Ο Ρέι Ντάλιο έδωσε στους επενδυτές μια σπάνια ευκαιρία την Τετάρτη να τον ρωτήσουν ό,τι είχαν στο μυαλό τους. Ωστόσο η κίνηση αυτή κρύβει από πίσω την έναν απώτερο σκοπό. Ο διάσημος επενδυτής με αυτόν τον τρόπο εκπαιδεύει τον κλώνο τεχνητής νοημοσύνης.
Ο ιδρυτής της Bridgwater Associates, Ντάλιο, είναι γνωστός για την κοινοποίηση των ιδεών του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τώρα, συγκεντρώνει ερωτήσεις από χρήστες του X και του LinkedIn, τις οποίες, όπως είπε, θα χρησιμοποιήσουν για την εκπαίδευση του μοντέλου του. Ο Ντάλιο εργάζεται για τη δημιουργία του κλώνου τεχνητής νοημοσύνης του από το 2024 για να κάνει την καθοδήγηση πιο προσιτή.
«Τώρα που ο χρυσός είναι πιο δημοφιλής από τις μετοχές Τεχνητής Νοημοσύνης (και το meme αλλάζει τώρα για να αναγνωρίσει ότι μπορεί να αποτελέσει ακόμη καλύτερη πηγή πλούτου από τις μετοχές τεχνολογίας), λαμβάνω πολλές ερωτήσεις σχετικά με αυτό», έγραψε ο Dalio την Τετάρτη.
— Ray Dalio (@RayDalio) October 17, 2025
«Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλώ ρωτήστε τες στα σχόλια και θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να τις απαντήσω εδώ. Χρησιμοποιώ τις ερωτήσεις που λαμβάνω και τις απαντήσεις μου σε αυτές για να εκπαιδεύσω τον κλώνο της Τεχνητής Νοημοσύνης μου, οπότε είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε ποιες ερωτήσεις έχουν οι άνθρωποι», πρόσθεσε.
Γιατί είναι υπέρ του χρυσού
Ο Ντάλιο εδώ και καιρό υποστηρίζει τον χρυσό για την ικανότητά του να αντισταθμίζει την υποτίμηση άλλων περιουσιακών στοιχείων, όπως το κρατικό χρέος και τα νομίσματα fiat. Πρόσφατα δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι επενδυτές θα πρέπει να διαθέσουν το 15% του χαρτοφυλακίου τους είτε σε χρυσό είτε σε bitcoin, αν και είπε ότι προτιμά το μέταλλο.
Ενώ ο Ντάλιο δεν άρχισε αμέσως να απαντά στις ερωτήσεις, πολλοί χρήστες στο X έθεσαν ερωτήσεις σχετικά με τον χρυσό και την ευρύτερη οικονομία. Ένα επαναλαμβανόμενο θέμα στις ενότητες σχολίων και των δύο αναρτήσεων ήταν το ερώτημα αν θα αγοράσουν φυσικό χρυσό ή ένα ETF με χρυσό.
Ο Ντάλιο δεν διευκρίνισε πότε θα απαντούσε στις ερωτήσεις, ούτε σε πόσες θα απαντούσε. Το νήμα του στο Χ έλαβε σημαντικά περισσότερες απαντήσεις από την ανάρτησή του στο LinkedIn, δημιουργώντας περισσότερες από 200 απαντήσεις μέσα στην πρώτη ώρα.