Μια νέα εποχή για τα ψώνια των Βρετανών φαίνεται να εγκαινιάζει ο βρετανικός κολοσσός λιανικής Morrisons, λανσάροντας την υπηρεσία «Morrisons Now», που υπόσχεται παράδοση φρέσκων προϊόντων μέσα σε μόλις μία ώρα, αναφέρει το περιοδικό των ευρωπαϊκών σούπερ μάρκετ ESM.
Σε μια αγορά που κινείται ολοένα πιο γρήγορα, η αλυσίδα επιχειρεί να προσφέρει λύσεις που συνδυάζουν ευκολία, ποιότητα και αμεσότητα.
H Morrisons υπόσχεται ταχύτητα, ευκολία και φρεσκάδα
Η υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη σε 158 καταστήματα και έως το τέλος Οκτωβρίου θα επεκταθεί σε 420 σημεία σε όλη τη χώρα. Μέσω του Morrisons.com ή της εφαρμογής Morrisons Groceries, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν έως 30 προϊόντα, με ελάχιστη παραγγελία £15 και κόστος αποστολής £4.50.
Η Charlotte Exell, διευθύντρια του online τομέα της Morrisons, δήλωσε ότι η νέα υπηρεσία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τις πολυάσχολες καθημερινές στιγμές των καταναλωτών. «Η ζωή κινείται γρήγορα και θέλουμε να κάνουμε τα ψώνια όσο πιο εύκολα γίνεται – φρέσκα προϊόντα στην πόρτα σας μέσα σε μία ώρα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το «Morrisons Now» εξυπηρετεί ανάγκες όπως τα ξεχασμένα υλικά για το δείπνο, τους απρόσμενους καλεσμένους ή τις στιγμιαίες λιγούρες, προσφέροντας πρακτικές λύσεις σε πραγματικό χρόνο. Οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την παραγγελία τους από το κατάστημα μέχρι την παράδοση, καθώς η μεταφορά γίνεται από συνεργάτες της εταιρείας με ποδήλατο ή αυτοκίνητο.
Μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών
Πέρα από την ταχύτητα, η Morrisons ενσωματώνει στο νέο σύστημα όλα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Οι πελάτες μπορούν να αποθηκεύουν διευθύνσεις και τρόπους πληρωμής, να δημιουργούν λίστες με τα αγαπημένα τους προϊόντα μέσω της λειτουργίας «Instant Shop», και να συγκεντρώνουν πόντους More Card για πρόσθετες προσφορές.
Η Morrisons ενσωματώνει στο νέο σύστημα όλα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού της καταστήματος
Η εταιρεία τονίζει πως η νέα υπηρεσία αποτελεί κεντρικό άξονα στη στρατηγική της για βελτίωση της εξυπηρέτησης και ανάδειξη της ευκολίας ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Η νέα ταυτότητα της Morrisons
Με το «Morrisons Now», η αλυσίδα κάνει ακόμη ένα βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, επενδύοντας σε σύγχρονες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και καινοτόμα μοντέλα διανομής.
Σε μια εποχή όπου ο χρόνος μετρά περισσότερο από ποτέ, η Morrisons επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει «γρήγορα ψώνια» – φέρνοντας την αγορά στο κατώφλι του σπιτιού σας, πιο άμεσα από ποτέ.