Ferrari: Οι χειρότερες στην ιστορία της επιδόσεις στο ταμπλό

Η αναθεώρηση των προβλέψεων και οι προσδοκίες των αναλυτών

Ferrari: Οι χειρότερες στην ιστορία της επιδόσεις στο ταμπλό

Για τη χειρότερη μέρα στο ταμπλό οδεύουν οι μετοχές της Ferrari, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων ενημέρωσε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους και το 2030 και μείωσε τις φιλοδοξίες της για την ηλεκτροκίνηση.

Οι αναλυτές απογοητεύτηκαν από τις νέες προβλέψεις επισημαίνοντας ότι δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.

Η κατασκευάστρια εταιρεία σπορ αυτοκινήτων με έδρα το Μαρανέλο της Ιταλίας ανακοίνωσε στην εκδήλωση της Ημέρας Κεφαλαιαγοράς (CMD) ότι αναμένει καθαρά έσοδα τουλάχιστον 7,1 δισ. φέτος,υψηλότερα από την προηγούμενη πρόβλεψη της.

Τα καθαρά έσοδα αναμένεται να φτάσουν τα 9 δισ. ευρώ περίπου το 2030 και η εταιρεία στοχεύει σε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) τουλάχιστον 3,6 δισ. ευρώ έως το 2030.

Αναλυτές της Citi ανέφεραν σε ερευνητική τους έκθεση ότι οι προβλέψεις της Ferrari «υπολείπονται των εκτιμήσεων μας για «χαμηλότερη ανάπτυξη» από την πρόβλεψη CMD και αντανακλούν, κατά τη γνώμη μας, τη συντηρητική στάση της διοίκησης».

Πρόσθεσαν: «Δεδομένου ότι οι προβλέψεις, αν και συντηρητικές, υποδηλώνουν περιορισμένη λειτουργική μόχλευση κατά τον επόμενο κύκλο, θεωρούμε ότι υπάρχει κάποιος κίνδυνος τόσο για τα κέρδη ανά μετοχή όσο και για τους πολλαπλασιαστές βραχυπρόθεσμα».

Στο ταμπλό

Η τιμή της μετοχής της Ferrari στο χρηματιστήριο του Μιλάνου έπεσε κατά 16,1%, πριν ανακτήσει μέρος των απωλειών της. Τελικά έκλεισε με πτώση 13,2%, σημειώνοντας την χειρότερη ημέρα διαπραγμάτευσης από την εισαγωγή της αυτοκινητοβιομηχανίας στο χρηματιστήριο του Μιλάνου στις αρχές του 2016.

Οι μετοχές που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης άνοιξαν την Πέμπτη στα 419,18 δολάρια, σημειώνοντας πτώση περίπου 13%. Όπως και οι μετοχές που είναι εισηγμένες στο Μιλάνο, οι μετοχές ήταν σε κάποιο σημείο σε πορεία για την χειρότερη ημέρα τους. Οι μετοχές που είναι εισηγμένες στις ΗΠΑ, με κεφαλαιοποίηση σχεδόν 80 δισ. δολαρίων, έχουν καταγράφουν πτώση περίπου 1% για το έτος, εν μέσω της πτώσης της Πέμπτης.

Ηλεκτροκίνηση

Η Ferrari μείωσε στο μισό τον στόχο της για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, τονίζοντας τη συνεχιζόμενη ανάγκη για κινητήρα εσωτερικής καύσης για την αντιμετώπιση «αβέβαιων καιρών».

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πλέον στοχεύει να καταστήσει το 20% των μοντέλων της πλήρως ηλεκτρικά έως το 2030, από τον στόχο του 40% που είχε ανακοινωθεί πριν από τρία χρόνια.

Η Ferrari ανακοίνωσε την υποβαθμισμένη φιλοδοξία της για ηλεκτρικά οχήματα, καθώς δημοσιοποίησε  τις βασικές τεχνολογίες πίσω από το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της, το οποίο, όπως είπε, θα διαθέτει «ευρύχωρο» χώρο, μπαταρίες υψηλής απόδοσης και έναν ηλεκτρικό κινητήρα με ξεχωριστό ήχο.

«Ως ηγέτης της αγοράς, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις ίδιες συγκινήσεις οδήγησης όταν χρησιμοποιούν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή το υβριδικό ή το ηλεκτρικό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna στους Financial Times.

Σύμφωνα με τα αναθεωρημένα σχέδιά της, το 40% των αυτοκινήτων της θα εξακολουθούν να τροφοδοτούνται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το τέλος της δεκαετίας, με ένα άλλο 40% να τροφοδοτείται από υβριδική τεχνολογία.

Για το πρώτο εξάμηνο του έτους, το 53% των συνολικών αποστολών της ήταν μοντέλα βενζίνης, ενώ τα υπόλοιπα ήταν υβριδικά. «Σε μια εποχή αβεβαιότητας, υπάρχει μόνο ένα πράγμα που μπορεί να σας βοηθήσει και αυτό είναι η ευελιξία», δήλωσε ο Vigna. «Δεν υπάρχει άλλη συνταγή».

Ferrari Elettrica

Οι επενδυτές αναμένουν την κυκλοφορία της Ferrari Elettrica, η οποία θα παραδοθεί τα τέλη του επόμενου έτους, με τους ανταγωνιστές κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων όπως η Aston Martin να έχουν καθυστερήσει την κυκλοφορία των μοντέλων μπαταρίας τους.

Ο Vigna αναγνώρισε, ωστόσο, ορισμένους περιορισμούς της τρέχουσας τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών, καθώς εξήγησε την απόφαση της εταιρείας να μην κάνει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο supercar.

«Δεν μπορείς να κατασκευάσεις ένα supercar Ferrari με την ηλεκτρική τεχνολογία που υπάρχει σήμερα», είπε.

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάλεσαν τις Βρυξέλλες να χαλαρώσουν την απαγόρευση πώλησης οχημάτων με κινητήρα καύσης από το 2035, καθώς η βιομηχανία αντιμετωπίζει υψηλότερους δασμούς στις ΗΠΑ και την εισροή προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων και υβριδικών από Κινέζους ανταγωνιστές.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο