Wyndham: Σχεδιάζει τριπλασιασμό του χαρτοφυλακίου της στην Ελλάδα με έμφαση στα serviced apartments

Τι ανέφερε ο επικεφαλής της Wyndham στην Ελλάδα για τα σχέδια ανάπτυξης 

Wyndham: Σχεδιάζει τριπλασιασμό του χαρτοφυλακίου της στην Ελλάδα με έμφαση στα serviced apartments
Ο Βασίλης Θεμελίδης, Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham

Τριπλασιασμό του χαρτοφυλακίου της στην Ελλάδα μέσα στα επόμενα χρόνια, σχεδιάζει η Wyndham Hotels & Resorts, η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων, πραγματοποιώντας παράλληλα μια στροφή στα serviced apartments και τις branded residences. Όπως δήλωσε χθες, ο Βασίλης Θεμελίδης, Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham, στο περιθώριο του φετινού Residential & Resort Forum που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, μετά τη δεκαετή συνεργασία με τη Zeus International, η Wyndham προχωρά σε τρία νέα στρατηγικά σχήματα συνεργασίας:

Με την DKG Development, για την ανάπτυξη 12 νέων ξενοδοχείων και serviced apartments, σε διάφορους προορισμούς ανά την Ελλάδα. Το πρώτο έργο της συνεργασίας είναι το Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas, που θα λειτουργήσει στις αρχές του 2026, με 72 πολυτελή διαμερίσματα, εστιατόριο, spa, γυμναστήριο και πολυχώρο εκδηλώσεων. Το κτίριο σχεδιάζεται από τον διεθνώς αναγνωρισμένο αρχιτέκτονα Jean-Pierre Heim, σε συνεργασία με το BLETSAS Architectural Studio.

Οι ταξιδιώτες θέλουν περισσότερα: καλύτερη διαβίωση, επαγγελματική διαχείριση, αναγνωρίσιμο όνομα και, ταυτόχρονα, ένα προϊόν οικονομικά προσβάσιμο

Με τη Sokio Hotels & Resorts, η Wyndham ετοιμάζει το Ramada Residences by Wyndham Halkidiki, ένα συγκρότημα 150 τουριστικών κατοικιών με πλήρεις υπηρεσίες φιλοξενίας, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τον Μάιο του 2026. Με τη Zafido Holding Ltd., συνεχίζει την ανάπτυξη του brand TRYP by Wyndham στον Πειραιά, ενώ διερευνώνται και νέες επενδύσεις τόσο στην Αττική όσο και στην περιφέρεια.

Σήμερα η Wyndham διαθέτει 14 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, ενώ στο επενδυτικό της σχέδιο  περιλαμβάνονται έργα τόσο σε ηπειρωτικούς όσο και νησιωτικούς προορισμούς, με έμφαση στους «ανερχόμενους» τουριστικούς προορισμούς. «Οι διεθνείς αλυσίδες μπορούν να προσφέρουν μεγαλύτερη αξία σε περιοχές όπως η Κάρπαθος ή η Πάτμος, όπου το brand βοηθά να συστηθεί ο προορισμός στο παγκόσμιο κοινό», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Θεμελίδης και προσθέτει ότι «η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της μητρικής εταιρείας στις ΗΠΑ», ενώ «οι επενδυτές χτυπούν όλο και πιο συχνά την πόρτα μας για πιθανές συνεργασίες στον ελληνικό χώρο».

Wyndham

Serviced apartments & branded residences: η νέα τάση της φιλοξενίας

Η Wyndham επενδύει πλέον στρατηγικά στο μοντέλο των serviced apartments, το οποίο συνδυάζει τη λειτουργικότητα μιας κατοικίας με τις παροχές ενός ξενοδοχείου. Πρόκειται για έναν υβριδικό τύπο φιλοξενίας, που απευθύνεται σε οικογένειες, επαγγελματίες ταξιδιώτες και επισκέπτες μεγαλύτερης διάρκειας παραμονής.

Όπως εξηγεί ο κ. Θεμελίδης, «οι ταξιδιώτες δεν θέλουν απαραίτητα να πάνε σε ένα Airbnb. Αναζητούν μεγαλύτερους χώρους, αλλά με υπηρεσίες και εγγύηση ποιότητας». Τα branded residences –όπως τα Wyndham Residences ή Ramada Residences– προσφέρουν ακριβώς αυτό το ενδιάμεσο προϊόν: διαμερίσματα με ξενοδοχειακές υπηρεσίες, επαγγελματική διαχείριση και πρόσβαση στο παγκόσμιο πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards. Ο κ. Θεμελίδης πρόσθεσε ότι στη Wyndham, αντιμετωπίζουν την ανάπτυξη τους, ως μία εξελισσόμενη  τάση αλλά και ως στρατηγική κατεύθυνση. Εκτός από τα ανώτερα τα τελευταία χρόνια και τα μεσαία εισοδήματα αναζητούν πλέον πρόσβαση σε ένα μοντέλο φιλοξενίας που συνδυάζει τη σταθερότητα ενός παγκόσμιου brand με τη λειτουργικότητα, τον σχεδιασμό και την σχέση ποιότητας-τιμής που ζητούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες.

Αυτή η μετατόπιση δεν έγινε τυχαία. Έγινε γιατί υπάρχει ανάγκη. Οι ταξιδιώτες θέλουν περισσότερα: καλύτερη διαβίωση, επαγγελματική διαχείριση, αναγνωρίσιμο όνομα και, ταυτόχρονα, ένα προϊόν οικονομικά προσβάσιμο. Οι επενδυτές, από την άλλη, αναζητούν επιχειρηματικά μοντέλα με μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και σταθερότητα στη ζήτηση.

Σύμφωνα με διεθνή στοιχεία του Branded Residences Report της Graham Associates, η αγορά των midscale και upper midscale branded residences αναμένεται να αυξηθεί κατά 36% έως το 2031, από 25% που είναι σήμερα. Η Wyndham ήδη διαθέτει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο branded κατοικιών στην Κεντρική και Ανατολική Ασία, με ταχεία ανάπτυξη και στην Ευρώπη.

Η Αθήνα και ο Πειραιάς εξελίσσονται σε κόμβους φιλοξενίας για τη Wyndham

Η Ελλάδα ως κόμβος ανάπτυξης

Η αυξανόμενη εμπιστοσύνη του αμερικανικού ομίλου στην ελληνική αγορά δεν είναι τυχαία. Η γεωπολιτική σταθερότητα, οι υποδομές που αναβαθμίζονται (λιμάνια, αεροδρόμια) και η ισχυρή ζήτηση για ταξίδια τοποθετούν τη χώρα στο επίκεντρο των σχεδίων της Wyndham για τη Νότια Ευρώπη. «Η Αλεξανδρούπολη, για παράδειγμα, έχει επωφεληθεί σημαντικά από την ανάπτυξη του λιμανιού. Το Ramada Plaza Thraki έχει δει σημαντική άνοδο στη ζήτηση χάρη σε αυτές τις εξελίξεις», ανέφερε ο κ. Θεμελίδης.

Η Wyndham και τα 8.300 ξενοδοχεία

Παράλληλα, η Αθήνα και ο Πειραιάς εξελίσσονται σε κόμβους φιλοξενίας για τη Wyndham. Το Wyndham Grand Athens στην Πλατεία Καραϊσκάκη έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς για το συνεδριακό τουρισμό (MICE), ενώ το Wyndham Athens Residences απέναντι, λειτουργεί συμπληρωματικά, προσελκύοντας οικογένειες και στελέχη που αναζητούν ευρύχωρη διαμονή με πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου. Παράλληλα, πέραν του μοντέλου των branded residences, η Wyndham ισχυροποιεί τη θέση της στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά με τις συνεργασίες που έχει συνάψει με τη Mercan Group και τη Zafido Holding Ltd.

Με 8.300 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 100 χώρες, ένα χαρτοφυλάκιο 25 brands και πάνω από 120 εκατομμύρια μέλη στο Wyndham Rewards, η αμερικανική αλυσίδα βλέπει στην Ελλάδα όχι μόνο μία τουριστική αγορά, αλλά έναν πυλώνα ανάπτυξης για τη Νότια Ευρώπη και το στοίχημα των serviced apartments αποτελεί το νέο κεφάλαιο αυτής της στρατηγικής.

OT Originals
Περισσότερα από Τουρισμός

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο