ΚΡΙ – ΚΡΙ: Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 25,2% στα 259,69 εκατ. ευρώ το 9μηνο

Οι πωλήσεις γιαουρτιού της ΚΡΙ - ΚΡΙ στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 42,7%, ξεπερνώντας τα 140 εκατ. ευρώ

ΚΡΙ – ΚΡΙ: Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 25,2% στα 259,69 εκατ. ευρώ το 9μηνο

Στα €259,69 εκατ. έναντι €207,48 εκατ. το 2024, παρουσιάζοντας αύξησης κατά 25,2%, διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ – ΚΡΙ στο εννεάμηνο του 2025.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €72,16 εκ. έναντι €69,45 εκ. το εννεάμηνο 2024, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €42,94 εκ. έναντι €43,72 εκ., τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €38,13 εκ., έναντι €40,06 εκ. και τέλος τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε € 31,14εκ., έναντι €36,36 εκ. το εννεάμηνο 2024.

Οι επιδόσεις στο εξωτερικό

Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +28,7% σε αξία και +27,2% σε όγκο.  Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +42,7%, ξεπερνώντας τα €140εκ.

Πλέον, οι εξαγωγές γιαουρτιού προσεγγίζουν το 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Η σημαντική ώθηση έρχεται από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου (+63%) και της Ιταλίας (+21%).

Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα €63εκ, παρουσιάζοντας αύξηση +5,8% σε αξία. Η εταιρεία αναφέρει ότι σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα.

Η πίεση των ιδιωτικής ετικέτας

Οι ανακατατάξεις που συμβαίνουν δείχνουν το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας ενισχυμένο κατά +2,0 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 37,9%, και προκαλώντας ισχυρή πίεση στα μερίδια των επώνυμων γιαουρτιών.

Τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ απώλεσαν μερίδιο 1,3 ποσοστιαίες μονάδες, με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 13,8%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana σε αξία, Ιαν.-Σεπ. 2025].

Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις της εμφανίζουν αύξηση +8,3% σε αξία και προς τούτο συνετέλεσαν, κυρίως, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και η ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.

Η εταιρεία αναφέρει πως σημαντική είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων παγωτού στο εξωτερικό (+38,3%), με όχημα το Greek Frozen Yogurt και τις νέες συνεργασίες στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας.

OT Originals
Περισσότερα από Τρόφιμα – ποτά

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο