Η Kering, ο γαλλικός κολοσσός πολυτελών ειδών που κατέχει μάρκες όπως η Gucci και η Balenciaga, προχωρά σε μια σημαντική αναδιάρθρωση του χαρτοφυλακίου της.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Wall Street Journal, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για την πώληση της μονάδας ομορφιάς στην L’Oréal, έναντι περίπου 4 δισ. δολαρίων.
Η στρατηγική κίνηση του Luca De Meo για την Kering
Η πώληση αυτή έρχεται σε μια περίοδο που η Kering προσπαθεί να μειώσει το υψηλό επίπεδο χρέους της, το οποίο ανέρχεται σε περίπου 11 δισ. ευρώ.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Luca De Meo, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία τον Σεπτέμβριο, φαίνεται να προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις για την αναδιάρθρωση και ενίσχυση της εταιρείας.
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία
Η συμφωνία με την L’Oréal θα περιλαμβάνει την απόκτηση της υψηλής ποιότητας μάρκας αρωμάτων Creed, την οποία η Kering απέκτησε το 2023.
Επιπλέον, η L’Oréal θα αποκτήσει τα δικαιώματα ανάπτυξης προϊόντων ομορφιάς για τις μάρκες μόδας της Kering, όπως οι Bottega Veneta, Balenciaga και Alexander McQueen.
Αντίκτυπος στην αγορά
Η κίνηση αυτή αναμένεται να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αγορά πολυτελών προϊόντων ομορφιάς, καθώς ενισχύει τη θέση της L’Oréal στον τομέα των αρωμάτων και των προϊόντων ομορφιάς υψηλής ποιότητας.
Αντίστοιχα, η Kering επικεντρώνεται περαιτέρω στις βασικές μάρκες μόδας της, προσπαθώντας να ενισχύσει την ανάπτυξή τους και να βελτιώσει την οικονομική της θέση.
Αυτή η στρατηγική αναδιάρθρωση της Kering υπογραμμίζει την ανάγκη για ευελιξία και προσαρμοστικότητα στον ταχύτατα εξελισσόμενο κόσμο της πολυτελούς βιομηχανίας, με στόχο τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και της οικονομικής ευρωστίας.