Essity: Ανακοινώνει πρόγραμμα εξοικονόμησης και υπερβαίνει τις προβλέψεις κερδών με αύξηση τιμών

Η Essity εκμεταλλεύεται την αύξηση των τιμών για να ξεπεράσει τις προσδοκίες κερδών και παρουσιάζει νέο πρόγραμμα μείωσης κόστους

Essity: Ανακοινώνει πρόγραμμα εξοικονόμησης και υπερβαίνει τις προβλέψεις κερδών με αύξηση τιμών

Σε μια κίνηση που συνδυάζει προσαρμοστικότητα και στρατηγικό σχεδιασμό, η σουηδική εταιρεία προϊόντων υγιεινής Essity ανακοίνωσε νέα πρωτοβουλία εξοικονόμησης κόστους, ενώ ταυτόχρονα οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της συνέβαλαν στην υπέρβαση των οικονομικών προβλέψεων.

Τα κέρδη τριμήνου της Essity που ξεπέρασαν τις προσδοκίες

Σύμφωνα με το Reuters, η Essity, κατασκευάστρια προϊόντων προσωπικής υγιεινής, ανακοίνωσε κέρδη τρίτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς. Η οργανική ανάπτυξη επιτεύχθηκε κυρίως λόγω των αυξημένων τιμών των προϊόντων, ενώ η εταιρεία προχωρά και σε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα μείωσης κόστους.

Ο στόχος είναι η εξοικονόμηση 1 δισεκατομμυρίου SEK (περίπου 92 εκατ. ευρώ) ετησίως έως το τέλος του 2026.

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει μείωση προσωπικού – ο ακριβής αριθμός δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί – αλλά και τον διαχωρισμό της μονάδας Consumer Goods σε δύο ξεχωριστές επιχειρηματικές μονάδες: μία για προϊόντα χαρτιού και μία για προσωπική φροντίδα.

Η CEO Ulrika Kolsrud δήλωσε: «Οι προσπάθειές μας για ανάπτυξη και μείωση κόστους απέδωσαν καρπούς και το τρίτο τρίμηνο εξελίχθηκε θετικά, παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς».

Σταθερά κέρδη παρά τις προκλήσεις

Το προσαρμοσμένο λειτουργικό κέρδος πριν από αποσβέσεις (EBITA) ανήλθε σε 5,06 δισ. SEK (€460 εκατ.), ελαφρώς μειωμένο από το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών που τοποθετούσαν το μέγεθος στα 4,86 δισ. SEK (€450 εκατ.).

Παράλληλα, το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITA αυξήθηκε σε 14,6% από 13,7% στο δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Η Essity, όπως και πολλές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, έχει αυξήσει τις τιμές πώλησης για να αντισταθμίσει την άνοδο του κόστους παραγωγής, ενώ ορισμένοι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις για τα καθημερινά προϊόντα.

Η Essity, όπως και πολλές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, έχει αυξήσει τις τιμές πώλησης για να αντισταθμίσει την άνοδο του κόστους παραγωγής

Προσαρμογή στην κατανάλωση

Η αύξηση τιμών και προϊόντων μάρκας – ένα μέτρο που δείχνει την επίδραση της τιμολόγησης – αυξήθηκε κατά 0,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Ωστόσο, η Kolsrud σημείωσε ότι παρατηρείται μείωση ζήτησης, ειδικά στον τομέα Consumer Tissue, όπου οι καταναλωτές είναι πιο ευαίσθητοι στις τιμές και συχνά προτιμούν ιδιωτικές μάρκες ή οικονομικότερες επιλογές.

Η επαγγελματική μονάδα υγιεινής της Essity, που προμηθεύει εστιατόρια και ξενοδοχεία με χαρτοπετσέτες και άλλα είδη, αντιμετώπισε μειωμένη ζήτηση κατά τους τελευταίους δύο μήνες, επηρεαζόμενη από την αγορά φιλοξενίας.

Αντίστοιχες κινήσεις στον κλάδο

Η Essity δεν είναι η μόνη εταιρεία που αναδιαρθρώνεται.

Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της στις ΗΠΑ, Procter & Gamble, σχεδιάζει επίσης περικοπές περίπου 7.000 θέσεων εργασίας τα επόμενα δύο χρόνια, ενισχύοντας την τάση των πολυεθνικών να συνδυάζουν εξοικονόμηση κόστους με στρατηγική ανάπτυξη.

Η κίνηση της Essity αναδεικνύει πώς οι μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών προσαρμόζονται σε αυξήσεις κόστους και μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες, συνδυάζοντας προσεκτικές αυξήσεις τιμών με εσωτερική αναδιοργάνωση για να διατηρήσουν τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία τους.

Η Essity συνδυάζει στρατηγική αύξηση τιμών και διαρθρωτικές αλλαγές για να παραμείνει ανταγωνιστική, επιτυγχάνοντας κέρδη που ξεπερνούν τις προσδοκίες και ετοιμάζοντας το έδαφος για ένα πιο αποτελεσματικό επιχειρηματικό μέλλον.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο