Ahold Delhaize: Λανσάρει στο Βέλγιο νέα σειρά «υβριδικών» προϊόντων με φυτικά και ζωικά συστατικά

Ο ολλανδοβελγικός κολοσσός λιανικής Ahold Delhaize φέρνει στην αγορά μια νέα γενιά τροφίμων

Ahold Delhaize: Λανσάρει στο Βέλγιο νέα σειρά «υβριδικών» προϊόντων με φυτικά και ζωικά συστατικά

Η Ahold Delhaize Βελγίου κάνει ένα ακόμη βήμα προς τον στόχο της βιωσιμότητας, παρουσιάζοντας φέτος το φθινόπωρο μια νέα σειρά δικών της «υβριδικών» προϊόντων.

Η καινοτόμος αυτή κατηγορία τροφίμων συνδυάζει ζωικά και φυτικά συστατικά, μειώνοντας την περιεκτικότητα σε λιπαρά κατά 30%, χωρίς όμως να θυσιάζει τη γνώριμη γεύση, μας ενημερώνει το ευρωπαϊκό περιοδικό των σούπερ μάρκετ ESM.

Η αλυσίδα, που εδώ και χρόνια επενδύει σε πράσινες πρωτοβουλίες, επιχειρεί μέσα από αυτό το εγχείρημα να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στη συμβατική και τη φυτική διατροφή. Όπως επισημαίνει, στόχος δεν είναι να «επιβάλει» τη μετάβαση, αλλά να την κάνει πιο προσιτή και ευχάριστη.

Υβριδική γεύση για όλους από την Ahold Delhaize

Η νέα γκάμα θα περιλαμβάνει προϊόντα όπως υβριδικά φιλέτα κοτόπουλου, σαλάμι, αλλαντικά, μπιφτέκια, κιμάδες και λουκάνικα τύπου chipolata.

Στα νέα αυτά προϊόντα έχουν προστεθεί φυτικά συστατικά, όπως κολοκύθια και φασόλια βουτύρου, για μια πιο ελαφριά αλλά πλούσια σε πρωτεΐνη σύνθεση.

Οι συνταγές δοκιμάστηκαν εκτενώς από το ανεξάρτητο ερευνητικό ινστιτούτο Normec, το οποίο εξειδικεύεται στη δοκιμή και πιστοποίηση προϊόντων τροφίμων, διασφαλίζοντας την υψηλή ποιότητα και τη γευστική ικανοποίηση.

Για τους flexitarians

Όπως εξήγησε ο Jonathan Hertog, αντιπρόεδρος του τμήματος φρέσκων προϊόντων και προμηθειών της Delhaize Belgium, οι πελάτες δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για πιο υγιεινές και βιώσιμες επιλογές, χωρίς όμως να εγκαταλείπουν πλήρως τις παραδοσιακές γεύσεις.

«Οι Βέλγοι αγαπούν το κρέας, αλλά θέλουν και πιο υγιεινές επιλογές», ανέφερε ο Hertog, προσθέτοντας ότι τα υβριδικά προϊόντα προσφέρουν μια ρεαλιστική λύση: γνώριμη γεύση, μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και λιγότερα λιπαρά».

Η πρωτοβουλία απευθύνεται κυρίως στους λεγόμενους flexitarians, δηλαδή σε όσους επιθυμούν να μειώσουν την κατανάλωση κρέατος χωρίς να στραφούν αποκλειστικά σε φυτικές επιλογές.

Προς μια νέα γενιά βιώσιμων προϊόντων

Η Delhaize στοχεύει έως το 2030 να έχει αντικαταστήσει το 50% των πρωτεϊνών των προϊόντων της με φυτικής προέλευσης, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και στην προώθηση μιας πιο ισορροπημένης διατροφής.

Η νέα σειρά «υβριδικών» τροφίμων, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση — μια μετάβαση που δεν απαιτεί θυσίες, αλλά μικρές καθημερινές επιλογές με μεγάλο περιβαλλοντικό και διατροφικό όφελος.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο