Best Western: Θέλει να διπλασιάσει την παρουσία της στη χώρα μας

Με ιστορία που αρχίζει το 1946 στις ΗΠΑ και παρουσία σε 100 χώρες, η Best Western έκλεισε φέτος 35 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά

Best Western: Θέλει να διπλασιάσει την παρουσία της στη χώρα μας
Το Makedonia Palace είναι μέλος της WorldHotels, του πολυτελούς brand της Best Western Hotels & Resorts

Να διπλασιάσει τα ξενοδοχεία που θα έχει στο portfolio της στην χώρα μας μέχρι το 2030 στοχεύει, η Best Western Hotels & Resorts, η οποία μετρά σήμερα δέκα ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά.

Η πιο πρόσφατη προσθήκη είναι το Collini Hotel Mykonos, που θα φέρει την υπογραφή World Hotels ένα από τα πολυτελή brand της Best Western, από την επόμενη σεζόν. Το ξενοδοχείο ανήκει σε Ιταλό επιχειρηματία, και συνδέεται με την διάσημη ιταλική μάρκα μόδας Collini. Επίσης το επόμενο «άνοιγμα» είναι το Sokio Piraeus, BW Premier Collection, «αδελφό» του Sokio Attiki Hotel, που εγκαινιάστηκε τον περασμένο μήνα.

Η Best Western και τα 35 χρόνια στην Ελλάδα

Η Best Western έκλεισε φέτος 35 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Στο σημερινό της portfolio περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα Macedonia Palace στη Θεσσαλονίκη, τα Embassy Hotel, Dorian Inn και Sokio Attiki Hotel στην Αθήνα, το Plaza Hotel Rhodes, τα Zante Park Resort & Spa και Galaxy Beach Resort στη Ζάκυνθο, το Chryssi Akti στην Άνδρο, το Sokio Piraeus και το Collini Hotel Mykonos.

Πρόσφατα, η BWH Hotels Southeastern Europe, που αντιπροσώπευε την διεθνή αλυσίδα στη χώρα μας, με έδρα την Αθήνα, και η BWH Hotels Italy & Malta, με έδρα το Μιλάνο, υπέγραψαν συμφωνία σύμπραξης, δημιουργώντας τον νέο φορέα BWH Hotels Italy & South-East Europe. Η νέα δομή συγκεντρώνει έσοδα 415 εκατ. ευρώ (room revenue) και περιλαμβάνει πάνω από 200 ξενοδοχεία με 14.000 δωμάτια σε 125 προορισμούς σε 15 χώρες, κάτω από 18 brands της BWH. Μόνο σε Ιταλία και Μάλτα, η Best Western διαθέτει 170 ξενοδοχεία με 12.000 δωμάτια. Παράλληλα, σχεδιάζει επέκταση και στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των serviced apartments.

Η κατάλληλη στιγμή για επενδύσεις

«Είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσει κάποιος στην Ελλάδα και την Ιταλία. Η Best Western προσφέρει ένα παράθυρο στους επιχειρηματίες που επιθυμούν να προσελκύσουν διεθνείς ταξιδιώτες», δήλωσε ο Walter Marcheselli, πρόεδρος της BWH Hotels για την Ιταλία και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Από την πλευρά της, η Sara Digiesi, CEO της εταιρείας για την ίδια περιοχή, σημείωσε ότι «η Ελλάδα διαθέτει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, με τους Ιταλούς να αναζητούν πλέον νέους ελληνικούς προορισμούς».

Η Best Western Hotels & Resorts, iδρύθηκε το 1946 στις Ηνωμένες Πολιτείες στην πόλη Phoenix, της Αριζόνας και ξεκίνησε ως δίκτυο motels/ξενοδοχείων στις ΗΠΑ το 1946. Σήμερα διαθέτει πάνω από 4.000 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 100 χώρες/περιοχές. Διαθέτει 18 «brands» (εμπορικά σήματα/κατηγορίες) από οικονομική έως πολυτελή, που καλύπτουν διάφορες ανάγκες ταξιδιωτών και ξενοδοχειακών επενδυτών.

Το 2019 απέκτησε και ενσωμάτωσε την WorldHotels, ενισχύοντας την παρουσία της στον χώρο της ανώτερης κατηγορίας (upper-upscale / luxury).

OT Originals
Περισσότερα από Τουρισμός

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο