Το 2015, η Allison Ellsworth στεκόταν στην κουζίνα της στο Τέξας, προσπαθώντας να κάνει το μηλόξιδο – ένα ρόφημα γνωστό για τα οφέλη του στο πεπτικό σύστημα – λίγο πιο ευχάριστο στη γεύση. Εκείνη τη στιγμή, δεν μπορούσε να φανταστεί πως τα πειράματά της με φρούτα, ανθρακούχο νερό και φυσικά υλικά θα έβαζαν τις βάσεις για μια επιχείρηση που θα άλλαζε τον κόσμο των αναψυκτικών.
Εννέα χρόνια αργότερα, το όραμά της είχε αποκτήσει όνομα, χρώμα και τεράστια αξία: το Poppi, το προβιοτικό αναψυκτικό που μόλις εξαγοράστηκε από την PepsiCo έναντι 1,95 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αναφέρει το CNBC.
Η συμφωνία, που περιλαμβάνει και 300 εκατ. δολάρια σε φορολογικά οφέλη, σηματοδότησε το τέλος μιας απίθανης επιχειρηματικής διαδρομής – και την αρχή ενός νέου κεφαλαίου.
Allison Ellsworth: Η γέννηση μιας επιχειρηματία
Από μικρή ηλικία, η Ellsworth έδειχνε πως δεν είχε φτιαχτεί για τη συμβατική εργασία. Ήταν ανήσυχη, διορατική και, όπως η ίδια λέει, «πάντα έβλεπα ρωγμές εκεί που οι άλλοι έβλεπαν τοίχους». Στο πανεπιστήμιο εργαζόταν σε διάφορες δουλειές, ανακαλύπτοντας πώς να υπεραποδίδει σε σχέση με τους συναδέλφους της.
Μετά τις σπουδές της, ακολούθησε μια απαιτητική καριέρα στην έρευνα πετρελαίου και φυσικού αερίου, ταξιδεύοντας μόνη της σε κάθε γωνιά των ΗΠΑ. Η ζωή στον δρόμο όμως, χωρίς σωστή διατροφή και με συνεχή πίεση, την οδήγησε σε σοβαρά προβλήματα υγείας.
Αφού οι γιατροί δεν μπόρεσαν να βρουν λύση, η Allison αποφάσισε να ψάξει μόνη της. Το μηλόξιδο ήταν η ανακάλυψή της — αλλά και η πρόκλησή της: «Λάτρεψα το πώς με έκανε να νιώθω, αλλά ήθελα να το κάνω να έχει υπέροχη γεύση».
Όταν μια ιδέα γίνεται brand
Μέσα στην κουζίνα της, η Ellsworth άρχισε να αναμειγνύει μηλόξιδο με φρούτα και φυσικά αρώματα, δημιουργώντας ροφήματα που ήταν ταυτόχρονα υγιεινά και απολαυστικά. Μέσα σε τρεις μήνες είχε την πρώτη ολοκληρωμένη συνταγή της.
Το 2016, ενώ περίμενε το πρώτο της παιδί, αποφάσισε να εγκαταλείψει τη δουλειά της και να αφιερωθεί ολοκληρωτικά στη νέα της ιδέα.
Μαζί με τον σύζυγό της, Stephen, εμφιάλωσαν τα ροφήματα και τα παρουσίασαν σε μια τοπική αγορά αγροτών με το όνομα Mother Beverage.
Μόλις τρεις εβδομάδες αργότερα, ένας αγοραστής από τα Whole Foods πέρασε από το περίπτερό τους — και η ιστορία άλλαξε πορεία. «Μας είπε πως δεν είχαν τίποτα παρόμοιο στα ράφια τους. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα ότι είχαμε επιχείρηση», θυμάται η Ellsworth.
Από το “Shark Tank” στο ράφι κάθε σούπερ μάρκετ
Μέσα σε δύο χρόνια, το “Mother Beverage” πωλούνταν ήδη σε δεκάδες καταστήματα Whole Foods και το 2018, η Allison —εννέα μηνών έγκυος— εμφανίστηκε στο τηλεοπτικό show “Shark Tank”.

Εκεί, εξασφάλισε μια επένδυση 400.000 δολαρίων από τον διάσημο επιχειρηματία Rohan Oza, σε αντάλλαγμα για το 25% της εταιρείας.
Ακολούθησε μια ριζική επανατοποθέτηση: η εταιρεία μετονομάστηκε σε Poppi, οι γυάλινες φιάλες αντικαταστάθηκαν από πολύχρωμα κουτάκια, και η γεύση έγινε πιο ελαφριά και γλυκιά — πιο κοντά στην εμπειρία ενός παραδοσιακού αναψυκτικού.
«Θέλαμε να δείξουμε ότι μπορούμε να επαναπροσδιορίσουμε τη σόδα για τη νέα γενιά», λέει η Ellsworth. «Ήμασταν εκείνοι που θα έδιναν νέο νόημα σε μια κατηγορία που έμοιαζε στάσιμη».
Το “Poppi” γίνεται φαινόμενο
Όταν το brand επαναλανσαρίστηκε το 2020, εν μέσω πανδημίας, ο κόσμος αναζητούσε πιο υγιεινές επιλογές.
Η Poppi εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία, έγινε viral στο TikTok και έκτισε μια ισχυρή online κοινότητα. Η εταιρεία κινήθηκε ταυτόχρονα στο e-commerce και στη λιανική, ενώ προσέλκυσε έμπειρα στελέχη και σταθερή χρηματοδότηση.
«Είχαμε το σωστό προϊόν, τους σωστούς ανθρώπους και ήμασταν στο σωστό σημείο την κατάλληλη στιγμή», εξηγεί η Ellsworth. «Κάθε φορά που βλέπαμε δυναμική, επενδύαμε σε αυτή».
Το μεγάλο deal με την PepsiCo
Το Μάιο του 2025, η PepsiCo ανακοίνωσε την εξαγορά της Poppi έναντι σχεδόν 2 δισ. δολαρίων.
Για την Ellsworth, η απόφαση ήταν καθαρά διαισθητική: «Ήταν η μόνη επιλογή που θα μας επέτρεπε να φτάσουμε την Poppi σε εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως».
Μια ιστορία που ξεκίνησε από μια κουζίνα, κατέληξε να αλλάξει τη βιομηχανία των αναψυκτικών — αποδεικνύοντας πως με πάθος, διορατικότητα και μια σταγόνα… μηλόξιδο, μπορείς να γράψεις ιστορία.