επωνυμία Λουξ Μαρλαφέκας με έδρα την Πάτρα και σκοπό μεταξύ άλλων την εμπορία αναψυκτικών και χυμών, ενώ η τελευταία της μεταβολή έγινε το 1997

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο