Hershey: Άνοδος πωλήσεων χάρη στα ακριβότερα treats

Παρά τις αυξήσεις τιμών και τις πιέσεις από τους δασμούς, η Hershey βλέπει ισχυρή ζήτηση για τις premium σοκολάτες και τα σνακ της

Hershey: Άνοδος πωλήσεων χάρη στα ακριβότερα treats

Η Hershey, ένας από τους πιο γνωστούς κολοσσούς σοκολάτας παγκοσμίως, ανακοίνωσε αναθεώρηση προς τα πάνω των ετήσιων προβλέψεών της για πωλήσεις και κέρδη, χάρη στη συνεχιζόμενη δυναμική των πιο ακριβών προϊόντων της.

Τα αποτελέσματα τριμήνου ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αποδεικνύοντας ότι οι καταναλωτές παραμένουν πιστοί στα γλυκά της, ακόμα και εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων.

Η εταιρεία πλέον προβλέπει αύξηση καθαρών πωλήσεων περίπου 3% για το 2025, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για τουλάχιστον 2%, αναφέρει σε ρεπορτάζ του το Reuters.

Παράλληλα, αναβάθμισε το κατώτατο όριο των ετήσιων προσαρμοσμένων κερδών της στα 5,90 δολάρια ανά μετοχή, από 5,81 δολάρια προηγουμένως.

Η στροφή της Hershey σε premium και «υγιεινά» προϊόντα

Οι επιδόσεις ενισχύθηκαν από τη στρατηγική διαφοροποίησης της Hershey, που επενδύει σταθερά σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη και πιο «υγιεινά» σνακ. Η διεύρυνση της γκάμας της και η ανάπτυξη στις κατηγορίες σοκολάτας, καραμέλας και μέντας συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων.

Η Hershey επενδύει σταθερά σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη και πιο «υγιεινά» σνακ

Σημαντική ώθηση έδωσε και η βορειοαμερικανική μονάδα Salty Snacks, όπου ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 11% σε ετήσια βάση, χάρη σε δημοφιλή brands όπως SkinnyPop και Dot’s Pretzels. Αν και οι τιμές σε αυτή την κατηγορία μειώθηκαν 1%, η συνολική εικόνα παρέμεινε ισχυρή.

Αντίθετα, στη βασική δραστηριότητα των ζαχαρωδών προϊόντων, οι όγκοι υποχώρησαν 1%, ενώ οι τιμές αυξήθηκαν κατά 7%, δείχνοντας μια σαφή τάση προτίμησης των καταναλωτών σε ποιοτικότερα —αλλά ακριβότερα— treats.

Προκλήσεις και «Halloween effect»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hershey, Kirk Tanner, προειδοποίησε ότι η φετινή σεζόν του Halloween ξεκίνησε πιο αργά από το αναμενόμενο, λόγω υψηλών θερμοκρασιών και της χρονικής συγκυρίας — η γιορτή φέτος πέφτει Παρασκευή, ωθώντας τους καταναλωτές να καθυστερήσουν τις αγορές τους.

Παράλληλα, οι αμερικανικές αλυσίδες λιανικής προσφέρουν περισσότερες εκπτώσεις στα προϊόντα Hershey, σε μια προσπάθεια να ενισχύσουν τη ζήτηση, καθώς οι αυξήσεις τιμών επηρεάζονται από τους δασμούς και τη συνεχιζόμενη άνοδο στις τιμές του κακάο.

Η εταιρεία εκτιμά πως το ετήσιο κόστος από δασμούς θα κυμανθεί μεταξύ 160 και 170 εκατομμυρίων δολαρίων, ελαφρώς χαμηλότερα από τις προηγούμενες προβλέψεις, χάρη στη μείωση των καναδικών αντιποίνων.

Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα

Οι καθαρές πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ανήλθαν στα 3,18 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των 3,11 δισ. που είχε δώσει η LSEG, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 1,30 δολάρια, σημαντικά υψηλότερα από τα αναμενόμενα 1,07 δολάρια.

Η θετική αυτή εικόνα έρχεται σε αντίθεση με τη Mondelez, ανταγωνιστή της Hershey, η οποία αυτή την εβδομάδα υποβάθμισε τις προβλέψεις της λόγω μείωσης της καταναλωτικής δαπάνης σε ΗΠΑ και Ευρώπη και αύξησης του κόστους κακάο.

Η «συνταγή» της επιτυχίας

Με μια προσεκτική ισορροπία ανάμεσα στην καινοτομία, την ποιοτική αναβάθμιση και τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της, η Hershey δείχνει ότι μπορεί να διατηρήσει τη θέση της ως ηγέτιδα δύναμη στη βιομηχανία γλυκών — ακόμα και σε περιόδους όπου η αγορά «πικραίνει».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο