Ένωση Σούπερ – Μάρκετ Ελλάδας: Ποιες οι κεντρικές προτεραιότητες για το 2026

Για την Ένωση Σούπερ - Μάρκετ Ελλάδας η προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και η Πράσινη Μετάβαση είναι μεταξύ των βασικών στόχων για το 2026

Ένωση Σούπερ – Μάρκετ Ελλάδας: Ποιες οι κεντρικές προτεραιότητες για το 2026

Την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου και τη βελτίωσης της εξυπηρέτησης του καταναλωτή, θέτει ως κεντρική προτεραιότητά της για την επόμενη χρονιά η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ), η οποία ιδρύθηκε τον Μάιο του 2023 και φέτος διανύει τον τρίτο χρόνο λειτουργίας της.

Επιπλέον, οι δράσεις για το 2026 περιλαμβάνουν την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας για διαφάνεια και αξιοπιστία, την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της Πράσινης Μετάβασης, καθώς και τη μείωση του παρεμβατισμού για ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας.

Η οικονομική ανάπτυξη

Παράλληλα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΕΣΕ συμμετέχει ενεργά σε κλαδικές πρωτοβουλίες σε συνεργασία με την κεντρική κυβέρνηση, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση πολιτικών που προάγουν την καινοτομία, την προστασία του καταναλωτή και την οικονομική ανάπτυξη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η καθαρή κερδοφορία των αλυσίδων σούπερ-μάρκετ παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και καταγράφει περαιτέρω υποχώρηση, τη στιγμή που το λειτουργικό κόστος αυξάνεται με ταχύτερο ρυθμό από τις πωλήσεις, επιβαρύνοντας σημαντικά τα συνολικά αποτελέσματα του κλάδου.

Οι επενδύσεις

Ταυτόχρονα, οι επενδύσεις συνεχίζουν να βασίζονται κυρίως σε τραπεζικό δανεισμό και ίδια κεφάλαια, γεγονός που αναδεικνύει την ανάγκη για στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις, με στόχο την ενίσχυση της βιωσιμότητας και της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων

Ο Πρόεδρος της ΕΣΕ, Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε σχετικά: «Στην ΕΣΕ, έχουμε, διαχρονικά, διάθεση θετικής συνεργασίας με την κυβέρνηση και συμμετέχουμε ενεργά σε όλες τις πρωτοβουλίες που μας αφορούν», ανέφερε μεταξύ άλλων σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της ΕΣΕ Αριστοτέλης Παντελιάδης, προσθέτοντας πως «έχουμε στόχο να αυξήσουμε περαιτέρω την παραγωγικότητα που συνοδεύεται
από αύξηση επενδύσεων και αύξηση μισθών για τους χιλιάδες εργαζομένους του οργανωμένου λιανεμπορίου».

Η συνεισφορά

«Το πιο σημαντικό, είναι να επισημάνουμε για ακόμη μία φορά στην κοινή γνώμη, ότι είμαστε ένας χρήσιμος κρίκος της εφοδιαστικής αλυσίδας με σημαντική συνεισφορά την ελληνική κοινωνία», συμπλήρωσε.

Η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) συστάθηκε με στόχο, μεταξύ άλλων, να εκφράζει και να προωθεί τις θέσεις του κλάδου σε εθνικό, αλλά και διεθνές επίπεδο και  να αναλαμβάνει δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα.

Ιδρυτικά μέλη της είναι οι μεγαλύτερες αλυσίδες Supermarket που δραστηριοποιούνται στη χώρα, ενώ μέλη της μπορούν εν δυνάμει να είναι
όλες οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα μας ανεξαρτήτως μεγέθους και αριθμού καταστημάτων. Η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας απαριθμεί σήμερα 20 αλυσίδες μέλη.

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο