Σε μια περίοδο που ο κόσμος της πολυτέλειας δοκιμάζεται από οικονομικές αναταράξεις και μεταβαλλόμενες τάσεις, η Armani ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο.
Μετά τον θάνατο του Giorgio Armani, το brand καλείται να εξελιχθεί χωρίς τον άνθρωπο που το διαμόρφωσε.
Και η πρώτη μεγάλη κίνηση δεν άργησε να έρθει: μια ανανεωμένη αίθουσα διοίκησης, γεμάτη νέες φωνές αλλά και γνώριμα πρόσωπα.
Η νέα σύνθεση στη διοίκηση της Armani
Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία ανακοίνωσε τον διορισμό ενός οκταμελούς νέου διοικητικού συμβουλίου, το οποίο συνδυάζει την οικογενειακή συνέχεια με εξειδικευμένη τεχνογνωσία.
Από την οικογένεια διατηρούνται τρεις θέσεις – αυτές της Σιλβάνα Αρμάνι, αδελφής του Giorgio, του ανηψιού Αντρέα Καμεράνα και του Πανταλέο Ντελ’ Όρκο, ο οποίος παραμένει πρόεδρος, όπως και στο προηγούμενο συμβούλιο.
Στην ομάδα εισέρχονται ισχυρές προσωπικότητες της βιομηχανίας: o Μάρκο Μπιντζάρι, o Τζον Χουκς, βετεράνος των luxury brands και ο Άντζελο Μορατί, επιχειρηματίας με γερά θεμέλια στη Μιλάνο.
Ο Μπιντζάρι φέρει την εμπειρία της μεταμόρφωσης ενός οίκου σε παγκόσμιο φαινόμενο, όπως απέδειξε η πορεία της Gucci κατά την περίοδο 2015–2022 ενώ ο Χουκς, με θητεία και στη Ralph Lauren, μεταφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία στο διεθνές λιανεμπόριο.
Εμπειρία και συνέχεια
Την ίδια στιγμή, παραμένει στο συμβούλιο ο Φεντερίκο Μαρκέτι, ιδρυτής του Yoox, ενισχύοντας τη στρατηγική στροφή προς το ψηφιακό luxury.
Το σχήμα συμπληρώνει ο Τζουζέπε Μαρσότσι, πρώην αναπληρωτής γενικός διευθυντής, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα και ρόλο CEO.
Με αυτά τα πρόσωπα, η εταιρεία επιδιώκει να δημιουργήσει ένα «υβρίδιο εμπειρίας και φρέσκιας οπτικής», κρίσιμο για τη μετάβαση στη μετά-Armani εποχή.
Η εντολή της διαδοχής
Στο επίκεντρο των αλλαγών βρίσκονται οι όροι της διαθήκης του Giorgio Armani.
Το σχέδιο είναι σαφές: εντός 18 μηνών να πωληθεί το 15% της εταιρείας ή να μπει σε τροχιά χρηματιστηριακής εισαγωγής.
Προτεραιότητα για την αγορά του μεριδίου έχουν μεγάλοι ομίλοι: LVMH, L’Oréal και EssilorLuxottica – ή κάποιος άλλος ισότιμος παγκόσμιος παίκτης.
Το αδιαπραγμάτευτο ποσοστό
Παρά τις πιθανές αλλαγές μετόχων, η Armani διευκρινίζει ότι η Fondazione Giorgio Armani θα διατηρήσει σταθερά τουλάχιστον το 30% της εταιρείας.
Έτσι εξασφαλίζεται η συνέχεια του οράματος και η σύνδεση με την κληρονομιά του δημιουργού, όποιες κι αν είναι οι μελλοντικές εξελίξεις.






































