Σε μια εποχή αβεβαιότητας για την αγορά μόδας, η Levi’s καταφέρνει να ξεχωρίσει.
Η εταιρεία όχι μόνο ανακοινώνει αύξηση πωλήσεων και κερδών, αλλά σχεδιάζει να διπλασιάσει τα καταστήματά της στις Ηνωμένες Πολιτείες, αξιοποιώντας τη διαχρονική δημοτικότητα των τζιν και την πίστη των καταναλωτών στην μάρκα, αναφέρει το Retail Dive.
Ισχυρά τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου για την Levi’s
Τα καθαρά έσοδα της Levi Strauss & Co. για το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με πέρυσι, φτάνοντας τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η συμμετοχή της Beyond Yoga στις πωλήσεις ανήλθε στα 33 εκατομμύρια, καταγράφοντας αύξηση 2,5%, ενώ η Levi’s αυξήθηκε 7%.
Το μεικτό περιθώριο κέρδους διευρύνθηκε κατά 1,1 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας το 61,7%, παρά τις επιβαρύνσεις από δασμούς.
Τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες εκτινάχθηκαν στα 122 εκατομμύρια, πενταπλάσια σε σύγκριση με πέρυσι, χωρίς να περιλαμβάνονται τα Dockers που πωλήθηκαν.
Σχέδιο για διπλασιασμό των καταστημάτων στις ΗΠΑ
Η CEO, Michelle Gass, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να διπλασιάσει τα καταστήματα της στις ΗΠΑ.
Σήμερα η Levi’s διαθέτει σχεδόν 460 καταστήματα στην Αμερική.
Με την επέκταση της Beyond Yoga, που σύντομα θα ανοίξει τέσσερα καταστήματα σε Βοστόνη, Χιούστον και Βόρεια Καλιφόρνια, ο αριθμός των σημείων πώλησης της αλυσίδας θα φτάσει τα 14.
«Ως ηγέτιδα δύναμη στην αγορά, είμαστε σε εξαιρετική θέση να εκμεταλλευτούμε την παγκόσμια ζήτηση για denim», ανέφερε η Gass, προσθέτοντας ότι η Levi’s πρωτοστατεί σε μερίδια αγοράς τόσο στις ΗΠΑ όσο και διεθνώς, σε ανδρικά και γυναικεία είδη.
Ανάπτυξη σε όλα τα κανάλια
Οι πωλήσεις λιανικής αυξήθηκαν κατά 11%, ενώ οι χονδρικές πωλήσεις κατά 3%.
Καταγράφηκε αύξηση εσόδων κατά 6% στην Αμερική, 5% στην Ευρώπη και 12% στην Ασία.
Τα γυναικεία ενδύματα αυξήθηκαν κατά 9% και τα ανδρικά κατά 5%.
Η ανθεκτικότητα της μάρκας θεωρείται σημαντικό πλεονέκτημα σε περιόδους αβεβαιότητας, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε γνωστά και αξιόπιστα brands.
Προκλήσεις και προβληματισμοί
Παρά την αισιοδοξία, οι αναλυτές μιλούν για προκλήσεις.
Η Natasha Nair της Third Bridge τόνισε ότι η εκτέλεση των λιανικών πωλήσεων χρειάζεται βελτίωση, με τα καταστήματα να υπολείπονται σε δυναμισμό σε σχέση με ανταγωνιστές όπως οι American Eagle και Zara.
Παράλληλα, οι αναλυτές της Wells Fargo προειδοποιούν για την αύξηση των λειτουργικών εξόδων, που έφτασαν τα 776 εκατομμύρια δολάρια, κυρίως λόγω της μετάβασης στις απευθείας πωλήσεις στον καταναλωτή και των υψηλών αμοιβών στελεχών.
Η Levi’s παραμένει συγκρατημένη για το τέταρτο τρίμηνο, λαμβάνοντας υπόψη και τις επιπτώσεις των δασμών, αλλά η ηγεσία της εταιρείας δηλώνει αισιόδοξη για τη συνέχεια.
Η Levi’s παραμένει συγκρατημένη για το τέταρτο τρίμηνο, αλλά η ηγεσία της εταιρείας είναι αισιόδοξη
Η Levi’s δείχνει ότι παραμένει ισχυρή, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επεκτατικά σχέδια.
Η στρατηγική της για διπλασιασμό των καταστημάτων και η αξιοποίηση της δημοτικότητας του denim δείχνουν πως η μάρκα ετοιμάζεται να ενισχύσει την ηγετική της θέση στην αγορά μόδας διεθνώς.