Θεόνη: Στοχεύει σε πωλήσεις 40 εκατ. το 2025 – Έμφαση και στις εξαγωγές  

Τι ανέφερε ο επικεφαλής της Θεόνη, Δημήτρης Τσέλιος για τα σχέδια και την προοπτικές της εταιρείας - Το σχόλιο για τις τιμές 

Θεόνη: Στοχεύει σε πωλήσεις 40 εκατ. το 2025 – Έμφαση και στις εξαγωγές  

«Θέλουμε να είμαστε το ακριβότερο brand εμφιαλωμένου νερού» δήλωσε χθες ο κ. Δημήτρης Τσέλιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ΑΗΒ Group AE Εμφιαλώσεων που εμφιαλώνει και διακινεί το νερό «Θεόνη».

Στη διάρκεια του 2025, όπως ανέφερε ο κ. Τσέλιος, οι πωλήσεις της εταιρείας εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν περί τα 40 εκατ. ευρώ, έναντι 32 εκατ. ευρώ το 2024, ενώ παράλληλα η διοίκηση της εταιρείας δίνει έμφαση στην ανάπτυξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας.

Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά οι εξαγωγικές πωλήσεις ανέρχονται στο 14% του τζίρου της εταιρείας και η διοίκηση αποσκοπεί στο 17%. Ο κ. Τσέλιος σημείωσε χαρακτηριστικά ότι η έμφαση πλέον δίνεται στην ανάπτυξη των εξαγωγών στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ερωτηθείς αν σκοπεύει η εταιρεία να αναπτύξει την προώθηση των προϊόντων της μέσω του Horeca, είπε συγκεκριμένα ότι «εμείς δεν κάνουμε target στη Horeca τόσο πολύ, γιατί είναι ένα κανάλι που είναι φθηνό. Οι τιμές που πουλάνε οι περισσότεροι είναι φθηνές και δεν μπορούμε να κάνουμε target εκεί».

Η Θεόνη και ο χάρτινος κωδικός

Εν τω μεταξύ ο κ. Τσέλιος απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε πως η εταιρεία δεν είναι στο DRS – το νέο σύστημα ανακύκλωσης που πρόκειται να αναπτυχθεί σε συνεργασία μεταξύ λιανεμπορικών και βιομηχανικών επιχειρήσεων – «από επιλογή» και πρόσθεσε πως «περιμένουμε να δούμε γενικότερα τις εξελίξεις με τη συγκεκριμένη εταιρεία, τη διαχείριση και πώς όλο αυτό θα λειτουργήσει».

Σε άλλες ερωτήσεις επί του συγκεκριμένου θέματος ο κ. Τσέλιος σημείωσε ότι δεν αποκλείεται, ανάλογα με τις εξελίξεις, η εταιρεία να μετατρέψει την πλαστική σε χάρτινη συσκευασία, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «είμαστε οι πρώτοι που βγήκαμε με χάρτινη συσκευασία, μας προβληματίζει αλλά όχι τόσο πολύ. Υπάρχει και ο χάρτινος κωδικός.

Και ανέφερε ότι με την επιβάρυνση που θα υποστεί η πλαστική συσκευασία «οι τιμές που θα φτάσουν τώρα με το DRS στο πλαστικό, θα φτάσουν το χάρτινο» – η χάρτινη συσκευασία του «Θεόνη» στο ράφι κοστίζει 0,95/λιτρο. Να σημειωθεί τέλος ότι στη διάρκεια του 2024 οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 32 εκατ. ευρώ έναντι 24,327 εκατ. ευρώ και τα καθαρά μετά από φόρους της ανήλθαν στα 2,118 εκατ. ευρώ, έναντι 1,522 εκατ. ευρώ το 2023.

OT Originals
Περισσότερα από Τρόφιμα – ποτά

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο