ΟΠΑΠ: Το rebranding σε Allwyn και η νέα εποχή

Ενημέρωση των εργαζομένων του ΟΠΑΠ για τις προοπτικές που φέρνει το rebranding, με εφαρμογή από τον Ιανουάριο του 2026

ΟΠΑΠ: Το rebranding σε Allwyn και η νέα εποχή

Τη νέα εποχή εξέλιξης του ΟΠΑΠ, με την αλλαγή της εμπορικής επωνυμίας του (rebranding) σε Allwyn, η οποία είχε ανακοινωθεί επίσημα στις 13 Οκτωβρίου 2025, παρουσίασε στους εργαζόμενους η διοίκηση της εταιρείας.

Στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε από τον Γιαν Κάρας, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, και μέλη της Διοίκησης, οι άνθρωποι του ΟΠΑΠ είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για τη στρατηγική πίσω από το rebranding και τις προοπτικές που ανοίγονται, με ορίζοντα εφαρμογής από τον Ιανουάριο του 2026.

Τους εργαζόμενους του ΟΠΑΠ περίμενε και μία έκπληξη: το showcar της McLaren F1 Team, που πραγματοποιεί περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, έκανε στάση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Μετάβαση στο μέλλον, με ισχυρές βάσεις στην κληρονομιά

Όπως τονίστηκε, το rebranding σε Allwyn είναι μια στρατηγική απόφαση, που ελήφθη μετά από ενδελεχή εξέταση των δεδομένων της αγοράς και με στόχο την ενίσχυση της σύνδεσης με τους πελάτες – και ιδιαίτερα με τις νεότερες γενιές. Στη βάση αυτή, θα αξιοποιηθεί η διεθνής, «φρέσκια», μοντέρνα και ελκυστική ταυτότητα της Allwyn.

Το rebranding του ΟΠΑΠ σε Allwyn γίνεται με γνώμονα την αξιοποίηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης, ανέφερε ο Γιαν Κάρας. Ωστόσο, η αλλαγή αυτή δεν αλλοιώνει το DNA, την κληρονομιά και τον αντίκτυπο της εταιρείας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, που αποτελούν τη βάση για την περαιτέρω εξέλιξή της, τόνισε.

Στο πλαίσιο αυτό, το brand Allwyn θα γίνει εμφανές στο retail δίκτυο και σε online πλατφόρμες του ΟΠΑΠ, καθώς και σε διάφορα σημεία επαφής. Ταυτόχρονα, οι εμβληματικές κοινωνικές πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ στους τομείς της Υγείας, του Αθλητισμού, της Απασχόλησης και των Ευαίσθητων Κοινωνικών Ομάδες θα συνεχιστούν υπό το brand της Allwyn και θα ενισχυθούν ακόμα περισσότερο.

Σε κάθε περίπτωση, η ταυτότητα και η ονομασία των δημοφιλών παιχνιδιών του ΟΠΑΠ (Τζόκερ, Λόττο, Κίνο, Πάμε Στοίχημα κ.ο.κ.) δεν αλλάζουν, συνεχίζοντας να προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες διασκέδασης.

Οι προοπτικές που ανοίγει το rebranding σε Allwyn

Μέσω του rebranding, ενισχύεται ακόμη περισσότερο η δέσμευση της εταιρείας στην εξέλιξη της εμπειρίας του πελάτη. Η ακόμη στενότερη συνεργασία με την Allwyn θα οδηγήσει σε νέες προϊοντικές προτάσεις, στην παροχή περισσότερων και υπερσύγχρονων ψηφιακών δυνατοτήτων και στην αξιοποίηση αποκλειστικού περιεχομένου (π.χ. παιχνίδια online casino της Allwyn). Ταυτόχρονα, η προστασία των παικτών παραμένει στο επίκεντρο, με την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου πλαισίου για το Υπεύθυνο Παιχνίδι.

Σημαντικές όμως είναι και οι προοπτικές για τους ανθρώπους του ΟΠΑΠ, αφού το rebranding θα επιτρέψει τη στενότερη συνεργασία με στελέχη της Allwyn, την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών, γνώσης και εμπειριών, καθώς και τη δημιουργία νέων ευκαιριών επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης.

Επιπλέον, σε νέα φάση εξέλιξης μπαίνει και το δίκτυο συνεργατών του ΟΠΑΠ, για το οποίο ανοίγονται νέες ευκαιρίες. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του rebranding, θα υλοποιηθούν σημαντικές επενδύσεις για τoν περαιτέρω εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των καταστημάτων, ώστε να προσφέρουν μια πιο ψηφιοποιημένη και διασκεδαστική εμπειρία στους πελάτες. Οφέλη θα προκύψουν επίσης από διεθνείς καινοτομίες και χορηγικές συνεργασίες της Allwyn (π.χ. χορηγίες στην Formula 1 και την ομάδα της McLaren).

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο