Armani: Νέο διοικητικό συμβούλιο και σχέδιο διαδοχής μετά την μετάβαση

Η αυτοκρατορία Armani περνά σε φάση βαθιάς αναδιάρθρωσης με ένα νέο διοικητικό σχήμα και ξεκάθαρο πλάνο για το μέλλον

Armani: Νέο διοικητικό συμβούλιο και σχέδιο διαδοχής μετά την μετάβαση

Σε μια περίοδο που ο κόσμος της πολυτέλειας δοκιμάζεται από οικονομικές αναταράξεις και μεταβαλλόμενες τάσεις, η Armani ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο.

Μετά τον θάνατο του Giorgio Armani, το brand καλείται να εξελιχθεί χωρίς τον άνθρωπο που το διαμόρφωσε.

Και η πρώτη μεγάλη κίνηση δεν άργησε να έρθει: μια ανανεωμένη αίθουσα διοίκησης, γεμάτη νέες φωνές αλλά και γνώριμα πρόσωπα.

Η νέα σύνθεση στη διοίκηση της Armani

Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία ανακοίνωσε τον διορισμό ενός οκταμελούς νέου διοικητικού συμβουλίου, το οποίο συνδυάζει την οικογενειακή συνέχεια με εξειδικευμένη τεχνογνωσία.

Από την οικογένεια διατηρούνται τρεις θέσεις – αυτές της Σιλβάνα Αρμάνι, αδελφής του Giorgio, του ανηψιού Αντρέα Καμεράνα και του Πανταλέο Ντελ’ Όρκο, ο οποίος παραμένει πρόεδρος, όπως και στο προηγούμενο συμβούλιο.

Στην ομάδα εισέρχονται ισχυρές προσωπικότητες της βιομηχανίας: o Μάρκο Μπιντζάρι, o Τζον Χουκς, βετεράνος των luxury brands και ο Άντζελο Μορατί, επιχειρηματίας με γερά θεμέλια στη Μιλάνο.

Ο Μπιντζάρι φέρει την εμπειρία της μεταμόρφωσης ενός οίκου σε παγκόσμιο φαινόμενο, όπως απέδειξε η πορεία της Gucci κατά την περίοδο 2015–2022 ενώ ο Χουκς, με θητεία και στη Ralph Lauren, μεταφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία στο διεθνές λιανεμπόριο.

Εμπειρία και συνέχεια

Την ίδια στιγμή, παραμένει στο συμβούλιο ο Φεντερίκο Μαρκέτι, ιδρυτής του Yoox, ενισχύοντας τη στρατηγική στροφή προς το ψηφιακό luxury.

Το σχήμα συμπληρώνει ο Τζουζέπε Μαρσότσι, πρώην αναπληρωτής γενικός διευθυντής, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα και ρόλο CEO.

Με αυτά τα πρόσωπα, η εταιρεία επιδιώκει να δημιουργήσει ένα «υβρίδιο εμπειρίας και φρέσκιας οπτικής», κρίσιμο για τη μετάβαση στη μετά-Armani εποχή.

Η εντολή της διαδοχής

Στο επίκεντρο των αλλαγών βρίσκονται οι όροι της διαθήκης του Giorgio Armani.

Το σχέδιο είναι σαφές: εντός 18 μηνών να πωληθεί το 15% της εταιρείας ή να μπει σε τροχιά χρηματιστηριακής εισαγωγής.

Προτεραιότητα για την αγορά του μεριδίου έχουν μεγάλοι ομίλοι: LVMH, L’Oréal και EssilorLuxottica – ή κάποιος άλλος ισότιμος παγκόσμιος παίκτης.

Το αδιαπραγμάτευτο ποσοστό

Παρά τις πιθανές αλλαγές μετόχων, η Armani διευκρινίζει ότι η Fondazione Giorgio Armani θα διατηρήσει σταθερά τουλάχιστον το 30% της εταιρείας.

Έτσι εξασφαλίζεται η συνέχεια του οράματος και η σύνδεση με την κληρονομιά του δημιουργού, όποιες κι αν είναι οι μελλοντικές εξελίξεις.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο