Η αύξηση της τιμής του γάλακτος στο τελευταίο τετράμηνο του 2024 αλλά και στο πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς αποτελεί μεγάλη πρόκληση για την Arla Foods, η οποία κατά τη χρήση του 2024 αύξησε κατά 7,32% τον καθαρό κύκλο εργασιών της, ενώ είδε και την κερδοφορία της να βελτιώνεται.
Σύμφωνα με την Έκθεση Διαχείρισης του διοικητικού της συμβουλίου, οι αυξημένες τιμές της πρώτης ύλης οδήγησε «στην προσεκτική αύξηση τιμών καταναλωτή», έτσι ώστε να μην επηρεαστεί η θέση της στην αγορά, η ανταγωνιστικότητά της και το επίπεδο πωλήσεών της. Δηλώνει, δε, ότι επανεξετάζει συνεχώς το επιχειρησιακό της πλάνο προκειμένου να ενεργοποιήσει περαιτέρω δράσεις και να διατηρήσει τα μεγέθη της.
Στοχευμένα κανάλια πωλήσεων
Οι δραστηριότητες της Arla Foods Ελλάς ΑΕΒΕΕ είναι ως επί τω πλείστον η εισαγωγή, η πώληση και διανομή τυριού, βουτύρου, κρέμας γάλακτος και έτοιμων ροφημάτων, τα οποία προέρχονται κατά κύριο λόγο από τη μητρική Arla Foods AMBA.
Επιδίωξη της εταιρείας είναι να αναπτύσσει τις πωλήσεις στοχευμένα κυρίως σε συγκεκριμένα προϊόντα και κανάλια πωλήσεων με σκοπό τη συνεχή βελτίωση βασικών οικονομικών δεικτών της επιχειρησιακής της λειτουργίας.

Βασικοί πυρήνες, όπως αναφέρει, θα αποτελέσουν η μόχλευση εντός των καναλιών λειτουργίας της για τη διασφάλιση της κερδοφορίας της, η οποία για το 2025 προβλέπει πως θα κινηθεί σταθερά ανοδικά, καθώς και η ανάληψη όλων των απαραιτήτων μέτρων για τη διασφάλιση του cash flow και του καθαρού κεφαλαίου κίνησης το οποίο επίσης εκτιμά ότι θα κινηθεί σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με το 2024.
Στο πλαίσιο αυτών έμφαση θα δοθεί στην προωθητική υποστήριξη των προϊόντων Lurpak, τα τυριά και κρέμες γάλακτος Arla, καθώς και τα έτοιμα ροφήματα καφές Starbucks και τη σειρά προϊόντων Arla Protein.
Για την οικονομική χρήση του 2024 η Arla Foods αναφέρει ότι αντιμετώπισε ένα απαιτητικό περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού αλλά παρόλα αυτά διατήρησε την οικονομική της σταθερότητα.
Στην Ελλάδα από το 1975
Ο καθαρός της κύκλος εργασιών το 2024 διαμορφώθηκε σε 68,933 εκατ. ευρώ έναντι 64,232 εκατ. ευρώ, βελτιωμένος κατά 7,32%, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 1,358 εκατ. ευρώ από 1,305 εκατ. ευρώ.
Ο δείκτης γενικής ρευστότητας βρίσκεται στο 195% (από 209% το 2023), ο δείκτης κυκλοφορούντος ενεργητικού παραμένει υψηλός στο 97%, ενώ ο δείκτης των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων προς ίδια κεφάλαια αυξήθηκε από 93% σε 103% και οφείλεται κυρίως στην αύξηση τωνω υποχρεώσεων προς τις συνδεδεμένες επιχειρήσεις.
Η Arla Foods, τα προϊόντα της οποίας εμφανίστηκαν στην Ελλάδα το 1975, διατηρεί υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη και στους περίπου 250 πελάτες της περιλαμβάνονται αλυσίδες λιανικής πώλησης, καθώς και χονδρέμποροι.

Είναι μέλος, της Αrla Foods AMBA που είναι ένας συνεταιρισμός με περισσότερους από 7.600 γαλακτοπαραγωγούς από τη Δανία, τη Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο.
Τον Ιούνιο του 2025, τα διοικητικά συμβούλια των Arla Foods και DMK Group ενέκριναν ένα σχέδιο συγχώνευσης που θα ενώσει δύο από τους κορυφαίους γαλακτοκομικούς συνεταιρισμούς της Ευρώπης. Ένα βήμα που χαρακτηρίζεται ως στρατηγικής σημασίας «για την ενίσχυση του συνεταιριστικού γαλακτοκομικού τομέα και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους ιδιοκτήτες αγροτών, τους πελάτες και τους καταναλωτές».
Φέτος, για την Arla Foods συμπληρώνονται 25 χρόνια από τη συγχώνευση του σουηδικού συνεταιρισμού Arla και του συνεταιρισμού που λειτουργούσε στη Δανία, MD Foods, δημιουργώντας έναν ισχυρό γαλακτομικό συνεταιρισμό. Για το πρώτο εξάμηνο του 2025 η Arla Foods πέτυχε καθαρά κέρδη 158 εκατ. ευρώ ενώ τα έσοδα της ανήλθαν σε 7,5 δισ. ευρώ.
 
  
  
  
  
 

















![Ψηφιακά στοιχεία διακίνησης αποθεμάτων [Μέρος 13o]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/09/tax-468440_1280.jpg)



















