Σε μια εποχή που ο πληθωρισμός «τσιμπάει» και τα πορτοφόλια αδειάζουν πιο γρήγορα, η αλυσίδα Burger King αποδεικνύει ότι οι προωθητικές ενέργειες, όταν γίνονται σωστά, έχουν απήχηση στους καταναλωτές.
Με «όπλα» τις έξυπνες προσφορές τύπου «2 για $5» και το διαχρονικό της brand, η μητρική της, η Restaurant Brands International πέτυχε να ξεπεράσει τις προσδοκίες της αγοράς – και σε αυτό το αποτέλεσμα, συνέβαλαν σημαντικά και τα Burger King.
Οι καταναλωτές, διψασμένοι για προσιτές επιλογές χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα, κρατούν γεμάτα τα εστιατόρια του ομίλου, από το Burger King έως το Tim Hortons, επισημαίνεται σε ρεπορτάζ του Reuters .
Το Tim Hortons «τραβάει» την ανάπτυξη
Το Tim Hortons, που αποτελεί το μεγαλύτερο brand του ομίλου, συνέχισε την ανοδική του πορεία, καθώς είναι λιγότερο εκτεθειμένο στις οικονομικές πιέσεις των ΗΠΑ.
Μόλις το 11% των καταστημάτων του λειτουργεί στην αμερικανική αγορά, κάτι που του επέτρεψε να επωφεληθεί από σταθερότερη κατανάλωση στον Καναδά και διεθνώς.

Αύξηση επισκεψιμότητας στα Burger King
Τα Burger King σημείωσαν αξιοσημείωτη αύξηση επισκεψιμότητας, ενισχυμένη από τις επιτυχημένες προωθητικές ενέργειες, όπως οι προσφορές «2 για $5» και «3 για $7».
Σύμφωνα με τον αναλυτή της eMarketer, Zak Stambor, «τα Burger King προσφέρουν πραγματική αξία τη στιγμή που οι καταναλωτές ψάχνουν για έξυπνες επιλογές».
«Τα Burger King προσφέρουν πραγματική αξία τη στιγμή που οι καταναλωτές ψάχνουν για έξυπνες επιλογές»
Η τάση αυτή ενισχύει και άλλες αλυσίδες, όπως Shake Shack και Domino’s Pizza, που επίσης ανακοίνωσαν θετικά αποτελέσματα χάρη στη στροφή των καταναλωτών σε πιο προσιτές επιλογές.
Αντίθεση με Chipotle και πιέσεις από το κόστος βοδινού
Αντίθετα, η Chipotle Mexican Grill μείωσε τις προβλέψεις της, προειδοποιώντας ότι οι δαπάνες για εστίαση θα παραμείνουν υπό πίεση ως τις αρχές του 2026.
Στην περίπτωση των Burger King, οι αυξημένες τιμές βοδινού άσκησαν προσωρινή πίεση στα περιθώρια κέρδους στις ΗΠΑ.
Ο οικονομικός διευθυντής Sami Siddiqui εκτίμησε ωστόσο ότι οι τιμές θα επανέλθουν σταδιακά στα φυσιολογικά επίπεδα.
Αποτελέσματα που ξεπερνούν τις προσδοκίες
Για το τρίτο τρίμηνο, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4%, έναντι μόλις 0,3% πέρυσι και πάνω από την πρόβλεψη του 3,2% που έδιναν οι αναλυτές.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 2,45 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τον μέσο όρο εκτίμησης των 2,4 δισ., ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 1,03 δολάρια, επίσης υψηλότερα από τις προβλέψεις.
Η μετοχή της εταιρείας ενισχύθηκε κατά περίπου 2% στις πρωινές συναλλαγές, καθώς οι επενδυτές αντέδρασαν θετικά στα αποτελέσματα και στη συνεχιζόμενη ανθεκτικότητα του brand.
Η Restaurant Brands International αποδεικνύει πως η στρατηγική αξίας και η διαφοροποίηση μέσω πολλαπλών brands αποτελούν ισχυρό ανάχωμα απέναντι στις πιέσεις της αγοράς. Το Burger King, με τις έξυπνες προωθητικές του κινήσεις, φαίνεται να παραμένει ο «βασιλιάς» των fast food ακόμη και σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας.
































